Ուսումնական պարապմունք. 4-1 դասարան

Մայիսի 21

Ինքնաստուգում

Մայիսի 20

Ինքնագնահատում

Սիրելի սովորող, շուտով ավարտվում է նաև փետրվարից մայիս ուսումնական շրջանը: Ծրագիր բաժնի վերջում գրված է գնահատման մասին, կարդա, թե ինչ պետք է կարողանա սովորողը համապատասխան միավորի համար:
Փորձիր գնահատել ինքդ քեզ մայրենի լեզվից, թե ինչ ես արել, սովորել փետրվարից մայիս ընկած ժամանակահատվածում, անպայման հիմնավորիր գրածդ՝ կցելով համապատասխան աշխատանքների հղումները: Աշխատանքը կատարիր word-ի ֆայլում և էլ. հասցեով ուղարկիր ինձ: Հարցերի դեպքում՝ գրիր:

Մայիսի 17

Թեստային աշխատանք. ավարտիր առաջադրանքները, իսկ Չապլինի մասին տեքստը սովորիր պատմել:

Մայիսի 16

Թեստային աշխատանք

Մայիսի 15

Մայիսյան 14-րդ հավաք. ամփոփում ենք ուսումնական տարին

Գրիր հաշվետվություն, թե ինչ ես արել տարվա ընթացքում, ամփոփիր այս ուսումնական տարին: Ի՞նչ ես սովորել Մայրենի լեզվից, ի՞նչ նախագծերի ու ճամփորդությունների մասնակցել,  ի՞նչ գրքեր ես կարդացել և այլն: Աշխատանքդ կատարիր բլոգում, վերնագրիր:

Մայիս 13

Տարվա ընթացքում իրականացրած նախագծեր: Ներկայացրու այն նախագիծը, որն ամենաշատն ես հավանել ու մասնակցել: Աշխատանքդ ներկայացրու պատումի տեսքով Power point ծրագրով:

Մեր նախագծերը ամիսներով՝

Մայիս

Կարդում եմ և առաջարկում եմ կարդալ
Մայրենի լեզվից գիտելիքների ստուգման նախապատրաստական աշխատանքներ

Ապրիլ

Արևելյան դպրոցի հրաշալիքները

Մարտ 

Ուսումնական գարուն

Փետրվար

Կարդում ենք Թումանյան

Տիարի մեկշաբաթյա գրի ամփոփում

Հունվար

Ուսումնական ձմեռ 

Դեկտեմբեր՝

Կարդում ենք Ռոդարի
Ամանորյա նվեր
Ձմեռային ընթերցումներ
Տարեմուտի խոստովանություն

Նոյեմբեր

Ուսումնական աշուն. 2018-2019
Սեբաստացու օրեր. կրթահամալիրի տոն
Իսահակյանական օրեր

Հոկտեմբեր

Լրացուցիչ ընթերցանություն
Սահյանական օրեր
Նախագծային ուսուցման շաբաթ

Սեպտեմբեր

Նորից սեպտեմբեր, բարև…
Նախագծային ուսուցման շաբաթ
Սարոյանական օրեր
 Կոմիտասյան օրեր

Մայիսի 10

Կրկնիր ձայնավորների ուղղագրությունը՝

Է-ե-ի ուղղագրությունը
օ-ո-ի ուղղագրությունը
Ը-ի ուղղագրությունը

Մայիսի 8

Թեստային աշխատանք

Մայիսի 6

Թվական . կարդա տեսական մասը, սովորիր, կատարիր առաջադրանքները:

Մայիսի 3

Գովազդիր քո կարդացած գիրքը՝ պատում, ռադիոնյութ/տեսանյութ, ֆոտոպատում պատրաստիր գրքի մասին, պատմի՛ր, թե ինչ սովորեցիր, խորհուրդ տուր, որ ընկերներդ էլ կարդան: Պատմիր այնպես, որ ուրիշները կարդալով քո գրածը, իրենք էլ ցանկանան կարդալ այդ գիրքը:

Մայիսի 2

Ընթերցարանից ընտրիր և կարդա այնպիսի ստեղծագործություն, որը դեռ չենք կարդացել: Կարդացածդ վաղը ներկայացնելու ես ընկերներիդ:

Ուսումնական պարապմունք. փետրվար-մարտ-ապրիլ

Ուսումնական պարապմունք. հունվար

Ուսումնական պարապմունք. սեպտեմբեր-դեկտեմբեր

Реклама