Ուսումնական պարապմունք. 5-2 դասարան

Մայիսի 21

Ինքնաստուգում

Մայիսի 20

Ինքնագնահատում

Սիրելի սովորող, շուտով ավարտվում է նաև փետրվարից մայիս ուսումնական շրջանը: Ծրագիր բաժնի վերջում գրված է գնահատման մասին, կարդա, թե ինչ պետք է կարողանա սովորողը համապատասխան միավորի համար:
Փորձիր գնահատել ինքդ քեզ մայրենի լեզվից, թե ինչ ես արել, սովորել փետրվարից մայիս ընկած ժամանակահատվածում, անպայման հիմնավորիր գրածդ՝ կցելով համապատասխան աշխատանքների հղումները: Աշխատանքը կատարիր word-ի ֆայլում և էլ. հասցեով ուղարկիր ինձ: Հարցերի դեպքում՝ գրիր:

Մայիսի 17

Նախագիծ՝ Հազարան հավք.  կարդա հաջորդ երկու հատվածները՝

  • ԱՐԵԳԸ ԿԱԽԱՐԴԱԿԱՆ ԱՇԽԱՐՀՈՒՄ
  •  ՀԱԶԱՐԱՆ ՀԱՎՔԸ ԵՎ ՉՆԱՇԽԱՐՀԻԿ ՏԻՐՈՒՀԻՆ

Մայիս 15

Տարվա ընթացքում իրականացրած նախագծեր: Ներկայացրու այն նախագիծը, որն ամենաշատն ես հավանել ու մասնակցել: Աշխատանքդ ներկայացրու պատումի տեսքով Power point ծրագրով:

Մեր նախագծերը ամիսներով՝

Մայիս

Գնում եմ Մայր դպրոց
Թատրոն

Ապրիլ

Արևելյան դպրոցի հրաշալիքները
Հազարան հավք
Բլոգային ուսուցումը կրթահամալիրում 

Մարտ 

Կարդում ենք Չարենց

Ուսումնական գարուն

Փետրվար

Կարդում ենք Թումանյան
Տիարի մեկշաբաթյա գրի ամփոփում
Թումանյանական օրեր + բառարանաընթերցման ֆլեշմոբ

Հունվար

Ուսումնական ձմեռ 
Ուսումնական հունվար

Դեկտեմբեր՝

Կարդում ենք Ռոդարի
Ամանորյա նվեր
Ձմեռային ընթերցումներ
Տարեմուտի խոստովանություն

Նոյեմբեր
Ուսումնական աշուն. 2018-2019
Սեբաստացու օրեր. կրթահամալիրի տոն
Իսահակյանական օրեր

Հոկտեմբեր

Թարգմանական նախագիծ
Ուսումնական ճամփորդություն Էրեբունի թանգարան

Սահյանական օրեր
Նախագծային ուսուցման շաբաթ

Սեպտեմբեր

Նորից սեպտեմբեր, բարև…
Նախագծային ուսուցման շաբաթ
Սարոյանական օրեր
 Կոմիտասյան օրեր

Մայիսի 14

Մայիսյան 14-րդ հավաք. ամփոփում ենք ուսումնական տարին

Ամփոփման համար ընտրիր հետևյալ տարբերակներից մեկը՝

  • Գրիր հաշվետվություն, թե ինչ ես արել տարվա ընթացքում, ամփոփիր այս ուսումնական տարին: Ի՞նչ ես սովորել Մայրենի լեզվից, ի՞նչ նախագծերի ու ճամփորդությունների մասնակցել, ի՞նչ գրքեր ես կարդացել և այլն: Շուտով տեղափոխվում ես Մայր դպրոց, ի՞նչ սպասելիքներ ունես: Նույն աշխատանքը կարող ես ներկայացնել նաև տեսանյութի օգնությամբ: Աշխատանքդ տեղադրիր բլոգում:
  • Ամփոփիր այս հարցաշարի օգնությամբ: Պատասխանիր տրված հարցերին ամբողջական ու հետաքրքիր: Աշխատանքդ տեղադրիր բլոգում, կցիր քո լուսանկարներից մեկը:

Մայիսի 10

Կրկնիր տարվա ընթացքում սովորած բանաստեղծությունները:

Մայիսի 8

Նախագիծ՝ Հազարան հավք.  կատարիր «ԱՐԵԳԸ ՀՈՒՐԻ-ՓԵՐԻՆԵՐԻ ՄՇՏԱԴԱԼԱՐ ԱՅԳՈՒՄ» հատվածի առաջադրանքը, ապա կարդա հաջորդ հատվածը՝ «ԱՐԵԳԸ ՍՊԻՏԱԿ ԱՇԽԱՐՀՈՒՄ»:

Մայիսի 7

Ածական
Սուսան Մարկոսյանի «Գործնական քերականություն» գրքից կատարիր էջ 54-ի առաջադրանքներից՝ 216, 217, 225, 226:

Մայիսի 6

Ածականի համեմատության աստիճանները. կրկնիր ածական թեման, ապա կարդա ածականի համեմատության աստիճանները ու կատարիր առաջադրանքները:

Մայիսի 2

Նախագիծ՝ Հազարան հավք. «ԱՐԵԳԸ ԿԱՐՄԻՐ ԱՇԽԱՐՀՈՒՄ» հատվածը համառոտ՝ 5-7 նախադասությամբ փոխադրիր:

Լեզվական խաղ

Реклама