Առաջադրանքների փաթեթ. 5-1 դասարան

Նոյեմբերի 23-30

Թարգմանչական նախագծի շրջանակում կատարում ենք թարգմանություններ, արդյունքում ստեղծելու ենք «Ինչուիկ» էջը: Թարգմանությունը կատարելիս կարող եք օգտվել ռուս-հայերեն բառարաններից` Բառարան 1, Բառարան 2:

Թարգմանչական տեքստեր այս կայքից ընտրեք այն նյութը, որը ձեզ հետաքրքրում է: Աշխատանքը կատարում, ավարտին եք հասցնում մինչև նոյեմբերի 30-ը: Ընթացքում աշխատում ենք և տանը, և դպրոցում` հատվածաբար թարգմանելով տեքստը:

Նոյեմբերի 22

Ի՞նչ եղավ հետո… ընթերցարանից կարդացեք Հովհաննես Թումանյանի «Գելը» պատմվածքը, էջ 97:

Նոյեմբերի 21

Փոխադրեք (գրավոր պատմեք) իմ կարդացած հատվածը (պատմվածքի սկիզբը), ապա հորինեք շարունակությունը: Վերնագրեք պատմությունը:

Նոյեմբերի 20

Ստեփան Զորյանի «Մի գիշեր անտառում»-պատմվածքը

Բանավեճ քննարկում`
Ի՞նչ կանեիր հերոսի փոխարեն:

  • Ստեփան Զորյանի «Մի գիշեր անտառում»-պատմվածքը բաժանիր հատվածների և վերնագրիր:
  •  Բացատրիր գլխին սարքել դարձվածքը:
  • Գրիր ուրիշ դարձվածքներ գլխի մասին: Օգտվիր Դարձվածաբանական բառարանից:
  • Գրիր դարձվածքներ մարմնի մյուս մասերի վերաբերյալ:
  • Բացատրիր  գրածդ դարձվածքները:
  • Ընտրիր դարձվածքներից մեկը, դարձրու վերնագիր, հորինիր մի պատմություն վերնագրին համապատասխան:

Լրացուցիչ նյութեր դարձվածքի մասին

Նոյեմբերի 17

Սուսան Մարկոսյանի Գործնական քերականություն գրքի Տեքստային առաջադրանքներ բաժնից`​ էջ 111, կատարիր առ. 389:

Ընթերցարանից ` Ստեփան Զորյանի «Մի գիշեր անտառում»-պատմվածքի վերջում տրված հարցեր և առաջադրանքներից կատարիր առ. 4, 6, 7: Պատմվածքը սովորիր պատմել:

Նոյեմբերի 15

Սուսան Մարկոսյանի Գործնական քերականություն գրքի Տեքստային առաջադրանքներ բաժնից`​ էջ 111, կատարիր առ. 388:

Ընթերցարանից կարդա Ստեփան Զորյանի «Մի գիշեր անտառում»-պատմվածքը, անծանոթ բառերը դուրս գրիր և սովորիր:

Սեբաստացու օրեր. կրթահամալիրի տոնին կազմակերպված խաղ-մրցույթի մասնակից-կազմակերպիչ-խաղավարներ` Սվետլանա, Մարի, Անի, Լիլիթ և Լալիկ, լուսաբանում եք օրը:

Նոյեմբերի 14

2013 թվականին տիար Բլեյանը կոչով դիմել էր սեբաստացի սովորողներին: Կարդացեք կոչը: Անցել են տարիներ: Ի՞նչ կավելացնեք կամ կպակասեցնեք ասվածին: Գրեք ձեր կարծիք-տեսակետը:

Սեբաստացու օրեր. կրթահամալիրի տոն` սովորող-սովորեցնող նախագծով Սվետլանան, Օֆելյան, Մարին և Լիլիթը այս անգամ այցելել են ընկեր Մերիի դասարան, փոքրերին պատմել Սեբաստացու մասին: Նախագծին մասնակից սովորողները գրում են իրենց տպավորությունների մասին, իսկ լուսաբանման պատասխանատու Լիլիթը լուսաբանում է օրը:

Նոյեմբերի 13

Ովքեր չէին սովորել Ավետիք Իսահակյանի «Ռավեննայում» բանաստեղծությունը, սովորում են, ովքեր լավ չէին սովորել,  շատ լավ են սովորում:

Դասարանում կարդացել և հասկացել ենք Սեբաստացու անխոնջ ընթերցանության ոճը:

Աշխատանք բլոգում` գրել շարադրություն «Իմ ընթերցանության ոճը»:

Սեբաստացու օրեր. կրթահամալիրի տոն` սովորող-սովորեցնող նախագծով Սվետլանան, Օֆելյան, Մարին և Նարեն այցելել են Սաթենիկ Սիմոնյանի դասարան, փոքրերին պատմել Սեբաստացու մասին: Նախագծին մասնակից սովորողները գրում են իրենց տպավորությունների մասին, իսկ լուսաբանման պատասխանատու Նարեն լուսաբանում է օրը:

Նոյեմբերի 10

Սիրելի սովորող, այսօր` նոյեմբերի 10-ն է, հայոց լեզվի ֆլեշմոբի օրն է: Չմոռանաս մասնակցել:

Սուսան Մարկոսյանի Գործնական քերականություն գրքի Տեքստային առաջադրանքներ բաժնից`​ էջ 109, կատարիր առ. 384-ի ա կամ բ տարբերակը:
Ավետիք Իսահակյանի «Ռավեննայում» բանաստեղծությունը սովորիր անգիր:

Լրացուցիչ աշխատանք. նախագծային ուսուցում` սովորող-սովորեցնող նախագծով Սեբաստացիական օրերին նախագծին մասնակցել ցանկացող սովորողները այցելելու են իրենց կրտսեր ընկերներին և պատմելու Մխիթար Սեբաստացու և նրա գործունեության մասին:
Օգտակար հղումներ`

և այլն:

Նոյեմբերի 9

Սուսան Մարկոսյանի Գործնական քերականություն գրքի Տեքստային առաջադրանքներ բաժնից`​ էջ 109, կատարեք առ. 383: Նույն գրքի Ուղղագրական բառարանից նայեք Բ տառի բառերի ուղղագրությունը, առանձնացրեք անծանոթ բառերը, գրեք բացատրությունները:
Կարդացեք Ավետիք Իսահակյանի «Ռավեննայում» բանաստեղծությունը`

«Ռավեննայում»

Արարատի ծեր կատարին
Դար է եկել, վայրկյանի պես,
Ու անցել:

Անհուն թվով կայծակների
Սուրն է բեկվել ադամանդին,
Ու անցել:

Մահախուճապ սերունդների
Աչքն է դիպել լույս գագաթին,
Ու անցել:

Հերթը հիմա քոնն է մի պահ.
Դու էլ նայիր սեգ ճակատին,
Ու անցիր…

Նոյեմբերի 8

Սուսան Մարկոսյանի Գործնական քերականություն գրքի Ուղղագրական բառարանով ստուգեք դասարանում գրած բառերը, ապա գրեք այդ բառերի բացատրությունները:
Նույն գրքի Տեքստային առաջադրանքներ բաժնից`​ էջ 108, կատարեք առ. 380:

Նոյեմբերի 7

Ընտրեք և կարդացեք ձեր ընկերների գրածները կարդացած գրքերի վերաբերյալ, այնուհետև Թողնել մեկնաբանություն բաժնում գրեք ձեր կարծիք-եզրակացությունը, թե ով էր ավելի հետաքրքիր ու պատկերավոր ներկայացրել իր կարդացած գիրքը:

Սուսան Մարկոսյանի Գործնական քերականություն գրքի Տեքստային առաջադրանքներ բաժնից`​ էջ 108, կատարեք առ. 379, իսկ ուղղագրական բառարանի Ա տառի անծանոթ բառերի բացատրությունները նորից նայեք ու սովորեք, անպայման ուշադրություն դարձրեք բառերի ուղղագրությանը:

Նոյեմբերի 6

Գրել շարադրություն «Իմ ուսումնական աշունը»թեմայով, աշխատանքը տեղադրել բլոգում` նշելով Ուսումնական աշուն և Մայրենի լեզու բաժինները:
Վաղը ներկայացնելու եք արձակուրդի ընթացքում ձեր կարդացած գիրքը և գրքի վերաբերյալ բլոգում կատարված աշխատանքը:

Ուսումնական աշուն

Աշնանային արձակուրդի ընթացքում`

  1. Շարունակեք և ավարտեք այն գիրքը, որը սկսել էիք կարդալ: Ովքեր չէին կարդացել, ընտրում են որևէ գիրք և կարդում, կարող եք այցելել Մայր դպրոցի գրադարան և այնտեղից գիրք վերցնել:
  2. Կարդալուց հետո ձեր բլոգում բացում եք նոր բաժին` Իմ գրադարանը, և պատմում ձեր կարդացած գրքի մասին:
    Հարցեր, որոնց պետք է անդրադառնալ 

    • Ո՞վ է գրքի հեղինակը (գտնել համացանցից տեղեկություններ նրա մասին, էլ ի՞նչ գրքեր է գրել):
    • Ո՞վ էր գրքի հերոսը, ինչպիսի՞ն էր նա:
    • Գրքից դուրս գրեք մեկ էջի սահմանում ձեզ դուր եկած հատվածը, որպեսզի դասարանում ընկերների համար ընթերցեք:
    • Ի՞նչ սովորեցիք այս գրքից:
    • Գիրքը ձեզ դո՞ւր եկավ, ինչպե՞ս կներկայացնեք այս գիրքը, որ ձեր ընկերներն էլ ցանկանան այն կարդալ:
  3. Սուսան Մարկոսյանի Գործնական քերականություն գրքի վերջում կա ուղղագրական բառարան, կարդացեք, անծանոթ բառերը բացատրեք, սովորեք, ուշադրություն դարձրեք բառերի ուղղագրությանը:

Լրացուցիչ առաջադրանք`

  • Արձակուրդի ընթացքում պահիր օրագիր և նկարաշարերի ու հետաքրքիր, կարճ պատումների միջոցով ներկայացրո՛ւ քո անցկացրած օրը, հատկապես հետաքրքրաշարժ իրադարձությունները:

Հոկտեմբերի 26

Սիրելի սովորողներ, Հնչյունաբանություն թեմայից ձեր կազմած հետաքրքիր, տրամաբանական հարցերը ուղարկեք ինձ, իսկ վաղվա համար պատրաստվեք ներկայացնելու շաբաթվա ընթացքում ձեր կարդացած գիրքը:

Հոկտեմբերի 25

Հայերենի երկհնչյունները

****

Փոխադրության միավորները

  1. Դավիթ Գրիգորյան-8/5
  2. Միհրան Կարսեցյան-7/5
  3. Լալա Հովհաննիսյան-7/5
  4. Անդրեասյան Օֆելյա- 9,5/8,5
  5. Համբարձումյան Սվետլանա-9/8
  6. Հովսեփյան Գարիկ-7/7
  7. Ղազարյան Զավեն-7/7
  8. Ղազարյան Նարե-10/9
  9. Մադոյան Մարի-10/8
  10. Սյուզի Գրիգորյան- 5/ 6
  11. Ռուբեն Թադևոսյան-7/7
  12. Մարիա Աբրահամյան-9/8
  13. Մեհրաբյան Սոնա-5
  14. Պողոսյան Միլենա-6
  15. Գյոզալյան Անի-
  16. Ավետիսյան Նարեկ-
  17. Արևշատյան Լիլիթ-
  18. Բալախչյան Սուսաննա-
  19. Հովհաննիսյան Դավիթ-

Հոկտեմբերի 24

Հետևյալ բառերից ընտրիր 10 բառ և կազմիր նախադասություններ`
ալոճ, ալոջ, աղտ, ախտ, առատ, արատ, բրդել, բրթել, գինարբուկ, գինարբուք, թռչել,
թրջել, լուռ, լուր, խոժոռ, խոշոր, կապիճ, կապիչ, կարգ, կառք, հարդ, հարթ, կտրիճ, կտրիչ

Հոկտեմբերի 23

Բառարանի օգնությամբ բացատրիր հետևյալ նմանահնչյուն կամ մեկ հնչյունով տարբերվող  բառերը և սովորիր:

Դասարանում`
Փոխադրություն. Զորավար Անդրանիկն ու Թումանյանը

Հոկտեմբերի 20

Սիրելի սովորողներ, ձեր ցանկությամբ ընտրում և սկսում եք կարդալ որևէ գիրք մինչև մյուս ուրբաթ օրը: Մյուս ուրբաթ՝ հոկտեմբերի 27-ին, ամեն մեկդ պատմելու է իր կարդացած գիրքը: Հոկտեմբերի 27-ը հայտարարում ենք կարդացած գրքերը հավեսով, հետաքրքիր ներկայացնելու օր:

Հոկտեմբերի 19

Լրացուցիչ առաջադրանք`
Ուղղիր սխալները.

Հանձինս Թումանյանի` մենք ունենք ազգային մեծ բանաստեղծ: Թումանյանը ստեղծագործել է դեռ դպրոցական տարիներից, երբ առաջին անգամ սիրահարվել է իր դասընկերուհու վրա` գրելով`
-Հոգո՛ւս հատոր,
Սրտի՛ս կտոր,
Դասիս համար,
Դու մի՛ հոգար…
Փոքրիկ Հովհաննեսը հաճախ էր թողնում դասերը, փախնում իր սիրած վայրերը… Թումանյանի թանգարանը գտնվում է Մոսկովյան փողոցում:Թումանյանի թանգարանում կարելի է նրան տեսնել էլեկտրոնային ձևով` ակնոցները աչքին, գլխարկը` գլխին, ձեռնափայտը` ձեռքին: Բազմիցս անգամ նա գրել է իր մայրիկի, հայրիկի, իր մանկության մասին: Թումանյանն ուներ տաս հատ երեխա, որոնց տարբեր խորհուրդներ էր տալիս: Կարևորում էր տան կարգ ու կանոնը` ասելով, որ մաքրությունը դա առողջության հիմքն է: Չէր սիրում, երբ տեսնում էր սենյակում որևէ ավելնորդ իր: Ազգը հպարտանում են Թումանյանով:

Հոկտեմբերի 17-18

Հրանտ Մաթևոսյանի «Հացը» պատմվածքի վերջին հատվածը սովորել պատմել:

Վանկ . Սուսան Մարկոսյան Գործնական քերականություն առ. 25-ը և 32-ը /բանավոր/ , 26, 27. 28, 29, 30, 31 /գրավոր/ :

 

Հոկտեմբերի 16

Կարդա Հրանտ Մաթևոսյանի «Հացը» պատմվածքի վերջին հատվածը և պատասխանիր հատվածից հետո գրված հարցերին:

Դասարանում` բանավեճ-արդարացնում և մեղադրում ենք տղային:

Հոկտեմբերի 13

Ճամփորդության մասին գրած պատումները տեղադրեք բլոգում և հղումն ուղարկեք ինձ, ովքեր նկարներ ունեն, պատումին կցեն նաև նկարները:

Սիրելի սովորողներ, այսօր հայերենի ֆլեշմոբի օրն է, չմոռանաք մասնակցել:

Հանգստյան օրերին կարդա Հրանտ Մաթևոսյանի «Հացը» պատմվածքի երրորդ հատվածը և պատասխանիր հատվածից հետո գրված հարցերին:

Հոկտեմբերի 11

Խմբային աշխատանք- Կոմիտասի կյանքը և գործունեությունը

Վաղը յուրաքանչյուր խումբ ներկայացնում է իր աշխատանքը, իսկ ժամը 13.00-ին գնում ենք ուսումնական ճամփորդության` Կոմիտասի անվան գիտահետազոտական ինստիտուտ-թանգարան:

Հոկտեմբերի 10

Կարդա Հրանտ Մաթևոսյանի «Հացը» պատմվածքի երկրորդ հատվածը և պատասխանիր հատվածից հետո գրված հարցերին:

Հոկտեմբերի 9

Սահյանական օրերի ամփոփումը կարող եք տեսնել գլխավոր կայքում:

Հրանտ Մաթևոսյանը «Հացը»

Հարցեր և առաջադրանքներ՝

  • Տեքստում՝ վերջին նախադասության մեջ,  հեղինակի խոսքը միջադաս է,  դարձրու նախադաս, ապա հետադաս: Ուշադրություն դարձրու կետադրությանը:
Տեքստային աշխատանք
  • Ո՞ր գործն է քեզ համար ամենակարևորը և առաջնայինը: Ինչո՞ւ: Պատասխանդ հիմնավորիր:
  • Քննարկիր հոր և որդու երկխոսությունը:
  • 10-15 նախադասությամբ պատմիր հատվածը / բանավոր /:

***

Կարդա՛ Հրանտ Մաթևոսյանը «Հացը» պատմվածքի առաջին հատվածը, բացատրի՛ր ընդգծված բառերը՝ օգտվելով բառարանից:

Քեզ անծանոթ բառերը դուրս գրիր և բառարանի օգնությամբ բացատրի՛ր:

Հոկտեմբերի 5-6

Սուսան Մարկոսյան Գործնական քերականություն առ. 5, 6, 7, 8 :

Հոկտեմբերի 4

1.Դասավորի՛ր բառերն ըստ այբուբենի հաջորդականության:

Խմորեղեն, րոպե, ալարկոտ, հրաժեշտ, նժույգ, գնդացիր, ստախոս, բազե:

2.Բառերն այբբենական կարգով դասավորի՛ր:

Դափնեվարդ,դժոխք, դաշույն, դողդոջուն, դադար, դարձյալ, դաղձ, դաշունահար, դողէրոցք, դդում, դյութել, դժվարըմբռնելի, դարպասապահ, դղրդյուն:

3.Ո՞ր շարքում են բառերն այբբենական կարգով դասավորված, ընտրիր ճիշտ պատասխանը:

ա/կարճ,կարիճ,կարթ,կարագ
բ/բադ,բեմ,բիծ,բոռ,բուն
գ/գլխարկ,հայելի,օրինակ,գրիչ

4. Այբբենական կարգով գրի՛ր ընկերներիդ անունները:

Հոկտեմբերի 3-ի թեստային աշխատանքի միավորները՝

  • Համբարձումյան Սվետլանա-9
  • Աբրահամյան Մարիա-9
  • Անդրեասյան Օֆելյա-8
  • Թադևոսյան Ռուբեն-8
  • Գրիգորյան Դավիթ-3
  • Գրիգորյան Սյուզաննա-7
  • Արևշատյան Լիլիթ-8
  • Մադոյան Մարի-8,5
  • Ղազարյան Նարե-9
  • Պողոսյան Միլենա-9
  • Գյոզալյան Անի-7
  • Կարսեցյան Միհրան-9
  • Հովհաննիսյան Լալա-5
  • Բալախչյան Սուսաննա-5

Հոկտեմբերի 3

Ընտրի՛ր Կոմիտասի երգերից մեկը, Կոմիտասի գրառած երգերի կատարումները կարող ես գտնել Ձայնադարանում`

Լսի՛ր և 5-8 նախադասությամբ գրի՛ր տպավորություններիդ, ապրումներիդ մասին, ի՞նչ էիր զգում և մտածում երգը լսելիս: Այս աշխատանքդ վերնագրիր և տեղադրիր քո բլոգում:

Թեստային աշխատանք

Լրացուցիչ առաջադրանք հոկտեմբեր ամսվա համար`

Թարգմանչաց տոնին ընդառաջ կատարում ենք թարգմանություններ:

Հոկտեմբերի 2

Ընտրի՛ր Կոմիտասի բանաստեղծություններից մեկը, քեզ անծանոթ բառերը դուրս գրիր, բացատրական բառարանով նայիր բացատրությունները, ապա նորից կարդա բանաստեղծությունը և գրիր`
Ի՞նչ ես զգում, տեսնում և լսում բանաստեղծությունը կարդալիս:
Ի՞նչ մտքեր ծնվեցին բանաստեղծությունը կարդալիս:
Ինչպե՞ս կվերնագրեիր բանաստեղծությունը:

Աշխատանքը տեղադրիր բլոգում, հղումն ուղարկիր ինձ, իսկ վաղն անպայաման կբերեք ականջակալ:

Սեպտեմբերի 29

1. Կետերի փոխարեն գրեք ո, օ կամ վո . հակա.դային, .ազիս, .րս.րդ, չար.րակ, .բյեկտ, .սկեզ.ծել, .դերևութամաբական, .րըստ.րե, .րացույց, .րթ, .րձ, .ձ, .ձագալար, .ձիք, ամենա.րակյալ, ….րմիզդուխտ, հայ.րդի, արջ.րս, ջր.րհնեք, .լգոգրադ:

2.Կետերի փոխարեն գրեք ե կամ է. դող.րոցք, .ջանշան, պատն-շ,  վայր.ջք, .ջմիածին, վեր.լք,  .րակ, ամենա.ական. ամենա.րկար,  ստոր.րկրյա, Վարդգ.ս, բազմ.րանգ, ծով.զր,  լայն.կրան,  մ.ջք,  ամենա.ժան, կիսա.փ, չ.ի, չ.իր, չ.ինք, երփն.րանգ, ան.ական, լայնե.զր:

Լրացուցիչ առաջադրանք

  • Ուսումնասիրություն՝ Կոմիտասի անունը կրող ինչե՞ր կան Հայաստանում:

Նյութերը կարող են լինել տեքստեր, տեսանյութեր, ձայնագրություններ, հարցազրույցներ, ֆոտոպատում` մեկնաբանություններով: Աշխատանքը տեղադրել բլոգում, հղումն ուղարկել ինձ:

Սեպտեմբերի 28

Օրվա լավագույն սովորող Դավիթ Գրիգորյան, օրվա պասիվ աշխատողներ` Ռուբեն Թադևոսյան, Դավիթ Հովհաննիսյան:

Գործնական քերականություն. տառ և հնչյուն

1.Քանի՞ հնչյուն և քանի՞ տառ կա հետևյալ բառերից յուրաքանչյուրում`

 արև,տասներկու ,նաև,ևս,  գզգզել , անորակ, ճանապարհ,  որոգայթ, որոշել, չորս, մոտենալ

 2.Հաշվի՛ր, թե տրված բառերի մեջ քանի՞ տառ և քանի՞հնչյուն կա:

Երկրպագու, սերկևիլ, եռատերև, անողնաշար, որևէ, ամենաերկար, ոզնի, վերջ, ով, կես, երբ

3. Գրիր 10 բառ, որոնց հնչյուններն ավելի շատ են, քան տառերը:

4. Գրիր 10 բառ, որոնց հնչյուններն ու տառերը հավասար են:

5. Գրիր 10 բառ, որոնք կազմված են չորս և ավելի հնչյուններից և միայն մեկն է ձայնավոր, օրինակ՝ կանչ, կյանք

6. Ո՞ր բառերն են սկսվում օ հնչյունով, բայց գրվում են ո տառով: Դրանցով կազմիր նախադասություններ:

Սեպտեմբերի 27

Մուշեղ Գալշոյանի «Սպասումը» կարողանալ արտահայտիչ կարդալ, պատրաստվում ենք գրական ռադիոթատրոն ստեղծել:

Գործնական քերականություն. Հնչյուն և տառ

Սուսան Մարկոսյանի Հայոց լեզու գրքից կատարել առ.՝ 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 23, 24:

Սեպտեմբերի 26

Մուշեղ Գալշոյանի «Սպասումը»

1.Ստեղծագործությունը բաժանի՛ր հատվածների և վերնագրի՛ր:.
2. Ըստ պատմվածքի գրի՛ր Կոմիտասին բնութագրող 5 հատկանիշ:
3.Ի՞նչ է տալիս պատումին բեռլինյան տարիների հիշողությունը:
4.Կոմիտասին ասում են՝ Հայ երգի Մեսրոպ Մաշտոց, ինչո՞ւ:
5.Ի՞նչ զգացողություն դու կունենաս կորուստը վերադարձնելիս:
6.10-15 նախադասությամբ պատմի՛ր ստեղծագործությունը / բանավոր/ :

Սեպտեմբերի 25

Կարդա Մուշեղ Գալշոյանի «Սպասումը», կատարիր առաջադրանքները:

Առաջարկում եմ մասնակցել Կոմիտասյան օրերի հետ կապված մի շատ հետաքրքիր Ֆլեշմոբի` Կոմիտասյան ֆլեշմոբի:

Սեպտեմբեր 22

Կազմիր հարցեր Համո Սահյանից քո ընտրած բանաստեղծության հիման վրա, հարցերը մեյլով ուղարկիր ինձ:
Քո սովորած բանաստեղծությունը կրկնիր:

Սեպտեմբերի 19

Անգիր սովորել Համո Սահյանից ընտրած բանաստեղծությունը:

19.09-23.09 Լրացուցիչ կրթություն

Համո Սահյանից ընտրած բանաստեղծության հիման վրա պատրաստել տեսանյութ կամ ռադիոնյութ:

Սեպտեմբերի 15-ի աշխատանքը չեն կատարել հետևյալ սովորողները`

Դավիթ Գրիգորյան
Լալա Հովհաննիսյան /կիսատ է կատարել/
Նարեկ Ավետիսյան
Դավիթ Հովհաննիսյան
Անի Գյոզալյան

Սեպտեմբերի 15

  1. Ծ, ձ, ղ, ճ, ջ, փ, ը հնչյուններով սկսվող բառեր գրիր:
  2. թուր, հուն, բուն բառերի մեջ ավելացրու յ հնչյուն, ինչ բառեր ստացար: Այդ բառերը գործածիր նախադասությունների մեջ:
  3. Գրիր բաց թողնված ձայնավորները:

այժմ….ական, ան….ական, անպատ….հ, անվր….պ, դող….րոցք, ելև….ջ, երբև.…, երբևից…., էլեկտրա….ներգիա, լայն….կրան, մանր…., վայր….ջք, տի.…զերք, աման….րյա, ամեն….րյա, ան….գնական, ան….թևան, ան….րոշ, արծաթազ….ծ, մեղմ….րոր, մեղմ….րեն, նախ….րոք, ակ….նդետ, ակ….նթարթ, անակ….նկալ, ան….նդհատ, հյուր….նկալ, ճեպ….նթաց, մերթ….նդմերթ, նոր….նտիր, որոտ….նդոստ, սր….նթաց, ունկ….նդիր։

12.Գրիր բաց թողնված բաղաձայնները:

Գա….րիել, դար….ին, եր…., ի….րև, խա….ել, Հակո…., համ….երել, համ….ույր, փր….ուր, սուր…., ուր….աթ, Քերո…., աղ….անոց, ցայտաղ….յուր, եղ….այր, ավա…., կողպե…., եր…., զու….ել, թա….ավոր, թար….մանել, կարա…., հո….նակի, մար….արիտ, ար….ար, ար….են, ար….յոք, ար….յունք, որ…. (ճիճու), որ…. (խաղողի վազ), օրիոր…., գնոր…., ժողովուր…., ըն….ամենը, ըն….հակառակը, փար….ամ, ըն….հանուր, ըն….ունակ, ըն….ունել, ասացվա….ք, ընդար….ակ, գլուխկոն….ի, համար….ակ, բար…., թխվա….ք, բար….ր, խ….կել, հար….ակվել, փոր…., ամբող…., ա….ջիկ, ե….բայր:

13. Նորից կարդա Մեսրոպ Մաշտոցի մասին և լրացրո՛ւ տեքստի բաց թողած բառերը:

Մեսրոպ Մաշտոցը ծնվել է … թվին Տարոն գավառի  …  գյուղում: Մոտ 389 թվին հաստատվել է Վաղարշապատում, պաշտոնավարել արքունիքում՝ որպես … : Նա հայ ժողովրդին ձուլման վտանգից փրկելու նպատակով ձեռնամուխ է լինում գրերի ստեղծման գործին: Հայոց կաթողիկոսի՝ …  երաշխավորությամբ  և … արքայի հրամանով մի խումբ աշակերտների հետ շրջել է Ամիդ, Սամոսատ, … քաղաքներում: …  թվին ստեղծել է հայոց տառերը և վերադարձել  հայրենիք: Առաջին գիրքը, որ թարգմանվել է հայերեն …  է, իսկ հայերեն առաջին նախադասությունը՝… :

14.Գրի՛ր շարադրություն «Ձայնավորներն ու բաղաձայնները» թեմայով:

15. Կրկնիր Եղիշե Չարենցի «Ես իմ անուշ Հայաստանի» բանաստեղծությունը:

16. Ընտրիր Համո Սահյանի բանաստեղծություններից մեկը, սովորիր: Ընտրիր այնպիսի բանաստեղծություն, որը չեք անցել:

17. Ստուգիր ինքդ քեզ. թեստ

Սեպտեմբերի 14

Հնչյունների տեսակները

Սուսան Մարկոսյան «Գործնական քերականություն», առ.20, 21

1.է, ս, ի, տ, լ, ու, մ, օ, կ, ը, ա հնչյուններից որո՞նք են ձայնավորները:

2.Նախադասությունները լրացրու:

Հայերենի ձայնավոր հնչյուններն են`………:

Հայերենի բաղաձայն հնչյուններն են`………:

  1. Ձայնավոր հնչյունները փոխելով ստացիր նոր բառեր:

Պատ, դար, սար, բառ, տող, տունվարք, վիզ, հարկ, գարի, կարճ:

  1. Շարունակիր շարքը, գրիր ձայնավորով վերջացող երեքական բառ:

Օրինակ՝ գարի, կատու, …

  1. Ձայնավորով սկսվող ու վերջացող հինգ բառ գրիր:
  2. Միևնույն ձայնավորով վերջացող հինգ բառ գրիր:
  3. Ողկույզ բառի հնչյուններից յուրաքանչյուրով սկսվող բառեր գրիր:

8.Գրիր բառեր, որոնք իրարից մեկ բաղաձայնով են տարբերվում:

Օրինակ՝ պայտ-փայտ, գետ-կետ

  1. Այնպիսի բառեր գրիր, որոնցում միաժամանակ լինեն ղ և խ, ճ և ղ, ծ և ղ:

Սեպտեմբերի 13

Կարդա, սովորիր և իմացիր Մեսրոպ Մաշտոցի մասին:

Սեպտեմբերի 12

Սովորիր պատմել Ռանչպարների կանչը:

Բանավոր աշխատանք՝

  1. Ինչո՞ւ է դասատու Մելքոնը կարևոր նշանակություն տալիս հայոց այբուբենն անգիր իմանալուն:
  2. Այբուբենն անգիր սովորելու ի՞նչ ձև էր ընտրել ուսուցիչը:
  3. Գիտե՞ք այբուբենի տառերից կազմված ուրիշ ստեղծագործություններ:

Գրավոր աշխատանք՝

  1. Գտի՛ր և գրի՛ր  լեզվի մասին առածներ, սովորիր այդ առածները, փորձիր բացատրել իմաստը:

Մեդիաուրբաթի ընթերցարան՝

Կոմիտաս «Պարն ու մանուկը»
Արթուր Շահնազարյան  «Պարը դպրոցում»
Կոմիտաս «Հայ գեղջուկի պարը»

 

 

Սեպտեմբերի 11

Կարդա՛ Դաշտենցի «Ռանչպարների կանչը» վեպից այս հատվածը և կատարիր առաջադրանքները:

Բանավոր խոսքի մշակում՝ ռադիոնյութի պատրաստում. լուսաբանում ենք մեր նախագիծը:

Սեպտեմբերի 8

Սիրելի սովորող, այսօր` սեպտեմբերի 8-ին, հայերենի ֆլեշմոբի օրն է: Չմոռանաս մասնակցել:

Հնչյունաբանություն. Լեզվի հնչյունները

Նախադասությունը կազմված է բառերից, իսկ բառերը՝ հնչյուններից: Հնչյունները արտասանվում և լսվում են. Նրանք բառեր կազմող անբաժանելի ձայներ են:

  1. Հետևյալ հնչյուններից բառեր կազմեցեք:

Ձ, ն, յ, ու / ր, գ, ի, ք/ ր, տ, ու, ց/ մ, ր, յ, ա/ ու, ր, յ, ք/ ա, լ, ր /    դ, ա, մ, ր/ ր, ու, ջ/ գ, կ, ի, ծ:

Օրինակ՝ ձ, ն, յ, ու- ձյուն

  1. Հետևյալ հնչյուններից տարբեր դասավորություններով կազմեք տարբեր բառեր (կարելի է նաև մեկ հնչյունը երկու անգամ գործածել):

Մ, ա, դ, ր/ ա, կ, խ/ ն, շ, ու/ հ, մ, ա/ ա, ս,  թ/ ռ, տ, ա:

Օրինակ՝ ռ, տ, ա- տառ, առատ

3.Կազմի՛ր նոր բառեր` բառամիջում ավելացնելով մեկ հնչյուն:

Կակաչ, կաթ, խիտ, ծոծրակ, վարկ, հաց, կակաչ, ծածկ:

4.Տրված բառերի մեջ նոր հնչյուն ավելացնելով կազմի՛ր նորբառեր` արագ, այլ, կլոր, ախտ, թոռ, շատ, շուն, արոտ, նուշ, ուր, լուր, ուլիկ, ծուխ, իրան, աղ:

  1. Շուշանիկ բառի հնչյուններով կազմի՛ր նոր բառեր:

6.Սուր բառի առաջին հնչյունը փոխելով` ստացի՛ր նոր բառեր:

Օրինակ` հուր, մուր…

Սեպտեմբերի 7

5-1 դասարան` Ամառային ընթերցանությունը` խաղերով. յուրաքանչյուր խումբ մշակում է իր ստեղծած խաղի կանոնները, ընտրում հարցերը:

5-3 դասարան`

  1. Դու էլ փորձի՛ր նկար-նամակ ուղարկել Թաֆիին և համոզի՛ր, որ գրել-կարդալ սովորի:
  2. Ռադիոնյութի պատրաստում` Մեր նորեկները

Սեպտեմբերի 6

Ռեդյարդ Քիփլինգ «Թե ինչպես գրվեց առաջին նամակը»

Բանավոր`

  1. Քո բառերով և հակիրճ վերարտադրի՛ր տեքստի բովանդակությունը:
  2. Քո կարծիքով ո՞րն է այս պատմության ամենազվարճալի հատվածը:

Գրավոր`

Գրի՛ր շարադրություն՝ պատմելով քո զվարճալի օրերից մեկի մասին: Մտքերդ շարադրիր անմիջական, անկեղծ, հետաքրքիր ու պատկերավոր: Ինքդ վերնագրի՛ր պատումդ:

Սեպտեմբերի 5

Ռեդյարդ Քիփլինգ «Թե ինչպես գրվեց առաջին նամակը»

Հարցեր և առաջադրանքներ

  1. Բացատրի՛ր հետևյալ բառերը՝ մղոն, բերանքսիվայր: Կարող ես օգտվել բառարանից: Եթե ստեղծագործության մեջ կային այլ բառեր, որոնք չես հասկացել, դո՛ւրս գրիր, ապա բառարանի օգնությամբ բացատրի՛ր:
  2. Գրի՛ր ճանապարհ, քարանձավ, դուստր բառերի հոմանիշները:
  3. Տեքստից դուրս գրի՛ր գրությամբ և արտասանությամբ տարբերվող տասը բառ:

Լրացուցիչ առաջադրանքներ

  1. Համացանցից, այլ աղբյուրներից գտի՛ր և հանի՛ր տեղեկություններ նամակի մասին. Ինչ ասել է նամակ, նամակների տեսակները, կառուցվածքը և այլն:

Սեպտեմբերի 4

1.Առցանց դաս՝ Ամառվա ամենահետաքրքիր գիրքը

2.Կարդալ Ռեդյարդ Քիփլինգի «Թե ինչպես գրվեց առաջին նամակը» ստեղծագործությունը

 

Реклама
%d такие блоггеры, как:
%d такие блоггеры, как: