Առաջադրանքների փաթեթ 3-րդ դասարան

Ամառային արձակուրդներ

  1. Ամառային ընթերցանություն,  կարդացածդ գրքերի շուրջ կատարած աշխատանքներդ տեղադրիր բլոգում, հղումներն ուղարկիր ինձ:
  2. Գրիր շարադրություն՝ «Ամառվա իմ ամենահավես օրը», կցիր նաև այդ օրվա հավես նկարներից, աշխատանքդ տեղադրիր բլոգում, հղումն ուղարկիր ինձ:

Հունիս 8՝ Գաֆէսճեան արվեստի կենտրոնում

Մայիս 25- Հունիս 8

Սիրելի երրորդցիներ, գիտեք, որ ընկեր Տաթևի շնորհիվ ձեր դասարանը պայմանավորվածություն ունի Գաֆեսճյան կենտրոնի հետ՝ մասնակցելու նրանց կազմակերպած «Սասունցի Դավիթ» ինտերակտիվ դասին: Հունիսի 8-ին գնալու ենք Գաֆեսճյան կենտրոն: Մինչ այդ աշխատեք մինչև վերջ կարդալ «Սասունցի Դավիթը»: Հարցերի դեպքում՝ գրեք:

Մայիս 23

Հովհաննես Թումանյան «Սասունցի Դավիթը»,  9-12-րդ հատվածները:

  1. Գտիր ճարը կտրված, ապրուստը կտրել, մտքի ծովն ընկած, շեն անել արտահայտությունները և բացատրիր:
  2. Վերնագրիր հատվածները:
  3. Ի՞նչ իմացար որսասարի մասին:

 

Մայիս 22

Հովհաննես Թումանյան «Սասունցի Դավիթը»,  8-12-րդ հատվածները:

Կարդա, դուրս գրիր անծանոթ բառերը, փորձիր բացատրել:

Մայիս 21

Հովհաննես Թումանյան «Սասունցի Դավիթը»,  5-8-րդ հատվածները:

  1. 5-8-րդ հատվածները կարդա:
  2. Բնութագրիր Ձենով Օհանին ու նրա կնոջը:
  3. Գրիր, թե այս հատվածներից որը հավանեցիր և ինչո՞ւ:
  4. Հատվածներից իմացանք, որ ոչխարների խմբին ասում են հոտ, իսկ կովերինը՝ նախիր: Ուրիշ էլ ի՞նչ խմբերի անուններ գիտես, որը գիտես, լրացրու՝

Գայլերի խումբ-

Ձկների խումբ-

Մեղուների խումբ-

Աղվեսների խումբ-

Խոզերի խումբ-

այծերի խումբ-

թռչունների խումբ-

ձիերի խումբ-

աստղերի խումբ-

մարդկանց խումբ-

Մայիս 17

Սիրելի սովորողներ, կեցցեք, բավականին հետաքրքիր պատմություններ էիք հորինել, նաև նշեմ, որ բավականին հմուտ եք բլոգավարության մեջ, սակայն որոշ սովորողների բլոգներում ես չգտա այս ընթացքում մեր կատարած այն աշխատանքները, որոնք պետք է հրապարակվեին բլոգներում: Խոսքը Հովհաննիսյան Միլենայի, Առուշանյան Ալեքսի, Աշուղյան Նարեի, Խալաթյան Նատալիի, Պողոսյան Նարեկի, Ղազարյան Տիգրանի, Խուդոյան Դավիթի մասին է:  Շաբաթ, կիրակի օրերին լրացրեք բացթողումները:

Կատարիր առաջադրանքները:

1.Կարդա առակը, լրացրու բաց թողած տառերը:
Առակ
Առյուծը շատ էր ծերացել, այլևս չէր կարողանում որս անել և երկար մտա-ելուց հետո որոշեց  խորամանկել։ Նա մտավ մի մութ քարայր, շատ ծանր հիվանդ ձևացավ և ծանր ու մեծ պա-կեց։ Խեղ-, միամիտ գազաններն այցելում էին, իսկ նա տեղնուտեղը մի ցատկով բռնում էր նրանց և ագահաբար խժռում։ Վերջապես խորամանկ ու խելացի աղվեսը երկար մտածելուց հետո գլխի ընկավ առյուծի խորամանկությունը, առանց վախենալու գնաց, կանգնեց քարայրից բավականին հեռու և քաղ-ր ձայնով հետաքրքրվեց, թե ինչպե՞ս է վեհափառ առյուծը։ Սոված և ուժասպառ առյուծը ուրախացած հարցրեց, թե ինչո՛ւ աղվեսը ներս չի մտնում։ Աղվեսն ասաց.
-Ես կմտնեի, եթե չտեսնեի, որ հետքերը մտնում են քարայր, բայց քարայրից դուրս չեն գալիս։

2. Վերնագրիր առակը:
3. Ո՞րն էր առակի ասելիքը. ի՞նչ հասկացար:
4.Գրիր հետևյալ բառերի հոմանիշները՝

քարայր-
մտածել-
ագահ-
5. Բացատրիր հետևյալ բառերը՝

ուժասպառ-
ագահաբար-

6.Գրիր մեկ բառով:

Օրինակ՝ սրտի ձև ունեցող — սրտաձև:

Մոր քույրը, դարպասը պահող, ժամանակը ցույց տվող, ջրի աման, գաղտնիք պահող, նավ վարող, ծաղկի թերթիկ, արագ վազող, ամենից մեծ, պոչ չունեցող, անուշ համ ունեցող,  կին բժիշկ, բալի ծառ:

«Սասունցի Դավիթը». նորից կարդա 5-րդ հատվածը, սովորիր պատմել:

Մայիս 16

Բառային աշխատանք՝ սովորիր հետևյալ բառերի ուղղագրությունը, ամեն շարքից ընտրիր մեկ բառ և կազմիր նախադասություն:

երբ-երբեմն, երբեք, երբևէ, երբևիցե
երփն (գույն)- երփներանգ, երփնավառ

Ստեղծական աշխատանք՝ 
Շարունակիր պատմությունը, վերնագրիր, աշխատանքը տեղադրիր բլոգում:

Մի օր Սասունցի Դավիթը շրջում էր Սասմա սարերում և հանդիպեց…

«Սասունցի Դավիթը». Կարդա 5-րդ հատվածը:

Մայիս 15

Բլոգային աշխատանք. 4-րդ հատվածը գրավոր պատմիր բլոգում, վերնագրիր, ուշադրություն դարձրու, որ խոսքդ լինի հասկանալի ու կապակցված, գրքային չլինի: Ուշադրություն դարձրու նաև ուղղագրությանը և կետադրությանը:

Մայիս 14

Քո նկարածը իր հատվածի հետ տեղադրիր բլոգում, հղումն ուղարկիր ինձ:

Կարդա 4-րդ հատվածը և կատարիր հատվածից հետո տրված առաջադրանքները:

Ովքեր լավ չէի սովորել անգիրը, սովորում են:

Մայիս 10

Հովհաննես Թումանյան «Սասունցի Դավիթը»,  1-ին, 2-րդ և 3-րդ հատվածները:

  1. Կազմիր նախադասություններ դյուցազուն, կորյուն, ավանդել, հսկա բառերով:
  2. Այս հատվածներից դուրս գրիր գործողություն ցույց տվող բառեր (բայեր), օրինակ` իշխել, ծերանալ… Հիմա ինքդ շարունակիր…
  3. Քո իմացած համակարգչային որևէ ծրագրով նկարիր քեզ դուր եկած հատվածը:
  4. Ընտրիր քեզ դուր եկած հատվածը և սովորիր անգիր:

Մայիս 7

Հովհաննես Թումանյան «Սասունցի Դավիթը», կարդա 1-ին, 2-րդ և 3-րդ հատվածները:

  1. Դուրս գրիր անծանոթ բառերը, բառարանի օգնությամբ բացատրիր:
  2. Բացատրիր կյանքի աշնան օրերը, ծխի պես անցնել, ամպոտ ոտներ, հոգին ավանդել, իր կամքը լինի, զարմով դյուցազուն, անմեռ մնալ արտահայտությունները:
  3. Դուրս գրիր Մհերին վերաբերող տողերն ու արտահայտությունները:
  4. Ինչո՞ւ Մհերը ընդունեց «հուր-հրեղենի» առաջարկը: Կարծիքդ հիմնավորիր:
  5. Մհերի անունից պատմիր այս հատվածը:

Մայիս 5

Կարդա Հովհաննես Թումանյանի «Ա՜խ, ի՜նչ լավ են սարի վրա» բանաստեղծությունը, կատարիր բանաստեղծությունից հետո տրված առաջադրանքները, ապա բանաստեղծությունը սովորիր անգիր:

 

Մայիս 3

Գիրք-տետրից կարդա «Նորից դպրոցում» պատմվածքը, սովորիր պատմել, կատարիր առաջադրանքները:

Ապրիլ 25- մայիս 1

Գիրք-տետրից կարդալ Ստեփան Զորյանի «Առաջին օրը դպրոցում» պատմվածքը, սովորել պատմել և կատարել առաջադրաքները:

Կարդացեք  ձեր ընկերների հորինած պատմությունները խեցգետնի մասին:

Բառային աշխատանք (կատարիր տրված առաջադրանքները)

1.Լրացրու բաց թողած տառերը:

Հայաստանի ամենաբար-ր լեռը Արագածն է: Նա քառագագաթ է: Լեռն Արագած է կոչվել Արա թա-ավորի անունով: Արագածի կատարը մշտապես ծա-կված է ձյունով: Սակայն ստորոտում տարվա բոլոր եղանակներն իրենց «հանդերձանքով» են հայտնվում: Արագածի լանջերից բ-ում են սառն-րակ աղբյուրներ:

2.Բառարանից օգտվելով բացատրիր հետևյալ բառերը՝ ստորոտ, հանդերձ, սառնորակ, քառագագաթ:

3.Տրված բառերից ամեն մեկով մի քանի նոր բառեր կազմի´ր:

Բարձր-
թագ-
ձյուն-
հանդերձ-

4. Բացատրիր հետևյալ նախադասությունը՝ Սակայն ստորոտում տարվա բոլոր եղանակներն իրենց «հանդերձանքով» են հայտնվում:

Ապրիլ 19

Ռոդարիի «Երիտասարդ խեցգետինը», կատարիր ստեղծագործությունից հետո տրված առաջադրանքները:

Ապրիլ 18

Գրավոր պատասխանիր քո ընտրած ստեղծագործությունից հետո տրված հարցերին:

Կարդա′ Ռոդարիի «Երիտասարդ խեցգետինը», դուրս գրիր քեզ անծանոթ բառերը, բառարանով գտի′ր բացատրությունները և սովորի′ր:

 

Ապրիլ 17

Ընտրիր  Ջաննի Ռոդարիի ստեղծագործություններից մեկը, կարդա, սովորիր պատմել:

Ապրիլ 16

«Ճանապարհորդ Ջեկոն»

Ինքդ կազմիր հարցեր և առաջադրանքներ պատմվածքի վերաբերյալ:

Գիրք-տետրից կարդա էջ 62-ի տեքստը և կատարիր առաջադրանքները:

Ապրիլ 12

Դասարանում՝ առաջադրանքների ստուգում, քննարկում, բառային աշխատանք:

Տանը՝ Պատմել սովորել «Ճանապարհորդ Ջեկոն», երկրորդ մասը, կատարել էջ 61-ի առաջադրանքները:

Լրացուցիչ առաջադրանք՝ համացանցից, այլ աղբյուրներից գտնել այնպիսի տեղեկություններ շների մասին, որոնց մասին չգիտեիք, խմբագրել, տեղադրել բլոգում:

Ապրիլ 11

Դասարանում՝ կարդացել ենք սովորողների պատումները՝ Թե ինչ եղավ հետո, երբ Ջեկոյին դուրս նետեցին գնացքից, կատարել սխալների ուղղում:

Կարդացել ենք «Ճանապարհորդ Ջեկոն», երկրորդ մասը:
Բառային աշխատանք՝
Տեքստից դուրս գրիր գրությամբ և արտասանությամբ տարբերվող բառեր: Օրինակ՝ անգամ-ք լսում ենք, գ գրում

Տանը՝ Նորից կարդա «Ճանապարհորդ Ջեկոն», երկրորդ մասը, կատարիր էջ 60-ի առաջադրանքները:

Ապրիլ 10

Դասարանում՝ առաջադրանքների ստուգում, սխալների ուղղում

Բառային աշխատանք՝

Կազմիր նոր բառեր ճանապարհ բառով, օրինակ՝
Ճանապարհ- ճանապարհել, շարունակիր ….

Գրիր ճանապարհ բառի հոմանիշները, կարող ես օգտվել Հոմանիշների բառարանից:

Լրացրու բաց թողած տառերը՝

Լեզուն մի միջոց է, որով միմյանց են հաղոր-ում իրենց մտքերը,
փոր-ը: Ամեն ժողովուր- ունի իր մայրենի լեզուն: Մեր լեզուն անցել է
երկար ու ձիգ ճանապար-  և գոյատևել է մինչև այս-ր: Հայերենը
եր-եցիկ, հարուստ ու գեղեցիկ լեզու է:

Լեզվական խաղ՝ Բառքամոցի

Տանը՝

«Ճանապարհորդ Ջեկոն» (առաջին մասը), կարդալ, սովորել պատմել
Բլոգային աշխատանք՝ Ի՞նչ եղավ հետո … հորինիր և շարունակիր պատմությունը, աշխատանքդ վերնագրիր:

Ապրիլ 9

Դասարանում՝

  • պատմել ենք Աղայանի մանկական պատմվածքներից ընտրած և կարդացած պատմվածքները
  • կատարել բառային աշխատանք
  • Գիրք-տետրից հատվածաբար կարդացել ենք «Ճանապարհորդ Ջեկոն», վերնագրել հատվածները

Տանը՝ Գիրք-տետրից «Ճանապարհորդ Ջեկոն» , առաջին մասը կարդալ, կատարել առաջադրանքները:

Ապրիլ 4

Ընտրիր Աղայանի պատմվածքներից ևս մեկը, կարդա, սովորիր պատմել այնպես, որ կարողանաս դասարանում ներկայացնել ընկերներիդ և ինձ:

Ապրիլ 3

Ղազարոս Աղայան «Ծառերի գանգատը», կարդա, կատարիր առաջադրանքները:

Реклама