Առաջադրանքների փաթեթ. 5-2 դասարան

Հունվարի 18

Հովհաննես Թումանյանի «Անբախտ վաճառականներ»-ից քեզ դուր եկած հատվածը սովորիր անգիր  և նկարիր:

Հունվարի 17

Փոխիր Հովհաննես Թումանյանի «Անբախտ վաճառականներ»-ի

ավարտը: Ավարտի քո տարբերակը տեղադրիր բլոգում:

Հունվարի 16

Նորից կարդա Հովհաննես Թումանյանի Անբախտ վաճառականները:

1.Թվարկիր դեպքերի հաջորդականությունը:

Սկսիր այսպես՝ Չղջիկն ու Ճայը ընկերանում են:

Նրանք որոշում են վաճառական դառնալ:

 

Հունվարի 14

  • Սիրելի սովորողներ, ովքեր, տեխնիկական խնդիրների պատճառով, չեն մասնակցել հայերենի ֆլեշմոբին, անպայման մասնակցեք այսօր հետևյալ հղումով:

Նորից կարդա Հովհաննես Թումանյանի Անբախտ վաճառականները և պատասխանիր հարցերին.

1.Դուրս գրիր անծանոթ բառերը և բառարանի օգնությամբ բացատրիր:
2. Թվարկիր հերոսներին, յուրաքանչյուրին բնութագրիր մեկ դիպուկ բառով:

Հունվարի 11

Սիրելի սովորողներ, այսօր հայոց լեզվի ֆլեշմոբի օրն է: Չմոռանաք մասնակցել: Ժամը 19.00-ին կդրվի mskh.am-ում:

Կարդա Հովհաննես Թումանյանի Անբախտ վաճառականները:

Հունվարի 10

  • Սիրելի սովորողներ, ովքեր այսօր մեզ հետ այցելել են Ռոդնինայի անվան սահադաշտ, պատմեք այդ մասին, կիսվեք ձեր տպավորություններով: Մտքերը ձևակերպեք հստակ և հասկանալի, ուշադրություն դարձրեք կետադրությանն ու ուղղագրությանը: Աշխատանքը վերնագրեք և տեղադրեք բլոգում:
  • Նրանք, ովքեր չեն մասնակցել ճամփորդությանը, պատմում են ճամբարային այս օրերի մասին: Ինչ նախագծեր եք ընտրել, ինչ եք արել, ինչ գործունեություն եք իրականացրել, կիսվեք ձեր տպավորություններով: Մտքերը ձևակերպեք հստակ և հասկանալի, ուշադրություն դարձրեք կետադրությանն ու ուղղագրությանը: Աշխատանքը վերնագրեք և տեղադրեք բլոգում:

Հունվարի 8-9

Կարդալ Հովհաննես Թումանյանի «Էսպես չի մնա» ստեղծագործությունը:

Սիրելի սովորողներ, այս հղումով կարող եք տեսնել, թե ինչ են գրքեր են կարդացել և ինչ ֆիլմեր են նայել ձեր ընկերները ձմեռային արձակուրդներին: Ես սպասում եմ մյուսների աշխատանքներին:

Դեկտեմբերի 24- հունվարի 6

Ուսումնական ձմեռ

Դեկտեմբերի 19-21

Դեկտեմբերի 13
Անգիր սովորիր Հայ սերմնացանի աղոթքը

Սիրելի սովորողներ, ձեր բլոգներում պատմեք ճամփորդության մասին: Պատմեք այնպես, որ պատումը ՝

  • լինի հետաքրքիր և անմիջական
  • ներկայացնի ձեր զգացողությունները, տպավորությունները
  • պատմեք այն ամենը, ինչ տեսաք, արեցիք ու սովորեցիք Ավետիք Իսահակյանի թանգարանում
  • աշխատանքը վերնագրեք, տեղադրեք բլոգում:
Դեկտեմբերի 12

Սիրելի սովորողներ, վաղը՝ դեկտեմբերի 13-ին, երկրորդ դասաժամից հետո գնալու ենք Ավ. Իսահակյանի տուն-թանգարան, մասնակցելու ենք այնտեղ կազմակերպվող կրթական ծրագրին: Վերադառնալու ենք 13:30: Ճամփորդության գումարը՝ 800 դրամ:

Ձեզ հետ բերում եք ստեղծական տրամադրություն 🙂

***

Շատ լավ կարդալ սովորիր Հայ սերմնացանի աղոթքը

Դեկտեմբերի 11

 

Դեկտեմբերի 10
Դեկտեմբերի 6
  • Բլոգում պատմիր Ավ. Իսահակյանի «Երգի հրապույրը» պատմվածքի  մասին՝  ո՞րն է գլխավոր ասելիքը, ի՞նչ է սովորեցնում, ի՞նչ հասկացաք, ո՞ր հատվածը հավանեցիք և ինչո՞ւ: Պատմիր այնպես, որ ովքեր չեն կարդացել, ցանկանան կարդալ:
  • Հանգստյան օրերին՝ Ընտրիր Ավ. Իսահակյանի բանաստեղծություններից մեկը, պատրաստիր ռադիոնյութ կամ տեսանյութ: Իսահակյանից մենք անցել ենք Ռավեննայում», «Գետակի վրա»«Աշուն է, քամի»  բանաստեղծությունները: Կարող ես կարդալ  Իսահակյանի գրած ուրիշ բանաստեղծություններ և ընտրել  մեկ այլ բանաստեղծություն: Աշխատանքդ տեղադրիր բլոգում:

 

Դեկտեմբերի 5
 Կարդա շարունակությունը:

Երգի հրապույրը

Առաջադրանքներ

  1. Անծանոթ բառերը դուրս գրի՛ր և բառարանի օգնությամբ բացատրի՛ր:
  2. Նկարագրի՛ր այն աշխարհը, որի մասին պատմվում է:
  3. Բնութագրի՛ր տղային:
Դեկտեմբերի 4

Հատվածը գրավոր փոխադրիր (համառոտ), ապա շարունակիր պատմությունը:

Մեզանից հազարավոր տարիներ առաջ, մեզնից շատ ու շատ հեռու՝ յոթ ծովերի մյուս ափում, կար մի աշխարհ: Այնտեղ ծաղիկներ կային, չքնաղ ու բյուրազան ծաղիկներ՝ թիթեռների պես փռված ու թրթռուն՝ ժայռերի ու դաշտերի վրա, և նրանց անուշ հոտով լցվել էին այդ աշխարհի սարերն ու ձորերը: Այնտեղ աղբյուրներ կային, պայծառ ու կարկաչուն աղբյուրներ՝ մանուկների պես, որ թռչկոտում էին քարից քար՝ ծաղիկները համբուրելով: Բայց այնտեղ մադիկ չար էին ու անգութ: Մի որբ ու աղքատ մանուկ էր ապրում այդ մարդկանց մեջ. գիշերը տեղ չուներ գլուխը դնելու և հաց չուներ ուտելու: Նա մենակ էր, ինչպես մի թռչուն՝ ամայի ժայռերի մեջ: Եվ նա մեծացավ բոլորի աչքի առջև՝ անտես ու անհայտ. կերակրվում էր դաշտի բույսերով և պատսպարվում էր անձավների մեջ: Բայց, բոլոր մարդկանցից ծածուկ, իր մատներով շոշափում էր ու զննում մարդկանց սրտերը և տեսնում էր, որ քարից էին այդ սրտերը՝ քար ու ապառաժից: Ու երբ պատանի դարձավ, թողեց այդ քարսիրտ աշխարհը և ճամփա ընկավ մի ուրիշ, մի լավ աշխարհ գտնելու համար:

 

Դեկտեմբերի 3
7-10 նախադասությամբ պատմիր Ավ. Իսահակյանի և նրա տուն-թանգարանի մասին: Աշխատանքդ տեղադրիր բլոգում:

Շաբաթվա աշխատանք՝

Շաբաթվա ընթացքում կարգի եք բերում բլոգները: Լրացնում թերի աշխատանքները:

Նոյեմբերի 29

Ավետիք Իսահակյան «Արևի մոտ»

Առաջադրանքներ`

  1. Հեքիաթից դու՛րս գրիր անծանոթ բառերը և բառարանի օգնությամբ բացատրի՛ր:
  2. Բնութագրի՛ր և նկարագրի՛ր տղային, հովվին:
  3. Բացատրի՛ր վերնագիրը:
  4. Գրի՛ր կարծիքդ այս հեքիաթի մասին:
  5. Գրի՛ր տրված բառերի հոմանիշները՝ խրճիթ, ճամփորդ, հրճվանք, խավար, անգութ, ամուր:
  6. Գրի՛ր տրված բառերի հականիշները՝ քնքուշ, խեղճ, վերելք, անվախ, խավար, խրճիթ:

Լրացուցիչ առաջադրանք՝ համացանցից գտիր և կարդա Ավետիք Իսահակյանի, նրա տուն-թանգարանի մասին:
Օգնող նյութեր՝

Կրկնիր Ավ. Իսահակյանից սովորած բանաստեղծությունները՝

Նոյեմբերի 28
Հնչյունափոխություն

1. Տրված բառերի վերջից բաղադրիչներ ավելացնելով՝ բառեր կազմիր այնպես, որ տեղի ունենա հնչյունափոխություն:

ա) բուրդ, սիրտ, կույր, ճահիճ, ալյուր, կեզ, ատամնաբույժ
բ) վիշտ, թույլ, ծնունդ, հաշիվ, արթուն, հույն, տույժ

2.Վերականգնիր տրված բառերի անհնչյունափոխ ձևերը՝

ձնծաղիկ, թխահեր, սառցահատ, երգչախումբ, կիսել, ըմպանակ, մեղվապահ, հունական, կղզյակ:

3.Դո՛ւրս գրիր այն բառերը, որոնցում կան հնչյունափոխված
արմատներ. վերականգնիր անհնչյունափոխ ձևերը։
Գրադարան, մայրուղի, կատվազգի, զարդանախշ, գլխապտույտ, խնձորենի,
լեզվաոճական, երկաթապատ, շինարարական, լուսանկար, գյուղամեջ, մայթեզր,
կուտակել, բառիմաստ, ջրապտույտ, տուֆակերտ, սրբապատկեր, ուղղաձիգ։

Լրացուցիչ առաջադրանք՝ համացանցից գտիր և կարդա Ավետիք Իսահակյանի, նրա տուն-թանգարանի մասին:

Օգնող նյութեր՝Կենսագրական տվյալներ

Իսահակյանի տուն-թանգարանը

Նոյեմբերի 27
Անդրադարձ Ինքնաստուգմանը:

Անգիր սովորիր Ավետիք Իսահակյանի «Աշուն է, քամի» բանաստեղծությունը:

Հնչյունափոխություն

Երբ բառի վերջից վանկ կամ վանկեր են ավելանում, որոշ ձայնավորներ և երկհնչյուններ փոփոխության են ենթարկվում: Օրինակ՝ վեճ-վիճաբանություն, սուր-սրել, գույն-գունավոր:

Նկատելի է, որ վեճ բառի ե-ն դարձել է ի, սուր բառի ու-ն՝ ը, իսկ ույ երկհնչյունը՝ ու: Այս երևույթը կոչվում է հնչյունափոխություն:

Առաջադրանքներ՝

1.Համեմատիր դեմ-դիմաց գրված բառերը և ցույց տուր, թե հնչյունական ինչ փոփոխություններ են տեղի ունեցել.

Օրինակ՝ ջուր-ջրծաղիկ (ու-ն դարձել է գաղտնավանկի ը)
ծաղիկ-ծաղկաման (ի-ն սղվել է)
համբույր-համբուրել (ույ-ու)

հին-հնամենի, բազուկ-բազկաթոռ, պատիժ-պատժել, ողջույն-ողջունել, աշխույժ-աշխուժություն, մատյան-մատենագիր, պարտեզ-պարտիզպան, գլուխ-գլխավոր, էշ-իշամեղու:

Ինքնաստուգման միավորները՝

Սամվել-4
Էդմոնդ-5
Արտակ-3
Սերգեյ-6
Արեգ-8
Անուշկա-8
Սոնա-7
Լիլիթ-9
Հեղինե-7
Միքայել-8
Ալեքս-7,5
Վահան-7
Աթ.Վահան-5
Սոֆի-8,5
Մանե-9
Շ. Անի-8,5
Արամ-8,5
Ավ. ԱՆի-7

Նոյեմբերի 26
Դու գիտես չէ՞, որ գրքի հեղինակը Ջաննի Ռոդարին է, մի նամակ գրիր նրան և հայտնիր քո կարծիքը գրքի վերաբերյալ:
Նոյեմբերի 22

Ջաննի Ռոդարիի «Անտեսանելի Տոնինոյի արկածները»

Գլուխ իններորդ

1. «Դժվարությունը արգելք է, որի վրայով պետք է թռչել»,- մտածում էր Տոնինոն: Իսկ ի՞նչ է դժվարությունը քեզ համար, ինչպե՞ս ես դու հաղթահարում դժվարությունները:

Անգիր սովորիր Ավետիք Իսահակյանի «Գետակի վրա» բանաստեղծությունը

Նոյեմբերի 21

Անդրադարձ մայրենիի ֆլեշմոբին:

Ջաննի Ռոդարիի «Անտեսանելի Տոնինոյի արկածները»

Գլուխ ութերորդ

1.Ի՞նչ կարևոր բան հասկացավ Տոնինոն Պաոլայի հետ խնդիրը քննարկելուց հետո:
2. Վերնագրիր գլուխը՝ ա) մեկ բառով   բ) բառակապակցությամբ   գ) նախադասությամբ

Նոյեմբերի 20

Ջաննի Ռոդարիի «Անտեսանելի Տոնինոյի արկածները»

Գլուխ յոթերորդ

1.Պատկերացրու՝ դու ես Տոնինոյի փոխարեն, արդեն հոգնել ու ձանձրացել ես անտեսանելի լինելուց, քեզ մենակ ու անզոր ես զգում, ի՞նչ ելք կգտնեիր:
2. Ի՞նչ ես կարծում՝ ինչո՞ւ Պաոլան տեսավ Տոնինոյին:

Կարդա Ավետիք Իսահակյանի «Գետակի վրա» բանաստեղծությունը

Նոյեմբերի 19

Երկհնչյունների ուղղագրությունը՝ ոյ, յո-իո. կատարիր առաջադրանքները

Ջաննի Ռոդարիի «Անտեսանելի Տոնինոյի արկածները»

Գլուխ վեցերորդ

1. «Հիմա ես գիտեմ, թե աշխարհում ինչն է ամենավատ բանը,- ասում էր ինքն իրեն Տոնինոն,- ոչ «երկուսը» և  ոչ էլ աղքատությունը: Չէ՞ որ աղքատները կարող են իրար օգնել: Ամենավատ բանը մենակությունն է: Մենակ մարդը միշտ էլ անուժ է: Երջանկության համար ուրիշ մարդիկ են պետք՝ մայր, բարեկամներ, ընկերներ, ուսուցիչ, մի խոսքով, աշխարհի բոլոր մարդիկ»:
7-10 նախադասությամբ պատմիր, թե ինչն է  քեզ համար ամենավատ բանը, համաձա՞յն ես, որ մենակ մարդը միշտ էլ անուժ է, և ի՞նչ է երջանկությունը քեզ համար:

2. Հատվածը սովորիր պատմել:

Նոյեմբերի 16

Սիրելի սովորող, այսօր հայոց լեզվի ֆլեշմոբի օրն է, չմոռանաս մասնակցել:

Ջաննի Ռոդարիի «Անտեսանելի Տոնինոյի արկածները»

Գլուխ հինգերորդ

1. Ինչպիսի՞ն էին հինգերորդ բ դասարանի երեխաները: Փորձեք համեմատել ձեր դասարանի հետ, ի՞նչ նմանություններ և տարբերություններ եք նկատում:
2. «Այնպես արեք, որ ես լինեմ ձեզ նման, ինձ մենակ մի թողեք»,-խնդրում էր Տոնինոն: Երբևէ ձեզ մենակ զգացե՞լ եք, պատմեք այդ մասին:
3. Հատվածը համառոտ պատմիր (գրավոր):

  • Անգիր սովորիր Ավ. Իսահակյանի «Ռավեննայում» բանաստեղծությունը:

Երկհնչյունների ուղղագրությունը՝ ույ-յու

Նոյեմբերի 14

Երկհնչյունների ուղղագրությունը. յա-իա-եա

Շատ լավ կարդալ սովորիր Ավ. Իսահակյանի «Ռավեննայում» բանաստեղծությունը:

Նոյեմբերի 13

Ջաննի Ռոդարիի «Անտեսանելի Տոնինոյի արկածները»

Գլուխ չորրորդ. Հատվածը սովորիր պատմել

1. Արդարացրու Տոնինոյին:
2. Մեղադրիր Տոնինոյին: Երկու դեպքում էլ չմոռանաս հիմնավորել:

Նոյեմբերի 12

Ջաննի Ռոդարիի «Անտեսանելի Տոնինոյի արկածները»

Գլուխ երրորդ . Հատվածը սովորիր պատմել

1. Վերնագրիր հատվածը:
2. Թվարկիր հերոսներին և յուրաքանչյուրին բնութագրիր դիպուկ բառերով:
3. Նկարագրիր այն փոխադրամիջոցը, որը կցանկանայիր, որ գործեր մեր քաղաքում:

Նոյեմբերի 8

յ ձայնակապի ուղղագրությունը

Ջաննի Ռոդարիի «Անտեսանելի Տոնինոյի արկածները»

Գլուխ երկրորդ. հատվածը սովորիր պատմել

1.Հիշիր դեպք, երբ դու փորձել ես խաղ խաղալ ընկերոջդ կամ ընկերներիդ գլխին: Պատմիր այդ մասին:
2.Պատահել է այնպես, որ ընկերդ ինչ-որ բան է արել, բայց ուսուցիչը կամ ուսուցչուհին խոսել է քեզ վրա կամ հակառակը: Պատմիր այդ մասին:
3.Ինքդ կազմիր հարցեր այս գլխի վերաբերյալ:

  •  4-րդ դասարանցիները կարդացել են ձեր հրավիրատոմսերը, ընտրել այն հրավիրատոմսը, որը հավանել են և մեկնաբանություն   բաժնում գրել իրենց կարծիքը:

Նոյեմբերի 7

Ջաննի Ռոդարիի «Անտեսանելի Տոնինոյի արկածները»

Գլուխ առաջին

1. Ո՞ր հատվածներում ես քեզ նմանեցնում Տոնինոյին, հիշիր մի այդպիսի դեպք և պատմիր:
2. Ո՞րն է այս գլխի ամենակարևոր նախադասությունը քեզ համար:
3.  Կուզեի՞ր դու էլ անտեսանելի լինել: Ինչո՞ւ, ի՞նչ կանեիր:

Բառարանային աշխատանք

Փնտրիր և գտիր մառան  բառի բացատրությունը, նայիր թե՛ ստուգաբանական, թե՛ արմատական, թե՛ բացատրական բառարաններում: Կարող ես դիմել նաև մեծահասակներին:

Նոյեմբերի 6

Իմ ուսումնական աշունը՝ աշխատանքների ստուգում, քննարկում

Ստեղծական աշխատանք՝

Նոյեմբերի 5-10-ը Սեբաստացու օրերն են, մեր կրթահամալիրի տոնը: Նոյեմբերի 10-ին Հարիսայի ծեսն է լինելու: Պատրաստիր հրավիրատոմս՝ նկարիր, մտածիր՝ ինչ նկարել հրավիրատոմսի վրա, որ համապատասխանի օրվան, ապա գրիր՝ հրավիրելով ում ուզում ես: Հրավիրիր այնպես, որ մարդիկ չկարողանան մերժել: Աշխատանքդ տեղադրիր բլոգում:

Նոյեմբերի 5

Գրավոր աշխատանք՝
Պատմիր աշնանային արձակուրդի մասին: Պատմիր այնպես, որ պատումը լինի՝

  • լինի հետաքրքիր, անմիջական, անկեղծ
  • պատմիր, թե ինչպես է անցել աշնանային արձակուրդդ
  • պատումիդ մեջ գրիր քո կատարած աշխատանքների մասին և կցիր այդ աշխատանքների հղումները (աշնանային ֆոտոպատում, կարդացած գիրք, թարգմանություն և այլն)
  • աշխատանքը վերնագրիր, տեղադրիր բլոգում:

Բանավոր աշխատանք՝
Կազմիր հարցեր Ջաննի Ռոդարիի «Անտեսանելի Տոնինոյի արկածները» գրքի առաջին գլխի վերաբերյալ:

Հոկտեմբերի 26- նոյեմբերի 3

  1. Կարդա Ռոդարիի «Անտեսանելի Տոնինոյի արկածները» գիրքը:
  2. Թարգմանական նախագիծ՝ Նյութերն ընտրեք այս  կայքից: Նայեք, որ արդեն թարգմանված  նյութերը չընտրեք:

Լրացուցիչ աշխատանք՝ 

  1. Կարդա քո նախընտրած գիրքը և այդ մասին հրապարակիր բլոգում` ըստ հետևյալ պահանջների:
  2.  Ամենաաշնանային, ամենաստեղծական ու ինքնատիպ առաջադրանքը՝ Աշունը իմ քաղաքում, իմ բակում, իմ գյուղում, իմ այգում… և այս ամենը իմ ֆոտոխցիկից:
    Լուսանկարիր աշունը. ամենաստացված, ամենաառանձնահատուկ նկարները հրապարակի՛ր բլոգումդ և պարտադիր գրի՛ր  մեկնաբանություն յուրաքանչյուր նկարի համար:

Հոկտեմբերի 25

Ը-ի ուղղագրությունը, կատարիր առաջադրանքները:

Ը-ի ուղղագրության 2-րդ առաջադրանքի բառերից՝

  • ընտրիր 5 բառ և կազմիր բառակապակցություն
  • ընտրիր 5 բառ և կազմիր նախադասություն

Կարդա՛ Հրանտ Մաթևոսյանը «Հացը» պատմվածքի չորրորդ հատվածը, կատարիր հատվածից հետո տրված առաջադրանքները:

Հոկտեմբերի 24

Կարդա՛ Հրանտ Մաթևոսյանը «Հացը» պատմվածքի երրորդ հատվածը, կատարիր հատվածից հետո տրված առաջադրանքները:

Հոկտեմբերի 23

Կարդա՛ Հրանտ Մաթևոսյանը «Հացը» պատմվածքի երկրորդ հատվածը, կատարիր հատվածից հետո տրված առաջադրանքները:

Հոկտեմբերի 22

Կարդա՛ Հրանտ Մաթևոսյանը «Հացը» պատմվածքի առաջին հատվածը, կատարիր հատվածից հետո տրված առաջադրանքները:

Գործնական աշխատանք

Բառերն այբբենական կարգով դասավորի՛ր:

Դափնեվարդ, դժոխք, դաշույն, դողդոջուն, դադար, դարձյալ, դաղձ, դաշունահար, դողէրոցք, դդում, դյութել, դժվարըմբռնելի, դարպասապահ, դղրդյուն:

Հոկտեմբերի 18

Գործնական աշխատանք

Դասավորի՛ր բառերն ըստ այբուբենի հաջորդականության:

Խմորեղեն, րոպե, ալարկոտ, հրաժեշտ, նժույգ, գնդացիր, ստախոս, բազե:

Գործնական աշխատանք՝ Սուսան Մարկոսյանի գրքից կատարիր առ. 5, 6, 7:

Հոկտեմբերի 17

Կոմիտասի «Աշուն օր» բանաստեղծությունը սովորիր արտահայտիչ կարդալ և կատարիր առաջադրանքները:

Հոկտեմբերի 16

Օ-ո-ի ուղղագրությունը:  Կատարիր 5-8-րդ առաջադրանքները:

Կարդա Կոմիտասի «Աշուն օր» բանաստեղծությունը:

Հոկտեմբերի 15

  • Օ-ո-ի ուղղագրությունը: Ուշադիր կարդա տեսական մասը, կատարիր 1-4-րդ առաջադրանքները:
  • Ընտրի՛ր Կոմիտասի երգերից մեկը`Ունկնդրման նյութեր Կրտսեր դպրոց, լսի՛ր և 5-8 նախադասությամբ գրի՛ր տպավորություններիդ, ապրումներիդ մասին, ի՞նչ էիր զգում և մտածում երգը լսելիս: Այս աշխատանքդ վերնագրիր և տեղադրիր քո բլոգում:
  • Լրացուցիչ աշխատանք՝

Թարգմանչաց տոնին ընդառաջ կատարում ենք թարգմանություններ: Անցած տարի սովորողները սկսել են թարգմանել Հազար ու մի հարց ու պատասխան կայքից իրենց հետաքրքրող նյութերը, արդյունքում ստեղծել ենք փաթեթ: Աշխատանքն այս տարի շարունակում եք դուք:

Նյութերն ընտրում եք այս  կայքից: Նայեք, որ արդեն թարգմանված  նյութերը չընտրեք: Աշխատանքի համար տրվում է 10-15 օր:

Ովքեր արդեն կատարել են թարգմանությունները, ուղարկեք ինձ:

Հոկտեմբերի 10-14

  • Հոտեմբերի 12-ին մասնակցիր Հայոց լեզվի ֆլեշմոբին:
  • Մուշեղ Գալշոյանի «Սպասումը». կատարիր 5-8-րդ առաջադարանքները:
  • Կրկնիր Է-ե-ի ուղղագրությունը.
  • Կրկնիր Համո Սահյանից մեր անցած բանաստեղծությունները՝ Ամեն, ամեն ինչ ոսկեզօծվել է, Մշուշների շղարշի տակ, Իմ պապը, Ձկնիկն առվին խուտուտ տվեց, Մայրամուտ:

Հոկտեմբերի 9

  • Մուշեղ Գալշոյանի «Սպասումը» բաժանիր հատվածների և վերնագրիր:
  • Ընտրիր քո բաժանած հատվածներից մեկը, գրավոր պատմիր:

Հոկտեմբերի 8

Կարդա Մուշեղ Գալշոյանի «Սպասումը», կատարիր 1-3-րդ առաջադրանքները:

Հոկտեմբերի 4

Սիրելի սովորողներ, գրեք ճամփորդության մասին ձեր տպավորությունները, տեղադրեք բլոգում, հղումն ուղարկեք ինձ:

Կարդա հատվածը՝

Կոմիտասը ելավ հյուրանոցից, վերարկուի օձիքը բարձրացրեց, ձեռքերը խոթեց գրպանները և քայլեց արագ ու ճկուն: Դեկտեմբերի կեսն էր. Փարիզի փողոցներում վնգստում էր ցուրտը: Եվ փարիզեցիները դուռ ու լուսամուտ գոցել էին օրվա դեմ: Հատուկենտ էին անցորդները: Փողոցի շրջադարձում Կոմիտասը մի դրամապանակ նկատեց: Հնամաշ էր, պարունակությամբ աղքատ` եղած-չեղածը տասը ֆրանկ:
«Խեղճ ու կրակ մեկն է կորցրել,- տխուր մտածեց նա և նայեց շուրջբոլորը,- էս ցուրտ օրվա ապրուստն է կորցրել` կորոնի, կդառնա, ետ կգա… Հիմա կգա»- համոզեց ինքն իրեն և նայեց ժամացույցին. 12-ին քառորդ էր պակաս, իսկ 12-ին Մարգարիտի մոտ ճաշի էր հրավիրված:
«Մի քիչ սպասեմ», – որոշեց ու հանդարտ սկսեց քայլել` փողոցի շրջադարձն ու ետ, շրջադարձն ու ետ, ուշադիր` փողոցով անցնող հատուկենտ անցորդներին: Եվ համոզված էր, որ կգա նա, ու ինքն անմիջնորդ կճանաչի նրան:
«Տխուր բան է օրվա ապրուստ չունենալը»,- մտածեց Կոմիտասը:
Հիշեց Բեռլինը:

Հոկտեմբերի 3

Սիրելի սովորղներ, վաղը գնում ենք ճամփորդության:

Նոից կարդացեք Էրեբունի թանգարանի մասին ձեր գրառումները, խաղացեք ձեր կարցերով կազմած խաղերը և պատրաստվեք ճամփորդության:

Հոկտեմբերի 2

Սիրելի սովորողներ, հոկտեմբերի 4-ին՝ հինգշաբթի օրը գնում ենք Էրեբունի թանգարան, վաղը ձեզ հետ բերում եք 1000 դրամ՝ ցուցակագրվելու և հայտը ներկայացնելու համար:

Գործնական աշխատանք

1. Հաշվել նշված բառերի տառերի և հնչյունների քանակը՝ երգ, որդի, սղոց, հոգի, ովքեր, ես, ենք, մորեղբայր, Երևան, բարև, տերև, գնդակ, հիշել: Օրինակ՝ երգ — 3 տառ, 4 հնչյուն

2. Տրված բառերի մեջ մտնող հնչյունները գրիր՝ ոզնի, մորաքույր, ամենաերկար, հնդկահավ, երազանք, որսորդ, ամենաորակյալ, եղևնի, եվրոպական, ամերիկական: Օրինակ՝ ոզնի-վ, օ, զ, ն, ի

3. Գրեք բառեր, որոնք սկսվեն Ո կամ Ե տառով, հաշվեք դրանց հնչյունների և տառերի քանակը, եթե տառերն ու հնչյունները քանակով չեն համապատասխանում գրավոր բացատրեք պատճառը:

Կրկնել Կոմիտասի «Ճանապարհը»
Կարդա Կոմիտասի մասին

Թեստային աշխատանքի միավորները՝

Ալեքս Յակովլև-6
Աթանեսյան Վահան-7
Վահան Դանիելյան-7
Լիլիթ Ղազարյան-8,5
Միքայել Շվագիր-8,5
Մանե Տոնոյան-9,5
Ալլա Մալխասյան-9
Սոֆի Նահապետյան-8
Անուշկա Մանուկյան-6
Հեղինե Մանուկյան-5
Սերգեյ Ջուլհակյան-7
Սոնա-Մարիա-5
Մարինա Գասպարյան-5,5
Արեգ Աբգարյան-5
Անի Շահսուվարյան-8,5
Էդմոնդ Նահապետյան-5
Դայանա Կարապետյան-4
Իռեն Բադալյան-6
Արտակ Աբրահամյան-4
Անի Ավագյան-4

Հոկտեմբերի 1

Կարդա Կոմիտասի մասին

Սեպտեմբեր 27-30

Անգիր սովորիր Կոմիտասի «Ճանապարհ» բանաստեղծությունը:

Ճանապարհ

Բարակ ուղին սողալով,
Ոտի տակին դողալով,
Ճամփի ծայրին բուսել է
Կյանքի ծառը շողալով։

Ի՜նչ լայն սիրտ է, որ ունի
Այս ճանապարհն Անհունի․․․
Մարդու, բույսի, գազանի
Եվ թևավոր թռչունի…

Լրացուցիչ աշխատանք՝ Հետևյալ կայքից ընտրիր որևէ նյութ, որը քեզ համար հետաքրքիր է, թարգմանիր:

Սեպտեմբերի 27

Ինքնաստուգում. Կատարիր առաջադրանքները, աշխատանքդ մեյլով ուղարկիր ինձ:

Լրացուցիչ աշխատանք՝ Հետևյալ կայքից ընտրիր որևէ նյութ, որը քեզ համար հետաքրքիր է, թարգմանիր:

Սեպտեմբերի 26

  • Անգիր սովորիր Պարույր Սևակի «Էրեբունի-Երևան»-ը:
  • Էրեբունի թանգարանի, Երևանի անվան պատմության մասին տեղեկությունները մշակիր, խմբագրիր և տեղադրիր բլոգում:

Սեպտեմբերի 25

Պարույր Սևակ «Էրեբունի-Երևան»
Կարդա բանաստեղծությունը, պատասխանիր հարցերին:

Սեպտեմբերի 24

Ասմունքի ժամ՝ արտասանում ենք Համո Սահյան

Պատրաստվում ենք ճամփորդության. նախապատրաստական աշխատանքներ. համացանցից, այլ աղբյուրներից հանել տեղեկություններ Էրեբունի թանգարանի, Երևանի անվան պատմության մասին: Գտած տեղեկությունները մշակել, խմբագրել և տեղադրել բլոգում:

Սեպտեմբերի 20

Նորից կարդա քո ընտրած բանաստեղծությունը և գրիր՝

Ի՞նչ ես զգում, տեսնում և լսում բանաստեղծությունը կարդալիս:
Ի՞նչ մտքեր ծնվեցին բանաստեղծությունը կարդալիս:
Ինչպե՞ս կվերնագրեիր բանաստեղծությունը:

Համո Սահյանից ընտրած բանաստեղծության հիման վրա, բանաստեղծությանը համահունչ պատրաստիր տեսանյութ կամ ռադիոնյութ: Աշխատանքը տեղադրիր բլոգում:

Սեպտեմբերի 19

  • Անգիր սովորիր Համո Սահյանից քո ընտրած բանաստեղծությունը:
  • Հաշվի՛րթե տրված բառերի մեջ քանի՞ տառ և քանի՞
    հնչյուն կա:

Երկրպագու, սերկևիլ, եռատերև, անողնաշար, որևէ, ամենաերկար, ոզնի, վերջ, ով, կես, երբ

Սեպտեմբերի 18

  • Ընտրիր Համո Սահյանի բանաստեղծություններից մեկը, սովորիր:
    Ընտրիր այնպիսի բանաստեղծություն, որը չեք անցել:

Գործնական քերականություն. տառ և հնչյուն

1.Քանի՞ հնչյուն և քանի՞ տառ կա հետևյալ բառերից յուրաքանչյուրում`

արև,տասներկու ,նաև, ևս,  գզգզել, անորակ, ճանապարհ,  որոգայթ, որոշել, չորս, մոտենալ

Սեպտեմբերի 17

Գործնական աշխատանք

1.Գրիր բաց թողնված ձայնավորները:

այժմ….ական, ան….ական, անպատ….հ, անվր….պ, դող….րոցք, ելև….ջ, երբև.…, երբևից…., էլեկտրա….ներգիա, լայն….կրան, մանր…., վայր….ջք, տի.…զերք, աման….րյա, ամեն….րյա, ան….գնական, ան….թևան, ան….րոշ, արծաթազ….ծ, մեղմ….րոր, մեղմ….րեն, նախ….րոք, ակ….նդետ, ակ….նթարթ, անակ….նկալ, ան….նդհատ, հյուր….նկալ, ճեպ….նթաց, մերթ….նդմերթ, նոր….նտիր, որոտ….նդոստ, սր….նթաց, ունկ….նդիր:

2.Գրիր բաց թողնված բաղաձայնները:

Գա….րիել, դար….ին, եր…., ի….րև, խա….ել, Հակո…., համ….երել, համ….ույր, փր….ուր, սուր…., ուր….աթ, Քերո…., աղ….անոց, ցայտաղ….յուր, եղ….այր, ավա…., կողպե…., գո…., եր…., զու….ել, թա….ավոր, թար….մանել, կարա…., հո….նակի, մար….արիտ, ար….ար, ար….են, ար….յոք, ար….յունք, որ…. (ճիճու), որ…. (խաղողի վազ), օրիոր…., գնոր…., ժողովուր…., ըն….ամենը, ըն….հակառակը, փար….ամ, ըն….հանուր, ըն….ունակ, ըն….ունել, ասացվա….ք, ընդար….ակ, գլուխկոն….ի, համար….ակ, բար…., թխվա….ք, բար….ր, խ….կել, հար….ակվել, փոր…., ամբող…., ա….ջիկ, ե….բայր:

3.Գրի՛ր շարադրություն «Ձայնավորներն ու բաղաձայնները» թեմայով:

Սեպտեմբերի 14

Սիրելի սովորողներ, այսօր հայոց լեզվի ֆլեշմոբի օրն է: Չմոռանաք մասնակցել: Ժամը 19.00-ին կդրվի mskh.am-ում:

Սովորիր պատմել Ռանչպարների կանչը:

Բանավոր աշխատանք՝

  1. Ինչո՞ւ է դասատու Մելքոնը կարևոր նշանակություն տալիս հայոց այբուբենն անգիր իմանալուն:
  2. Այբուբենն անգիր սովորելու ի՞նչ ձև էր ընտրել ուսուցիչը:
  3. Գիտե՞ք այբուբենի տառերից կազմված ուրիշ ստեղծագործություններ:

Գրավոր աշխատանք՝

  1. Գտի՛ր և գրի՛ր  լեզվի մասին առածներ, սովորիր այդ առածները:

Սեպտեմբերի 13

Կարդա՛ Դաշտենցի «Ռանչպարների կանչը» վեպից այս հատվածը և կատարիր առաջադրանքները:

Սեպտեմբերի 12-ի գործնական աշխատանքը չէին կատարել Իռենը և Դայանան:

Սեպտեմբերի 12

Ձայնավոր և բաղաձայն հնչյուններ

1.է, ս, ի, տ, լ, ու, մ, օ, կ, ը, ա հնչյուններից որո՞նք են ձայնավորները:

2.Նախադասությունները լրացրու:

Հայերենի ձայնավոր հնչյուններն են`………:

Հայերենի բաղաձայն հնչյուններն են`………:

  1. Ձայնավոր հնչյունները փոխելով ստացիր նոր բառեր:

Պատ, դար, սար, բառ, տող, տուն, վարք, վիզ, հարկ, գարի, կարճ:

  1. Շարունակիր շարքը, գրիր ձայնավորով վերջացող երեքական բառ:

Օրինակ՝ գարի, կատու, …

  1. Ձայնավորով սկսվող ու վերջացող հինգ բառ գրիր:
  2. Միևնույն ձայնավորով վերջացող հինգ բառ գրիր:
  3. Ողկույզ բառի հնչյուններից յուրաքանչյուրով սկսվող բառեր գրիր:

8.Գրիր բառեր, որոնք իրարից մեկ բաղաձայնով են տարբերվում:

Օրինակ՝ պայտ-փայտ, գետ-կետ

  1. Այնպիսի բառեր գրիր, որոնցում միաժամանակ լինեն ղ և խ, ճ և ղ, ծ և ղ:
  2. Ծ, ձ, ղ, ճ, ջ, փ, ը հնչյուններով սկսվող բառեր գրիր:
  3. թուր, հուն, բուն բառերի մեջ ավելացրու յ հնչյուն, ինչ բառեր ստացար: Այդ բառերը գործածիր նախադասությունների մեջ:

Սեպտեմբերի 11

Սիրելի սովորողներ, այս տարի աշխատելու ենք նաև Սուսան Մարկոսյանի Գործնական քերականություն՝ 5-րդ դասարան  գրքով: Գիրքը ներբեռնեք:

Կարդա, սովորիր և իմացիր Մեսրոպ Մաշտոցի մասին:

Լրացրո՛ւ տեքստի բաց թողած բառերը:

Մեսրոպ Մաշտոցը ծնվել է … թվին Տարոն գավառի  …  գյուղում: Մոտ 389 թվին հաստատվել է Վաղարշապատում, պաշտոնավարել արքունիքում՝ որպես … : Նա հայ ժողովրդին ձուլման վտանգից փրկելու նպատակով ձեռնամուխ է լինում գրերի ստեղծման գործին: Հայոց կաթողիկոսի՝ …  երաշխավորությամբ  և … արքայի հրամանով մի խումբ աշակերտների հետ շրջել է Ամիդ, Սամոսատ, … քաղաքներում: …  թվին ստեղծել է հայոց տառերը և վերադարձել  հայրենիք: Առաջին գիրքը, որ թարգմանվել է հայերեն …  է, իսկ հայերեն առաջին նախադասությունը՝… :

Սեպտեմբերի 10

Հնչյունաբանություն. կատարիր առաջադարանքները:

Ռեդյարդ Քիփլինգ «Թե ինչպես գրվեց առաջին նամակը»

  1. Դու էլ փորձի՛ր նկար-նամակ ուղարկել Թաֆիին և համոզի՛ր, որ գրել-կարդալ սովորի:

Սեպտեմբերի 7

Ռեդյարդ Քիփլինգ «Թե ինչպես գրվեց առաջին նամակը», կարդա նաև երկրորդ մասը:

  1. Քո կարծիքով ո՞րն է այս պատմության ամենազվարճալի հատվածը:
  2. Համացանցից, այլ աղբյուրներից գտի՛ր և հանի՛ր տեղեկություններ նամակի մասին. Ինչ ասել է նամակ, նամակների տեսակները, կառուցվածքը և այլն:

Սեպտեմբերի 6

Ռեդյարդ Քիփլինգի «Թե ինչպես գրվեց առաջին նամակը» ստեղծագործության առաջին մասը:

Կատարիր առաջադրանքները:

  1. Առաջին մասը բաժանիր հատվածների և վերնագրիր յուրաքանչյուր հատվածը:
  2. Այդ հատվածներից, որը քեզ ամենաշատն է դուր եկել, գրավոր փոխադրիր:
  3. Գրիր հետևյալ բառերի հոմանիշները՝ քարայր, մեծ, չքնաղ, ճամփա:
  4. Առաջին մասից դուրս գրիր գրությամբ և արտասանությամբ տարբերվող բառեր: Օրինակ՝ խնդրել-թ լսում ենք, դ գրում:

Սեպտեմբերի 5

Ամառային հարցաշար. լրացրու հարցաշարը և տեղադրիր քո բլոգում՝ կցելով քո լուսանկարներից մեկը:

Կարդա Ռեդյարդ Քիփլինգի «Թե ինչպես գրվեց առաջին նամակը» ստեղծագործության առաջին մասը:

Սեպտեմբեր 4

Դասարանում

Առաջին դպրոցները. ընթերցում, քննարկում

Ովքեր չէին կատարել առաջադրանքները. նորից ընթերցեք, կատարեք առաջադրանքները:

Реклама