Առաջադրանքների փաթեթ. 5-1 դասարան

Նոյեմբերի 15

Երկհնչյունների ուղղագրությունը՝ ույ-յու

  • Անգիր սովորիր Ավ. Իսահակյանի «Ռավեննայում» բանաստեղծությունը:

Նոյեմբերի 14

Ջաննի Ռոդարիի «Անտեսանելի Տոնինոյի արկածները»

Գլուխ հինգերորդ

1. Ինչպիսի՞ն էին հինգերորդ բ դասարանի երեխաները: Փորձեք համեմատել ձեր դասարանի հետ, ի՞նչ նմանություններ և տարբերություններ եք նկատում:
2. «Այնպես արեք, որ ես լինեմ ձեզ նման, ինձ մենակ մի թողեք»,-խնդրում էր Տոնինոն: Երբևէ ձեզ մենակ զգացե՞լ եք, պատմեք այդ մասին:

  • Շատ լավ կարդալ սովորիր Ավ. Իսահակյանի «Ռավեննայում» բանաստեղծությունը:

Նոյեմբերի 13

Երկհնչյունների ուղղագրությունը. յա-իա-եա

Նոյեմբերի 12

Ջաննի Ռոդարիի «Անտեսանելի Տոնինոյի արկածները»

Գլուխ չորրորդ. Հատվածը սովորիր պատմել

1. Արդարացրու Տոնինոյին:
2. Մեղադրիր Տոնինոյին: Երկու դեպքում էլ չմոռանաս հիմնավորել:

Նոյեմբերի 9

Ջաննի Ռոդարիի «Անտեսանելի Տոնինոյի արկածները»

Գլուխ երրորդ . Հատվածը սովորիր պատմել

1. Վերնագրիր հատվածը:
2. Թվարկիր հերոսներին և յուրաքանչյուրին բնութագրիր դիպուկ բառերով:
3. Նկարագրիր այն փոխադրամիջոցը, որը կցանկանայիր, որ գործեր մեր քաղաքում:

Նոյեմբերի 8

յ ձայնակապի ուղղագրությունը

Ջաննի Ռոդարիի «Անտեսանելի Տոնինոյի արկածները»

Գլուխ երկրորդ

1.Հիշիր դեպք, երբ դու փորձել ես խաղ խաղալ ընկերոջդ կամ ընկերներիդ գլխին: Պատմիր այդ մասին:
2.Պատահել է այնպես, որ ընկերդ ինչ-որ բան է արել, բայց ուսուցիչը կամ ուսուցչուհին խոսել է քեզ վրա կամ հակառակը: Պատմիր այդ մասին:
3.Ինքդ կազմիր հարցեր այս գլխի վերաբերյալ:

Նոյեմբերի 7

Ջաննի Ռոդարիի «Անտեսանելի Տոնինոյի արկածները»

Գլուխ առաջին

1. Ո՞ր հատվածներում ես քեզ նմանեցնում Տոնինոյին, հիշիր մի այդպիսի դեպք և պատմիր:
2. Ո՞րն է այս գլխի ամենակարևոր նախադասությունը քեզ համար:
3.  Կուզեի՞ր դու էլ անտեսանելի լինել: Ինչո՞ւ, ի՞նչ կանեիր:

Գործնական աշխատանք

Շարունակիր՝ ամբողջական միտք դարձնելով:
Եթե բերեիր…………………………………………………………………

Երանի գնայի———————————————————-

Թե կարդայիր————————————————

Գուցե գայիք—————————————————

Բառարանային աշխատանք

Փնտրիր և գտիր մառան  բառի բացատրությունը, նայիր թե՛ ստուգաբանական, թե՛ արմատական, թե՛ բացատրական բառարաններում: Կարող ես դիմել նաև մեծահասակներին:

Նոյեմբերի 6

Կարդա Սեբաստացու ընթերցանության ոճը:

Առաջադրանք՝

Գրիր, պատմիր քո կարդալու մասին:  Ինչպե՞ր էր ընթերցում Մխիթար Սեբաստացին, ինչպե՞ս ես ընթերցում դու: Աշխատանքդ վերնագրիր, տեղադրիր բլոգում:

Նոյեմբերի 5

Գրավոր աշխատանք՝
Պատմիր աշնանային արձակուրդի մասին: Պատմիր այնպես, որ պատումը լինի՝

  • լինի հետաքրքիր, անմիջական, անկեղծ
  • պատմիր, թե ինչպես է անցել աշնանային արձակուրդդ
  • պատումիդ մեջ գրիր քո կատարած աշխատանքների մասին և կցիր այդ աշխատանքների հղումները (աշնանային ֆոտոպատում, կարդացած գիրք, թարգմանություն և այլն)
  • աշխատանքը վերնագրիր, տեղադրիր բլոգում:

Բանավոր աշխատանք՝
Կազմիր հարցեր Ջաննի Ռոդարիի «Անտեսանելի Տոնինոյի արկածները» գրքի առաջին գլխի վերաբերյալ:

Հոկտեմբերի 26- նոյեմբերի 3

  1. Հոկտեմբեր ամսվա քո ընտրած և կարդացած գրքի մասին հրապարակիր բլոգում` ըստ հետևյալ պահանջների:
  2. Կարդա Ռոդարիի «Անտեսանելի Տոնինոյի արկածները» գիրքը:
  3. Թարգմանական նախագիծ՝ Նյութերն ընտրեք այս  կայքից: Նայեք, որ արդեն թարգմանված  նյութերը չընտրեք:

Լրացուցիչ աշխատանք՝ 

  1.  Ամենաաշնանային, ամենաստեղծական ու ինքնատիպ առաջադրանքը՝ Աշունը իմ քաղաքում, իմ բակում, իմ գյուղում, իմ այգում… և այս ամենը իմ ֆոտոխցիկից:
    Լուսանկարիր աշունը. ամենաստացված, ամենաառանձնահատուկ նկարները հրապարակի՛ր բլոգումդ և պարտադիր գրի՛ր  մեկնաբանություն յուրաքանչյուր նկարի համար:

Հոկտեմբերի 25

Գործնական աշխատանք

1.Փակագծերում տրված բառերը անհրաժեշտ ձևով գրիր
համապատասխան տեղերում։

Սարի …. երևում էին մոտակա …. բոլոր տները, իսկ ճերմակ …. մեջ նշմարվում էր մեկ այլ գյուղ։ (գյուղ, գագաթ, մշուշ)

Ասֆալտապատ …. սլացող մեքենան կանգ առավ …. ցայտաղբյուրի մոտ, և …. ելավ վարորդը՝ մի ալեհեր մարդ։ (ճամփեզր, մեքենա, ճանապարհ)

2. Լրացրու բաց թողնված տառերը:

Լուսաբացի առա-ին սա-սու-ը՝ հանկար-ակի դուրս թա-վող ճա-ագայթների հոսանքը, թարմ ու պայծառ, սահում էր ար-նացած մակերեսի վրայից… Նա մանավանդ սիրում էր վերհիշել գետակը, որ բար-ունքներից աղմկելով վայր էր թափվում, մտնում խոնար-ված տանիքների տակ պատսպարված հ—ղակների բակերը կամ խա-տվող կամրջի տակ: Ձայնը գլխին էր տալիս, գովեր-ում անսահման երեկոն, որն օր-րվում էր բլուրների վրա, եկեղեցու հնչ-ն զանգակի հետ…

  1. Տրված դարձվածքներով նախադասություններ կազմի՛ր:

Մտքի ծովն ընկնել,  հինգ մատի պես գիտենալ, թևերը ծալած նստել, էժան պրծնել

Կարդա՛ Հրանտ Մաթևոսյանը «Հացը» պատմվածքի չորրորդ հատվածը, կատարիր հատվածից հետո տրված առաջադրանքները:

Հոկտեմբերի 24

Կարդա՛ Հրանտ Մաթևոսյանը «Հացը» պատմվածքի երրորդ հատվածը, կատարիր հատվածից հետո տրված առաջադրանքները:

Հոկտեմբերի 22

Կարդա՛ Հրանտ Մաթևոսյանը «Հացը» պատմվածքի երկրորդ հատվածը, կատարիր հատվածից հետո տրված առաջադրանքները:

Հոկտեմբերի 19

Կարդա՛ Հրանտ Մաթևոսյանը «Հացը» պատմվածքի առաջին հատվածը, կատարիր հատվածից հետո տրված առաջադրանքները:

Կրկնիր Համո Սահյանի «Ժայռից մասուր է կաթում» բանաստեղծությունը:

Հոկտեմբերի 18

Ը-ի ուղղագրությունը, կատարիր առաջադրանքները:

Անգիր սովորիր Համո Սահյանի «Ժայռից մասուր է կաթում» բանաստեղծությունը:

Հոկտեմբերի 17

Բառարանի օգնությամբ բացատրիր հետևյալ նմանահնչյուն կամ մեկ հնչյունով տարբերվող  բառերը և սովորիր:

Շատ լավ կարդալ սովորիր Համո Սահյանի «Ժայռից մասուր է կաթում» բանաստեղծությունը:

Համացանցից հանիր տեղեկություններ Համո Սահյանի մասին, տեղադրիր բլոգում, նշիր այն աղբյուրը, որից օգտվել ես:

Հոկտեմբերի 16

Օ-ո-ի ուղղագրությունը:  Կատարիր 5-8-րդ առաջադրանքները:

Կարդա բանաստեղծությունը, կատարիր առաջադրանքները:

Համո Սահյան

Ժայռից մասուր է կաթում,
Կարմիր սարսուռ է կաթում,
Ձորում մշուշ է:

Առուն մասուր է տանում,
Կարմիր սարսուռ է տանում,
Ի~նչ էլ աշխույժ է:

Առուն բարի է այնպես,
Հասկանալի է այնպես,
Այնպես անուշ է:

Նա երկնչում է քարից,
Բայց երբ թռչում է քարից,
Ահռելի ուժ է:

Առուն ինչպես կլռի,
Սերս եկել է ջրի,
Ձեռքինը կուժ է:

Առուն մասուր է տանում,
Կարմիր սարսուռ է տանում,
Աշուն է, ուշ է:

Առաջադրանքներ

  • Դուրս գրիր անծանոթ բառերը և բառարանի օգնությամբ բացատրիր:
  • Դեղին ներկիր այն պատկերները, որոնք հուշում են, որ աշուն է ներկայացված:

Հոկտեմբերի 15

Օ-ո-ի ուղղագրությունը: Ուշադիր կարդա տեսական մասը, կատարիր 1-4-րդ առաջադրանքները:

Հոկտեմբերի 10-14

  • Հոտեմբերի 12-ին մասնակցիր Հայոց լեզվի ֆլեշմոբին:
  • Կրկնիր Է-ե-ի ուղղագրությունը.
  • Կարդա Կոմիտասի «Աշուն օր» բանաստեղծությունը, կատարիր առաջադրանքները: Քո ընտրությամբ երկու տուն սովորիր անգիր:
  • Սկսում ենք շուրջտարյա նախագիծ`Կարդում եմ և առաջարկում եմ կարդալ

Ընտրիր որևէ գիրք, կարդա, ապա բլոգումդ ներկայացրու կարդացածդ գիրքը, ներկայացրու, պատմիր այնպես, որ ընկերներդ էլ ցանկանան այդ գիրքը կարդալ: Չմոռանաս նշել, թե ով է գրել քո ընտրած գիրքը, մի փոքր էլ պատմիր հեղինակի մասին, էլ ինչ գրքեր է նա գրել: Այս նախագիծն ամբողջ տարվա համար է, պարտադիր է, որ ամեն ամիս գոնե մեկ գիրք կարդաս:

Հոկտեմբերի 9

Է-ե-ի ուղղագրությունը. շարունակիր կատարել առաջադրանքները:

Հոկտեմբերի 8

Դասին անպատրաստ էին Ստեփանը, Համլետը, Դավիթը, Արթուրը:

Է-ե-ի ուղղագրությունը. կատարիր 1-4-րդ առաջադրանքները:

Կոմիտասից ընտրած բանաստեղծությունները սովորել արտահայտիչ կարդալ:

Հոկտեմբերի 5

Հոկտեմբերի 4

Պատմիր այսօրվա ճամփորդության մասին, կիսվիր քո տպավորություններով, աշխատանքդ վերնագրիր և տեղադրիր բլոգում:

Հոկտեմբերի 3

Կարդա Կոմիտասի մասին, կատարիր առաջադրանքը:

Լրացուցիչ աշխատանք՝ Թարգմանչաց տոնին ընդառաջ կատարում ենք թարգմանություններ: Անցած տարի սովորողները սկսել են թարգմանել Հազար ու մի հարց ու պատասխան կայքից իրենց հետաքրքրող նյութերը, արդյունքում ստեղծել ենք փաթեթ: Աշխատանքն այս տարի շարունակում եք դուք:

Նյութերն ընտրում եք այս  կայքից: Նայեք, որ արդեն թարգմանված  նյութերը չընտրեք: Աշխատանքի համար տրվում է 10-15 օր:

Հոկտեմբերի 2

Գործնական աշխատանք՝ Սուսան Մարկոսյանի գրքից կատարիր առ. 5, 6, 7:

Կրկնիր Կոմիտասի «Ճանապարհ» բանաստեղծությունը:

Կարդա Կոմիտասի մասին

Հոկտեմբերի 1

Գործնական աշխատանք

1.Դասավորի՛ր բառերն ըստ այբուբենի հաջորդականության:

Խմորեղեն, րոպե, ալարկոտ, հրաժեշտ, նժույգ, գնդացիր, ստախոս, բազե:

2.Բառերն այբբենական կարգով դասավորի՛ր:

Դափնեվարդ, դժոխք, դաշույն, դողդոջուն, դադար, դարձյալ, դաղձ, դաշունահար, դողէրոցք, դդում, դյութել, դժվարըմբռնելի, դարպասապահ, դղրդյուն:

Սեպտեմբերի 28

Մուշեղ Գալշոյան «Սպասումը»

  • Ընտրիր քո բաժանած հատվածներից մեկը, գրավոր պատմիր:
  • Կատարիր 7-րդ և 8-րդ առաջադրանքները:

Սեպտեմբերի 27

Նորից կարդա Մուշեղ Գալշոյանի «Սպասումը», կատարիր 4-6-րդ առաջադրանքները:

Թեստային աշխատանքի միավորները

Միքայել Սահակյան- 6
Դավիթ Սահակյան-9
Արթուր Բադալյան-5
Անի Բաղդասարյան- 7
Արմեն Ուլիխանյան-8,5
Էրիկ Հագեյան-6
Հակոբ Աբրահամյան-7,5
Գոռ Խաչատրյան-7
Աննա Հովհաննիսյան-9
Անժելա Դադոյան- 7,5
Տաթև Սարգսյան-8
Արինա Ամիրյան-8
Ստելա Ղոսլամյան-8,5
Համլետ Սարգսյան- 4

Ստեփան Հարությունյան- աշխատանք չի ներկայացրել
Դավիթ Սիմոնյան- աշխատանք չի ներկայացրել
Ռուբեն Սահակյան- աշխատանք չի ներկայացրել
Դանիլով Վարդան- աշխատանք չի ներկայացրել

Սեպտեմբերի 26

  • Վաղը ընդհանուր պարապմունքին արտասանելու ենք Կոմիտասի «Ճանապարհ»-ը:
  • Կարդա Մուշեղ Գալշոյանի «Սպասումը», կատարիր 1-3-րդ առաջադրանքները:

Սեպտեմբերի 25

Ինքնաստուգում. Կատարիր առաջադրանքները, աշխատանքդ մեյլով ուղարկիր ինձ:

Անգիր սովորիր Կոմիտասի «Ճանապարհ» բանաստեղծությունը:

Ճանապարհ

Բարակ ուղին սողալով,
Ոտի տակին դողալով,
Ճամփի ծայրին բուսել է
Կյանքի ծառը շողալով։

Ի՜նչ լայն սիրտ է, որ ունի
Այս ճանապարհն Անհունի․․․
Մարդու, բույսի, գազանի
Եվ թևավոր թռչունի

Սեպտեմբերի 24

Նորից կարդա քո ընտրած բանաստեղծությունը և գրիր՝

Ի՞նչ ես զգում, տեսնում և լսում բանաստեղծությունը կարդալիս:
Ի՞նչ մտքեր ծնվեցին բանաստեղծությունը կարդալիս:
Ինչպե՞ս կվերնագրեիր բանաստեղծությունը:

Թեստ-ինքնաստուգումներ՝ (թեստերը կազմել են Արևելյան դպրոցի նախորդ տարվա 5-րդցիները)

Սեպտեմբերի 20

  • Անգիր սովորիր Համո Սահյանից քո ընտրած բանաստեղծությունը:
  • Հաշվի՛րթե տրված բառերի մեջ քանի՞ տառ և քանի՞
    հնչյուն կա:

Երկրպագու, սերկևիլ, եռատերև, անողնաշար, որևէ, ամենաերկար, ոզնի, վերջ, ով, կես, երբ

Սեպտեմբերի 19

  • Ընտրիր Համո Սահյանի բանաստեղծություններից մեկը, սովորիր:
    Ընտրիր այնպիսի բանաստեղծություն, որը չեք անցել:

Գործնական քերականություն. տառ և հնչյուն

1.Քանի՞ հնչյուն և քանի՞ տառ կա հետևյալ բառերից յուրաքանչյուրում`

արև,տասներկու ,նաև, ևս,  գզգզել, անորակ, ճանապարհ,  որոգայթ, որոշել, չորս, մոտենալ

Սեպտեմբերի 18

Ռանչպարների կանչը:

Բանավոր աշխատանք՝

  1. Ինչո՞ւ է դասատու Մելքոնը կարևոր նշանակություն տալիս հայոց այբուբենն անգիր իմանալուն:
  2. Այբուբենն անգիր սովորելու ի՞նչ ձև էր ընտրել ուսուցիչը:
  3. Գիտե՞ք այբուբենի տառերից կազմված ուրիշ ստեղծագործություններ:

Գրավոր աշխատանք՝

  1. Գտի՛ր և գրի՛ր  լեզվի մասին առածներ, սովորիր այդ առածները:
  2. Հետևյալ բառերը բաժանիր բաղադրիչների՝ արծաթազօծ, անօթևան, ամանորյա, ամենօրյա, մեղմորեն, ունկնդիր: Օրինակ՝ մեղմօրոր-մեղմ+օրոր

Սեպտեմբերի 17

Դաշտենց «Ռանչպարների կանչը»

Գործնական աշխատանք

1.Գրիր բաց թողնված ձայնավորները:

այժմ….ական, ան….ական, անպատ….հ, անվր….պ, դող….րոցք, ելև….ջ, երբև.…, երբևից…., էլեկտրա….ներգիա, լայն….կրան, մանր…., վայր….ջք, տի.…զերք, աման….րյա, ամեն….րյա, ան….գնական, ան….թևան, ան….րոշ, արծաթազ….ծ, մեղմ….րոր, մեղմ….րեն, նախ….րոք, ակ….նդետ, ակ….նթարթ, անակ….նկալ, ան….նդհատ, հյուր….նկալ, ճեպ….նթաց, մերթ….նդմերթ, նոր….նտիր, որոտ….նդոստ, սր….նթաց, ունկ….նդիր:

2.Գրիր բաց թողնված բաղաձայնները:

Գա….րիել, դար….ին, եր…., ի….րև, խա….ել, Հակո…., համ….երել, համ….ույր, փր….ուր, սուր…., ուր….աթ, Քերո…., աղ….անոց, ցայտաղ….յուր, եղ….այր, ավա…., կողպե…., գո…., եր…., զու….ել, թա….ավոր, թար….մանել, կարա…., հո….նակի, մար….արիտ, ար….ար, ար….են, ար….յոք, ար….յունք, որ…. (ճիճու), որ…. (խաղողի վազ), օրիոր…., գնոր…., ժողովուր…., ըն….ամենը, ըն….հակառակը, փար….ամ, ըն….հանուր, ըն….ունակ, ըն….ունել, ասացվա….ք, ընդար….ակ, գլուխկոն….ի, համար….ակ, բար…., թխվա….ք, բար….ր, խ….կել, հար….ակվել, փոր…., ամբող…., ա….ջիկ, ե….բայր:

3.Գրի՛ր շարադրություն «Ձայնավորներն ու բաղաձայնները» թեմայով:

Առաջադրանքների փաթեթ Յուրիկի և Տարոնի համար:

Սեպտեմբերի 14

Սիրելի սովորողներ, այսօր հայոց լեզվի ֆլեշմոբի օրն է: Չմոռանաք մասնակցել: Ժամը 19.00-ին կդրվի mskh.am-ում:

Սեպտեմբերի 13-ի գործնական աշխատանքը չէին կատարել Համլետը, Դավիթը, Ռուբենը:

Գործնական աշխատանք

  1. Ողկույզ բառի հնչյուններից յուրաքանչյուրով սկսվող բառեր գրիր:
  2. Գրիր բառեր, որոնք իրարից մեկ բաղաձայնով են տարբերվում: Օրինակ՝ պայտ-փայտ, գետ-կետ
  3. Այնպիսի բառեր գրիր, որոնցում միաժամանակ լինեն ղ և խ, ճ և ղ, ծ և ղ:
  4. Ծ, ձ, ղ, ճ, ջ, փ, ը հնչյուններով սկսվող բառեր գրիր:
  5. թուր, հուն, բուն բառերի մեջ ավելացրու յ հնչյուն, ինչ բառեր ստացար: Այդ բառերը գործածիր նախադասությունների մեջ:

Կարդա՛ Դաշտենցի «Ռանչպարների կանչը» վեպից այս հատվածը և կատարիր առաջադրանքները:

Սեպտեմբերի 13

Մեսրոպ Մաշտոցի մասին: Դասը մնում է նույնը:

Առաջադրանք Տարոնի և Յուրիկի համար՝ Մի փոքր պատմիր քո մասին:

Գործնական աշխատանք

Ձայնավոր և բաղաձայն հնչյուններ

Հայերենի ձայնավորներն են՝ ա, ի, ու, ը, է(ե), օ(ո)

1.է, ս, ի, տ, լ, ու, մ, օ, կ, ը, ա հնչյուններից որո՞նք են ձայնավորները:

2.Նախադասությունները լրացրու:

Հայերենի ձայնավոր հնչյուններն են`………:

Հայերենի բաղաձայն հնչյուններն են`………:

  1. Ձայնավոր հնչյունները փոխելով ստացիր նոր բառեր:

Պատ, դար, սար, բառ, տող, տուն, վարք, վիզ, հարկ, գարի, կարճ:

  1. Շարունակիր շարքը, գրիր ձայնավորով վերջացող երեքական բառ:

Օրինակ՝ գարի, կատու, …

  1. Ձայնավորով սկսվող ու վերջացող հինգ բառ գրիր:
  2. Միևնույն ձայնավորով վերջացող հինգ բառ գրիր:

Սեպտեմբերի 12

Սիրելի սովորողներ, այս տարի աշխատելու ենք նաև Սուսան Մարկոսյանի Գործնական քերականություն՝ 5-րդ դասարան գրքով: Գիրքը ներբեռնեք:

Կարդա, սովորիր և իմացիր Մեսրոպ Մաշտոցի մասին:

Լրացրո՛ւ տեքստի բաց թողած բառերը:

Մեսրոպ Մաշտոցը ծնվել է … թվին Տարոն գավառի  …  գյուղում: Մոտ 389 թվին հաստատվել է Վաղարշապատում, պաշտոնավարել արքունիքում՝ որպես … : Նա հայ ժողովրդին ձուլման վտանգից փրկելու նպատակով ձեռնամուխ է լինում գրերի ստեղծման գործին: Հայոց կաթողիկոսի՝ …  երաշխավորությամբ  և … արքայի հրամանով մի խումբ աշակերտների հետ շրջել է Ամիդ, Սամոսատ, … քաղաքներում: …  թվին ստեղծել է հայոց տառերը և վերադարձել  հայրենիք: Առաջին գիրքը, որ թարգմանվել է հայերեն …  է, իսկ հայերեն առաջին նախադասությունը՝… :

Սեպտեմբեր 11

Հնչյունաբանություն. կատարիր առաջադարանքները:

Ռեդյարդ Քիփլինգ «Թե ինչպես գրվեց առաջին նամակը»

  1. Դու էլ փորձի՛ր նկար-նամակ ուղարկել Թաֆիին և համոզի՛ր, որ գրել-կարդալ սովորի:

Սեպտեմբեր 10

Ռեդյարդ Քիփլինգ «Թե ինչպես գրվեց առաջին նամակը», կարդա նաև երկրորդ մասը:

  1. Քո կարծիքով ո՞րն է այս պատմության ամենազվարճալի հատվածը:
  2. Համացանցից, այլ աղբյուրներից գտի՛ր և հանի՛ր տեղեկություններ նամակի մասին. Ինչ ասել է նամակ, նամակների տեսակները, կառուցվածքը և այլն:

Սեպտեմբերի 6

Ռեդյարդ Քիփլինգի «Թե ինչպես գրվեց առաջին նամակը» ստեղծագործության առաջին մասը:

Կատարիր առաջադրանքները:

  1. Առաջին մասը բաժանիր հատվածների և վերնագրիր յուրաքանչյուր հատվածը:
  2. Այդ հատվածներից, որը քեզ ամենաշատն է դուր եկել, գրավոր փոխադրիր:
  3. Գրիր հետևյալ բառերի հոմանիշները՝ քարայր, մեծ, չքնաղ, ճամփա:
  4. Առաջին մասից դուրս գրիր գրությամբ և արտասանությամբ տարբերվող բառեր: Օրինակ՝ խնդրել-թ լսում ենք, դ գրում:

Սեպտեմբերի 5

Ամառային հարցաշար. լրացրու հարցաշարը և տեղադրիր քո բլոգում՝ կցելով քո լուսանկարներից մեկը:

Կարդա Ռեդյարդ Քիփլինգի «Թե ինչպես գրվեց առաջին նամակը» ստեղծագործության առաջին մասը:

Սեպտեմբեր 4

Դասարանում

Առաջին դպրոցները. ընթերցում, քննարկում

Ովքեր չէին կատարել առաջադրանքները. նորից ընթերցեք, կատարեք առաջադրանքները:

Реклама