Ուսումնական պարապմունք. 5-1 դասարան

Ուսումնական ամառ

1.Անգիր սովորիր Դանիել Վարուժանի «Անդաստանը»
2.Կրկնիր տարվա ընթացքում սովորած բանաստեղծությունները
3.Կատարիր հետևյալ առաջադրանքները:
4. Մայր դպրոցի գրադարանից գրադարանավարի օգնությամբ ընտրիր գրքեր (գրքեր կարող ես ընտրել ոչ միայն Մայր դպրոցի գրադարանից, այլ քո նախընտրած գրադարանից) և կարդա, կարդացածդ գրքերի մասին պատմիր բլոգում:

 

Մայիսի 23

Նախագիծ՝ Հազարան հավք.  կարդա հաջորդ հատվածները՝

  • ԵՂԲԱՅՐՆԵՐԻ ԴԱՎԱՃԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ
  • ԱՐԵԳԸ ՄՈՒԹ ԱՇԽԱՐՀՈՒՄ
  • ՏԻՐՈՒՀԻՆ ՓՆՏՐՈՒՄ Է ՀԱԶԱՐԱՆ ՀԱՎՔԸ
  • ՏԻՐՈՒՀՈՒ ԶՈՐՔԸ ՊԱՇԱՐՈՒՄ Է ԱՐԱՆ ԹԱԳԱՎՈՐԻ ՔԱՂԱՔԸ

Մայիսի 21

Ինքնաստուգում

Մայիսի 20

Ինքնագնահատում

Սիրելի սովորող, շուտով ավարտվում է նաև փետրվարից մայիս ուսումնական շրջանը: Ծրագիր բաժնի վերջում գրված է գնահատման մասին, կարդա, թե ինչ պետք է կարողանա սովորողը համապատասխան միավորի համար:
Փորձիր գնահատել ինքդ քեզ մայրենի լեզվից, թե ինչ ես արել, սովորել փետրվարից մայիս ընկած ժամանակահատվածում, անպայման հիմնավորիր գրածդ՝ կցելով համապատասխան աշխատանքների հղումները: Աշխատանքը կատարիր  word-ի ֆայլում և էլ. հասցեով ուղարկիր ինձ: Հարցերի դեպքում՝ գրիր:

Մայիսի 17

Նախագիծ՝ Հազարան հավք.  կարդա հաջորդ երկու հատվածները՝

  • ԱՐԵԳԸ ԿԱԽԱՐԴԱԿԱՆ ԱՇԽԱՐՀՈՒՄ
  •  ՀԱԶԱՐԱՆ ՀԱՎՔԸ ԵՎ ՉՆԱՇԽԱՐՀԻԿ ՏԻՐՈՒՀԻՆ

Մայիս 15

Տարվա ընթացքում իրականացրած նախագծեր: Ներկայացրու այն նախագիծը, որն ամենաշատն ես հավանել ու մասնակցել: Աշխատանքդ ներկայացրու պատումի տեսքով Power point ծրագրով:

Մեր նախագծերը ամիսներով՝

Մայիս

Գնում եմ Մայր դպրոց
Թատրոն

Ապրիլ

Արևելյան դպրոցի հրաշալիքները
Հազարան հավք
Բլոգային ուսուցումը կրթահամալիրում 

Մարտ 

Կարդում ենք Չարենց

Ուսումնական գարուն

Փետրվար

Կարդում ենք Թումանյան
Տիարի մեկշաբաթյա գրի ամփոփում
Թումանյանական օրեր + բառարանաընթերցման ֆլեշմոբ

Հունվար

Ուսումնական ձմեռ 
Ուսումնական հունվար

Դեկտեմբեր՝

Կարդում ենք Ռոդարի
Ամանորյա նվեր
Ձմեռային ընթերցումներ
Տարեմուտի խոստովանություն

Նոյեմբեր
Ուսումնական աշուն. 2018-2019
Սեբաստացու օրեր. կրթահամալիրի տոն
Իսահակյանական օրեր

Հոկտեմբեր

Թարգմանական նախագիծ
Ուսումնական ճամփորդություն Էրեբունի թանգարան

Սահյանական օրեր
Նախագծային ուսուցման շաբաթ

Սեպտեմբեր

Նորից սեպտեմբեր, բարև…
Նախագծային ուսուցման շաբաթ
Սարոյանական օրեր
 Կոմիտասյան օրեր

Մայիսի 14

Մայիսյան 14-րդ հավաք. ամփոփում ենք ուսումնական տարին

Ամփոփման համար ընտրիր հետևյալ տարբերակներից մեկը՝

  • Գրիր հաշվետվություն, թե ինչ ես արել տարվա ընթացքում, ամփոփիր այս ուսումնական տարին: Ի՞նչ ես սովորել Մայրենի լեզվից, ի՞նչ նախագծերի ու ճամփորդությունների մասնակցել, ի՞նչ գրքեր ես կարդացել և այլն: Շուտով տեղափոխվում ես Մայր դպրոց, ի՞նչ սպասելիքներ ունես: Նույն աշխատանքը կարող ես ներկայացնել նաև տեսանյութի օգնությամբ: Աշխատանքդ տեղադրիր բլոգում:
  • Ամփոփիր այս հարցաշարի օգնությամբ: Պատասխանիր տրված հարցերին ամբողջական ու հետաքրքիր: Աշխատանքդ տեղադրիր բլոգում, կցիր քո լուսանկարներից մեկը:

Մայիսի 10

Կրկնիր տարվա ընթացքում սովորած բանաստեղծությունները:

Մայիսի 8
Ինքնաստուգում

Արջի ծառայություն

Պապիկն իր թոռնիկի հետ անցնում էր մի տղայի կողքով, ում հայրը հանձնարարել էր մինչև խաղալը ցանկապատը վերանորոգել: Տղայի ձեռքից գործիքը ցած էր ընկնում, տախտակը չէր ուզում իր տեղը նստել: Մուրճով պատահաբար հարվածելով իր մատին, տղան մի կողմ նետեց մուրճը և թախիծով նայեց մի քիչ այն կողմում խաղացող ընկերների կողմը: Ծերունու թոռնիկը կարեկցեց տղային և արագ վերցնելով մուրճը` մեխեց տախտակը: Սակայն ծերունին անմիջապես մոտեցավ ու սկսեց արագ պոկել տախտակը:

— Ինչու՞ ես այդպես վարվում, պապիկ: Դու ինձ միշտ սովորեցրել ես լինել բարի, սակայն այժմ հնարավորություն չես տալիս օգնելու: — Ես քեզ բարություն եմ սովորեցրել, ոչ թե կեղծավորություն: Այդ տղայի փոխարեն կատարելով նրա աշխատանքը, դու ոչ միայն թույլ չտվեցիր նրան սովորել, թե ինչպես վերանորոգի ցանկապատը, այլ նաև հնարավորություն չտվեցիր սովորել համբերատար լինել և իմանալ, որ սկզբից պետք է գործն անել, հետո նոր խաղալ: Քո «բարի» արարքով դու կարող ես փչացնել նրա կյանքը:

Հարցեր և առաջադրանքներ՝

1. Ինչո՞ւ է ստեղծագործությունը կոչվում Արջի ծառայություն: 2. Ի՞նչ սովորեցրեց քեզ այս առակը: 3. Ինքդ վերնագրիր առակը: 4. Վերջին նախադասության մեջ «բարի» բառը գրված է չակերտների մեջ: Ինչո՞ւ: 5. Ծերունի, թոռնիկ, տախտակ, կեղծավորություն, համբերատար, մուրճ բառերը բաժանիր բաղադրիչների, յուրաքանչյուրի դիմաց գրիր բառի տեսակը ըստ կազմության: 6. Ընտրի՛ր ճիշտ պնդումը:

ա) Հոմանիշները ձևով նույն, իմաստով տարբերվող բառեր են: բ) Հոմանիշները նույն կամ նման իմաստներ արտահայտող, ձևով տարբերվող բառեր են: գ) Հոմանիշները հակառակ իմաստներ արտահայտող բառեր են:

7. Տրված նույնանուն (համանուն) բառերով նախադասություններ կազմի՛ր: այր-այր, հարկ-հարկ

8. Ընտրի՛ր այն բառակապակցությունը, որն արտահայտում է «սարսափազդու» բաղադրյալ բառի իմաստը:

ազդու սարսափ, սարսափ ազդարարող, սարսափ ազդող, սարսափ ազդել

9. Տրված բաղադրյալ բառերի իմաստներն արտահայտի՛ր բառակապակցություններով:

տուֆակերտ, մարդանման, անընդհատ, խնձորենի

***

Նախագիծ՝ Հազարան հավք.  կարդա հաջորդ հատվածը՝ «ԱՐԵԳԸ ՍՊԻՏԱԿ ԱՇԽԱՐՀՈՒՄ», կազմիր հարցեր և առաջադրանքներ հատվածի վերաբերյալ:

Մայիսի 7

Ածական
Սուսան Մարկոսյանի «Գործնական քերականություն» գրքից կատարիր էջ 54-ի առաջադրանքներից՝ 216, 217, 225, 226:

Մայիսի 6

Ածականի համեմատության աստիճանները. կրկնիր ածական թեման, ապա կարդա ածականի համեմատության աստիճանները ու կատարիր առաջադրանքները:

Մայիսի 3

Լեզվական խաղ

Նախագիծ՝ Հազարան հավք.  կարդա «ԱՐԵԳԸ ՀՈՒՐԻ-ՓԵՐԻՆԵՐԻ ՄՇՏԱԴԱԼԱՐ ԱՅԳՈՒՄ» հատվածը, կատարիր հատվածից հետո տրված առաջադրանքը:

Մայիսի 2

Նախագիծ՝ Հազարան հավք. «ԱՐԵԳԸ ԿԱՐՄԻՐ ԱՇԽԱՐՀՈՒՄ» հատվածը համառոտ՝ 5-7 նախադասությամբ փոխադրիր:

Реклама