Առաջադրանքների փաթեթ. 4-րդ դասարան

Սեպտեմբերի 20

Սարոյանական օրերի ամփոփում

Բանավոր պատասխանիր հարցերին:

  1. Թվարկիր Վիլյամ Սարոյանի այն առակները, որոնք անցել ենք այս տարի:
  2. Ի՞նչ է սովորեցնում Սարոյանի «Վիրավոր առյուծն ու կրիան» առակը:
  3. Ի՞նչ խորհուրդներ տվեցիր «Առյուծն ու նապաստակը» առակի հերոսներին:
  4. Ո՞րն է «Երկու արաբների պատմությունը» առակի ասելիքը:
  5. Ինչպիսի՞ մարդ է Սարոյանը, ի»նչ ես կարդացել նրա մասին:
  6. Վիլյամ Սարոյանը ի՞նչն է համարում մարդու երկար ապրելու գաղտնիքը:
  7. Ինչպիսի՞ աշակերտ է եղել Սարոյանը:
  8. Վիլյամ Սարոյանի պատմվածքներից ո՞րն ենք կարդացել:
  9. Պատմվածքից ո՞ր հերոսն է քեզ դուր եկել, ինչո՞ւ:
  10. Պատմվածքից ո՞ր հատվածն է քեզ դուր եկել, ինչո՞ւ:
  11. Ի՞նչ նոր բառեր ես սովորել Վիլյամ Սարոյանի ստեղծագործությունները անցնելիս:

Սեպտեմբերի 23-ին «Անկախության օր. բարձունքի հաղթահարում» նախագծի շրջանակում գնում ենք Արա լեռ:
Գրավոր աշխատանք`
​Առաջադրանք. 
Համացանցից, այլ աղբյուրներից հանիր տեղեկություններ Արա լեռան մասին, կարդա, քո բառերով շարադրիր բլոգում:

Դասարանում

Վիլյամ Սարոյան «Առաջին օրը դպրոցում»

Գրավոր աշխատանք`

1.Բնութագրի՛ր հորը:

Բանավոր աշխատանք`
2.Քո կարծիքով, ինչպիսի՞ն էր միսս Բիննին: Համեմատի՛ր նրան քո ուսուցիչների հետ:
3.Ի՞նչ ես կարծում, ինչպե՞ս կընթանան Ջիմի գործերը դպրոցում:

Սեպտեմբերի 19

Վիլյամ Սարոյան «Առաջին օրը դպրոցում»

Բանավոր աշխատանք`

  1. Թվարկիր հերոսներին:
  2. Ինչպիսի՞ վերաբերմունք ուներ Էմին Ջիմի հանդեպ:
  3. Ի՞նչ էր մտածում Ջիմը՝

ա) մինչ դպրոց գնալը,
բ) հետո:

Գրավոր աշխատանք`

1.Հիշի՛ր այն օրը, երբ դու առաջին անգամ ոտք դրեցիր դպրոց: Գրի՛ր այդ մասին «Իմ առաջին օրը դպրոցում» վերնագրով: Աշխատանքը տեղադրել բլոգում, հղումն ուղարկել ինձ:

Այսօր Էդմոնդը չի մասնակցել բանավոր աշխատանքին, քանի որ դասին եկել էր անպատրաստ. պատմվածքը կիսատ էր կարդացել:

Սեպտեմբերի 15

Կարդա Վիլյամ Սարոյանի «Առաջին օրը դպրոցում» պատմվածքը:

Դասարանում`
Վիլյամ Սարոյան «Երկու արաբների պատմությունը» առակի ընթերցում, քննարկում
Առցանց դաս
Ֆլեշմոբյան առաջադրանքների քննարկում

Սեպտեմբերի 14

Կարդա տրված առակը:
Վիլյամ Սարոյան «Երկու արաբների պատմությունը» 

Փառասիրությամբ ու երազանքներով տարված մարդկանց բթամտությունը ցուցադրելու համար քեռիս պատմում էր նաև երկու արաբների պատմությունը, որոնցից մեկը խելացի էր, իսկ մյուսը՝ հիմար, և նրանք սար էին գնացել արջ որսալու:

-Իմ խփած արջի մորթին արդեն ծախել եմ, – ասում է հիմարը: – Դու քոնը դեռ չե՞ս ծախել:

-Չէ, – պատասխանում է խելացին, – այդ մասին կմտածեմ, երբ արջին սպանած կլինեմ: Բայց ինչպե՞ս է, որ այդքան համոզված ու վստահ ես:

-Նրանից է, – ասում է մյուսը, – որ ես շատ լավ եմ կրակում, արջերի հարցում շատ խելացի եմ, համ էլ հարաբերությունների մեջ խորամանկ եմ:

Նրանք սարը բարձրացան, հետո ձորն իջան և իրար կորցրեցին: Հանկարծ հսկայական ժայռի ետևից հսկայական մի արջ հայտնվեց ուղիղ հիմար արաբի դիմաց, ով մի կողմ նետեց հրացանը, գետնին փռվեց և մեռած ձևացավ: Արջը մոտեցավ, ոտքից-գլուխ հոտոտեց արաբին, լիզեց-թքոտեց նրա դեմքը, ապա հեռացավ դանդաղաքայլ: Երբ արջը բավական հեռացել էր, հիմար արաբը տեղից վեր կացավ և մաքրեց-չորացրեց դեմքը: Այդ ժամանակ մյուս արաբը նրան մոտեցավ և հարցրեց.

-Արջն ականջիդ ի՞նչ ասաց:

Հիմարը, որ արդեն ավելի քիչ էր հիմար, քան առաջ, պատասխանեց.

– Արջն ասաց. «Սրանից հետո մորթիս չվաճառես, մինչև որ ինձ չքերթես»:

Այսօր ակտիվ աշխատել են բոլորը, գերազանց են աշխատել Լիլիթը, Արեգը, Անին, Սոֆին, Մարինան:

Նախադասություն. նախադասության գլխավոր անդամներ

Սեպտեմբերի 13

Ապագայի աղջիկները… Հատված Վահագն Դավթյանի «Բարի հսկան» գրքից, կարդա, կատարիր առաջադրանքները:

Դասաժամին ամփոփել ենք Սարոյանական օրերին մինչև հիմա  անցած նյութերը, ի մի բերել` ինչ ենք սովորել, ինչն է տպավորվել: Պատրաստել ենք ռադիոնյութ:

Սեպտեմբերի 12

Դասապրոցեսին ակտիվ են եղել Միլենան, Սոֆին:

Վիլյամ Սարոյանը սրամտում է…  կարդա, սովորիր պատմել, պատասխանիր հարցերին:

***

Սիրելի սովորողներ, «Խոշորացույց» ամսագրի համար այս անգամ ընտրվել են Լիլիթի, Սոֆիի, Վահանի և Անուշկայի հորինած առակները, կեցցեք, կարող եք կարդալ այս հղումով:

Վաղվա համար կարդում եք Վիլյամ Սարոյանի Նախնիների երկարակեցության գաղտնիքը, բանավոր պատասխանում տրված հարցերին:

Սեպտեմբերի 8

Սիրելի սովորող, այսօր` սեպտեմբերի 8-ին, հայերենի ֆլեշմոբի օրն է: Չմոռանաս մասնակցել, իսկ հանգստյան օրերին առաջարկում եմ կարդալ Վիլյամ Սարոյանի մասին հետաքրքիր պատումներ:

Սրամտում է Սարոյանը
Իր մասին պատմում է Սարոյանը
Բարի հսկան

Վիլյամ Սարոյան «Նապաստակն ու առյուծը», դերերով ընթերցում, քննարկում:

  1. Լրացրո՛ւ բաց թողնված տառերը:

Ի-նել, բար-րանալ, թա-ավոր, մար-, կր-ա, այս-ր, փա-չել, ձե-ք, ան-ամ

  1. Մեկ բառով գրի՛ր:

Զվարթ ձայն ունեցող-
Լրագիր վաճառող-
Զվարճություն սիրող-
Հաց վաճառող-
Միս վաճառող-
Մոր քույրը-
Ժամանակը ցույց տվող-

  1. Գրի´ր տրված բառերի հոմանիշները, կարող ես օգտվել բառարանից:  

Մեծամիտ-
Ուրախանալ-
արքա-

Սրտաճաք լինել-

4.Անապատի նավ, ծովերի տիրակալ, գորշ հսկա, կենդանիների արքա: Ո՞ր կենդանին չնշվեց:

ա) առյուծը բ) փիղը գ) ձին դ )ուղտը ե) կետը

Դասապրոցեսին ակտիվ մասնակցել են Վահանը, Հեղինեն, Միլենան, Լիլիթը և Գաբրիելը:

Սեպտեմբերի 7

Վիլյամ Սարոյան «Նապաստակն ու առյուծը», առակը կարդալ, պատմել, կատարել առաջադրանքները:

Առաջադրանքներ

1. Խորհուրդներ տուր այս առակի հերոսներին:

Լրացուցիչ աշխատանք

1. Խորհուրդներդ մուտքագրի՛ր էջի կարծիքներ բաժնում:

Սեպտեմբերի 6

Վիլյամ Սարոյան «Վիրավոր առյուծն ու կրիան»

Բառ և նախադասություն

Հետևյալ բառերից կազմեք նախադասություններ՝ անհրաժեշտության դեպքում փոխելով բառերի վերջավորությունները:

  1. Որսորդ, գնդակ, վիրավորել, առյուծ:
  2. Կրիա, սողեսող, մոտենալ, առյուծ:
  3. Առյուծ, վիրավորվել, կրիա, խոսքեր:

Լրացուցիչ աշխատանք

  1. Փորձի՛ր ինքդ այսպիսի մի առակ հորինել, նկարազարդել և հրապարակել:

Սեպտեմբերի 5

Վիլյամ Սարոյան «Վիրավոր առյուծն ու կրիան»

  1. Բացատրի՛ր հետևյալ արտահայտությունները. ներողամիտ եղիր, մոտալուտ մահը, օր ու արև չտեսնել, ցավ պատճառել, ձեռք բարձրացնել ինչ-որ մեկի վրա, վերք հասցնել, շունչը փչել:
  2. Ինչո՞ւ կրիայի խոսքերը մեծ ցավ պատճառեցին առյուծին:
  3. Մեկ բառով բնութագրի՛ր՝ առյուծին, կրիային:
  4. Ո՞րն է առակի իմաստը:

Դասարանում կարդացել, պատմել, քննարկել ենք առակը, բոլոր առաջադրանքները բանավոր կատարել ենք, տանը նորից կարդացեք, առակը սովորեք պատմել, իսկ հարցերի պատասխանները գրեք բլոգում՝ տեղադրելով Մայրենի լեզվի բաժնում:

Սեպտեմբերի 4

Դասարանում սովորողները ներբեռնել,  լրացրել և հետ են ուղարկել մեյլերին ուղարկված հարցաթերթիկը:
Շուտ ավարտողները կարդացել են Վիլյամ Սարոյանի «Վիրավոր առյուծն ու կրիան»:
Ովքեր դասարանում չեն հասցրել կարդալ, պետք է  կարդան տանը:

Реклама