Առաջադրանքների փաթեթ 4-1 դասարան

Սեպտեմբերի 20

Կարդա Վիլյամ Սարոյանի «Ծիրանի ծառը» պատմվածքի առաջին մասը և կատարիր տրված առաջադրանքները:

  • Առաջին մասից դուրս գրիր քեզ անծանոթ բառերը և բառարանի օգնությամբ բացատրիր:
  • Վերնագրիր առաջին մասը:
  • Առաջին մասից դուրս գրիր այն հատվածը, միտքը, որն ամենաշատը հավանեցիր: Հիմնավորիր ընտրությունդ:

Սեպտեմբերի 19

Գրիր քո օրագիրը այս շաբաթվա առաջին երեք օրվա համար՝ սեպտեմբերի 17-19-ը: Պատմիր յուրաքանչյուր օրվա մասին: Աշխատանքը տեղադրիր բլոգում:

Սեպտեմբերի 18

Կարդա, համեմատիր քո գրածի հետ, գտիր սխալներդ, ուղղիր, ապա պատասխանիր ներքևում տրված հարցերին:

Անտառի սանիտարը

Երաշտահավին ամենուրեք կարելի է հանդիպել։ Նա ապրում է գյուղում, քաղաքում, անտառում։

Ամռանը սպիտակ այտերով այս թռչնակին գրեթե չես տեսնի։ Նա մինչև տասնհինգ ձագ է ունենում, ուստի ողջ օրն զբաղված է իր քաղցած ճուտիկների համար կերակուր հայթայթելով։ Անընդհատ մի ճյուղից մյուսն է թռչում, կեր որոնում։ Հենց  մի որդ է գտնում, իսկույն դեպի բույնն է սլանում։ Այդպես նա անտառը մաքրում է շատ վնասատուներից։

Հարցեր

  1. Ողջ օրը երաշտահավն ինչո՞վ է զբաղված լինում։ Ինչո՞ւ։
  2. Համացանցից երաժշտահավի մասին երեքից-չորս նախադասությամբ հետաքրքիր տեղեկություն հայթայթի՛ր և պատճենի՛ր։
  3. Շարունակի՛ր։ Մի քանի նախադասությամբ փոքրիկ պատում հորինել։

Ձմռան մի առավոտ երաշտահավը մոտեցավ իմ պատուհանին և ․․․․

  • Սիրելի սովորողներ, Ջիմի օրագիրը տեղադրեք բլոգում, հղումն ուղարկեք ինձ:

Սեպտեմբերի 17

Լրացրու Ջիմի օրագիրը: Առաջին երկու օրերը գրիր ըստ պատմվածքի, իսկ 3-րդ և 4-րդ օրերը՝ մտածիր, հորինիր, երևակայիր:

Օր առաջին

Օր երկրորդ

Օր երրորդ

Օր չորրորդ

Սեպտեմբերի 14

Սիրելի սովորողներ, այսօր հայոց լեզվի ֆլեշմոբի օրն է: Չմոռանաք մասնակցել: Ժամը 19.00-ին կդրվի mskh.am-ում:

Գործնական աշխատանք

1.Եթե նախադասությունները ճիշտ դասավորեսկիմանաս դելֆինների
սովորության մասին:

1.Գիտնականները պարզել են, որ դելֆիններն այդ գիտակցաբար չեն անում։
2.Նրանք օգնում են մարդկանց մնալու ջրի վրա և հրում են դեպի ափ։
3.Կան բազմաթիվ պատմություններ այն մասին, թե ինչպես են դելֆինները փրկում խեղդվոդ մարդկանց։
4.Ուղղակի նրանք իրոք սիրում են հրել զանազան առարկաներ։
5.Չնայած այս ամենին՝ հայտնի է, թե դելֆինները որքան են սիրում մարդկանց և ատում շնաձկներին։

2Գիտնականբազմաթիվպատմությունափշնաձուկ բառերը բաժանիր բաղադրիչների:

3.Գրիր մեկ բառով՝

մարդ, որը լողում է-
մարդ, որը հեծանիվ է քշում-
մարդ, որը մեքենա է վարում-
մարդ, որը ճամփա է գնում-
մարդ, որն առաջնորդում է-
մարդ, որը որս է անում-
մարդ, որն անցնում է ինչ-որ տեղով-
մարդ, որը գնումներ է կատարում-

Ո՞ր ածանցը ավելացավ բոլոր բառերը կազմելիս:

Տանը՝ Վիլյամ Սարոյանը սրամտում է… կարդա, պատասխանիր հարցերին:

Սեպտեմբերի 13

Վիլյամ Սարոյան «Առաջին օրը դպրոցում»

Դասարանում՝

Բառային աշխատանք.
(պատմվածքից դուրս ենք գրել բարդ և ածանցավոր բառեր)

երազանք-երազ+անք-ածանցավոր բառ
դպրոց-դպիր+ոց-ածանցավոր բառ
տղամարդ-տղա+մարդ-բարդ բառ
աղքատություն-աղքատ+ություն-ածանցավոր բառ
արհամարհանք-արհամարհել+անք-ածանցավոր բառ

Տանը՝ 

Շարունակիր նույն ձևով. բառերը բաժանիր բաղադրիչների և նշիր բառի տեսակը ըստ կազմության՝ 

փոքրիկ-
քաղաքային-
փառամոլ-
տոնական-
դասասենյակ-
ուսուցչուհի-

Բանավոր աշխատանք`
1.Քո կարծիքով, ինչպիսի՞ն էր միսս Բիննին: Համեմատի՛ր նրան քո ուսուցիչների հետ:
2.Ի՞նչ ես կարծում, ինչպե՞ս կընթանան Ջիմի գործերը դպրոցում:

Սեպտեմբերի 12

Կարդա Վիլյամ Սարոյանի «Առաջին օրը դպրոցում»  պատմվածքը, կատարիր առաջադրանքները:

Հարցեր և առաջադրանքներ

  1. Թվարկիր հերոսներին:
  2. Ինչպիսի՞ վերաբերմունք ուներ Էմին Ջիմի հանդեպ:
  3. Ի՞նչ էր մտածում Ջիմը՝

ա) մինչ դպրոց գնալը,
բ) հետո:

4. Գրիր, թե ինչն է ուրախացնում և ինչն է տխրեցնում քեզ դպրոցում:

Սեպտեմբերի 11

Կարդա Վիլյամ Սարոյանի Նախնիների երկարակեցության գաղտնիքը, բանավոր պատասխանիր տրված հարցերին:

Սեպտեմբերի 10

Վիլյամ Սարոյան «Նապաստակն ու առյուծը», առակը կարդալ, պատմել, կատարել առաջադրանքները:

  1. Լրացրո՛ւ բաց թողնված տառերը:

Ի-նել, բար-րանալ, թա-ավոր, մար-, կր-ա, այս-ր, փա-չել, ձե-ք, ան-ամ

  1. Մեկ բառով գրի՛ր:

Զվարթ ձայն ունեցող-
Լրագիր վաճառող-
Զվարճություն սիրող-
Միս վաճառող-
Մոր քույրը-
Ժամանակը ցույց տվող-

  1. Գրիր տրված բառերի հոմանիշներըկարող ես օգտվել բառարանից:  

Մեծամիտ-
Ուրախանալ-
արքա-
Սրտաճաք լինել-

4.Անապատի նավծովերի տիրակալգորշ հսկակենդանիների արքաՈ՞ր կենդանին չնշվեց:

ա) առյուծը բ) փիղը գ) ձին դ )ուղտը ե) կետը

Սեպտեմբերի 7

Վիլյամ Սարոյան «Վիրավոր առյուծն ու կրիան»

  • Փորձի՛ր ինքդ այսպիսի մի առակ հորինել, նկարազարդել և հրապարակել բլոգում:

Լրացուցիչ աշխատանք

Կարդա Վահագն Դավթյանի  «Բարի հսկան» գրքից մի հատված Վիլյամ Սարոյանի մասին՝ Ապագայի աղջիկները…, և կատարիր նյութից հետո տրված առաջադրանքները:

Սեպտեմբերի 6

Վիլյամ Սարոյան «Վիրավոր առյուծն ու կրիան»

Պատասխանիր հարցերին:

  1. Բացատրի՛ր հետևյալ արտահայտությունները. ներողամիտ եղիր, մոտալուտ մահը, օր ու արև չտեսնել, ցավ պատճառել, ձեռք բարձրացնել ինչ-որ մեկի վրա, վերք հասցնել, շունչը փչել:
  2. Ինչո՞ւ կրիայի խոսքերը մեծ ցավ պատճառեցին առյուծին:
  3. Մեկ բառով բնութագրի՛ր՝ առյուծին, կրիային:
  4. Ո՞րն է առակի իմաստը:
  5. Հետևյալ բառերից կազմեք նախադասություններ՝ անհրաժեշտության դեպքում փոխելով բառերի վերջավորությունները:
    • Որսորդ, գնդակ, վիրավորել, առյուծ:
    • Կրիա, սողեսող, մոտենալ, առյուծ:
    • Առյուծ, վիրավորվել, կրիա, խոսքեր:

Սեպտեմբերի 5

Ամառային հարցաշար. լրացրու հարցաշարը և տեղադրիր քո բլոգում՝ կցելով քո լուսանկարներից մեկը:

Կարդա Վիլյամ Սարոյանի «Վիրավոր առյուծն ու կրիան»:

Սեպտեմբեր 4

Դասարանում

Բանավոր խոսքի մշակման աշխատանք. ռադիոնյութի ստեղծմում:

Տանը՝ 

Առաջին դպրոցները.

Ովքեր չէին կատարել առաջադրանքները. նորից ընթերցեք, կատարեք առաջադրանքները:

Реклама