Առաջադրանքների փաթեթ. 4-րդ դասարան

Նոյեմբերի 24

Մարիետ Սիմոնյանի Գիրք-տետրից գրեք էջ 14-ի երկրորդ առաջադրանքը:

Ընթերցարանից կարդացեք Ստեփան Զորյանի «Փիլոսը», էջ 11:

Նոյեմբերի 23

Վախթանգ Անանյան «Ընտանի օձեր», համառոտ պատմիր պատմվածքը: Պատմվածքից հետո տրված հարցեր և առաջադրանքներից կատարիր առ.` 4, 6:

Նոյեմբերի 22

Ընթերցարանից կարդա Վախթանգ Անանյանի «Ընտանի օձեր» պատմվածքը, էջ 29: Դուրս գրիր անծանոթ բառերը և բացատրիր:

Նոյեմբերի 21

  1. Կազմիր բառեր հետևյալ բառերով՝

երբ, լեռ(ն), սուրբ, արև, զարդ

2.Կազմիր բառեր հետևյալ ածանցներով՝

ավոր, ուրդ, որդ, ական

3.Գրիր այս բառերի հոմանիշները՝

անդորր, ճամփա, թախանձել

4.Գտիր տրված հարցերի պատասխանները`

Եթե երեկ հինգշաբթի էր, վաղը`շաբաթ, ի՞նչ օր է այսօր-

Ի՞նչ են ասում գայլերի խմբին-

Ձկների խմբին-

Ոչխարների խմբին-

Մեղուների խմբին-

Թռչունների խմբին

Նոյեմբերի 17

Կատարիր առաջադրանքները:

  1. Լրացրու բաց թողած տառերը:

Աշուն է, զովաշունչ ու պայծառ մի -սկեփայլ աշուն, ինչպիսին լինում է Արարա-յան դաշտում: Ո-կույզներով ծանրաբեռնված խաղողի այգիները փա-լփլում են խայտաբղետ գույներով: Ծիրանագույն դեղ-ը, բուրումնավետ սերկ-իլը ժպտում են իրենց եր-ներանգ սաղարթների գրկում: Ամենից գեղեցիկը թերևս արծաթազ-ծ փշատենին է՝ թավշապատ տերևներով, յուրօրինակ պտղով: Նրանց խիտ շարքերը ձգվում են ընդար-ակ այգիների երկայնքով, աս-ալտապատ ճանապար-ների եզրերով:

  1. Գրիր հետևյալ բառերի հոմանիշները (իմաստով մոտ բառերը):

երփներանգ, սաղարթ, ճամփա

  1. Բացատրիր հետևյալ բառերը:

արծաթազօծել, ասֆալտապատ, ծիրանագույն, սաղարթախիտ

  1. Կազմիր բառեր հետևյալ արմատներով՝

երփն (գույն), երբ, ճանապարհ, արձակ

Նոյեմբերի 16

Վախթանգ Անանյան «Թուխիկը», կարդալ, պատմել, պատմվածքից հետո տրված հարցերին պատասխանել:

Նոյեմբերի 15

Վախթանգ Անանյանի «Թուխիկը» կարդալ, պատմել, անծանոթ բառերը դուրս գրել, բացատրել:

Սեբաստացու օրեր. կրթահամալիրի տոն` սովորող-սովորեցնող նախագծով Շահսուվարյան Անին, Միքայելը, Սոֆին և Լիլիթը  այցելել են Արմինե Մնացականյանի դասարան, փոքրերին պատմել Սեբաստացու մասին: Նախագծին մասնակից սովորողները գրում են իրենց տպավորությունների մասին, իսկ լուսաբանման պատասխանատու Լիլիթը լուսաբանում է օրը:

Նոյեմբերի 14

Դասարանում կարդացել և հասկացել ենք Սեբաստացու անխոնջ ընթերցանության ոճը:

Աշխատանք բլոգում` գրել շարադրություն «Իմ ընթերցանության ոճը» կամ «Ինչպես եմ ես կարդում»:

Ընթերցարանից կարդացեք Վախթանգ Անանյանի «Թուխիկը», էջ 38:

Նոյեմբերի 10

Սիրելի սովորող, այսօր` նոյեմբերի 10-ն է, հայոց լեզվի ֆլեշմոբի օրն է: Չմոռանաս մասնակցել:

Հոկտեմբերյան ֆլեշմոբի առաջադրանքների քննարկում:

Ստուգիր գրածդ և ինքնուրույն գտիր սխալներդ:

Համաշխարհային  ճանաչում ունի մեր Մատենադարանը: Երևան այցելող յուրաքանչյուր զբոսաշրջիկ անպայման այցելում է ձեռագիր մատյանների  այդ յուրօրինակ թանգարանը: Մագաղաթյա թերթերը հայ ժողովրդի հինավուրց  մշակույթի  լուռ  վկայություններն  են: Մատյանների  գրողները  ու նկարազարդողները  օրնիբուն ճրագի աղոտ լույսի տակ  գեղեցկագրել ու պատկերազարդել են հորթի մշակված կաշվե թերթերը`  դարձնելով դրանք մեր  հնօրյա  անցուդարձի  ու հերոսական ազատամարտերի անգնահատելի հուշարձաններ:

Բառարանից օգտվելով բացատրիր հետևյալ բառերը`

հինավուրց-
օրնիբուն-
ճրագ-
աղոտ-
հորթ-
հնօրյա-
մագաղաթ-

Լրացուցիչ աշխատանք. նախագծային ուսուցում` սովորող-սովորեցնող նախագծով Սեբաստացիական օրերին նախագծին մասնակցել ցանկացող սովորողները այցելելու են իրենց կրտսեր ընկերներին և պատմելու Մխիթար Սեբաստացու և նրա գործունեության մասին:
Օգտակար հղումներ`

և այլն:

Նոյեմբերի 9

եմ օժանդակ բայը

Նորից նայիր երեկվա առցանց քննարկումը և գտիր, թե ընկերներիցդ ովքեր էին սխալներ արել եմ օժադակ բայը կիրառելիս:

Նոյեմբերի 8

Մասնակցիր առցանց քննարկմանը:

Նոյեմբերի 7

Գրել շարադրություն «Իմ ուսումնական աշունը»թեմայով, աշխատանքը տեղադրել բլոգում` նշելով Ուսումնական աշուն և Մայրենի լեզու բաժինները:
Վաղվա համար անպայման կարդացած եք գալիս  Վիլյամ Սարոյանի «Ծիրանի ծառը»:

Ուսումնական աշուն

Աշնանային արձակուրդի ընթացքում`

  • Ընթերցարանից, ձեզ տվել եմ նաև գրքի թղթային տարբերակը, պարտադիր կարդացեք Վիլյամ Սարոյանի «Ծիրանի ծառը» պատմվածքը, առաջարկում եմ ընտրել և կարդալ նաև այլ ստեղծագործություններ:
  • Մարիետ Սիմոնյանի Գիրք-տետրից գրեք առաջին տասը էջը, կարող եք տպել և աշխատել:
  • Արձակուրդի ընթացքում պահիր օրագիր և նկարաշարերի ու հետաքրքիր, կարճ պատումների միջոցով ներկայացրո՛ւ քո անցկացրած օրը, հատկապես հետաքրքրաշարժ իրադարձությունները:

Հոկտեմբերի 26

Նադեր Իբրահիմիի «Փոքրիկ սիրտս ում նվիրեմ»

Ստեղծագործական աշխատանք` գրել շարադրություն «Իմ սիրտը» վերնագրով, աշխատանքը տեղադրել բլոգում, ձևավորել համապատասխան նկարով, հղումն ուղարկել ինձ:

Հոկտեմբերի 25

Նադեր Իբրահիմիի «Փոքրիկ սիրտս ում նվիրեմ»

  1. Ստեղծագործությունից դուրս գրիր ո՞վ հարցին պատասխանող բառեր:
  2. Ստեղծագործությունից դուրս գրիր ի՞նչ հարցին պատասխանող բառեր:
  3. Գրիր հայր, մայր, հորեղբայր, հորաքույր, կին, ընկեր բառերի ո՞ւմ հարցին պատասխանող ձևերը: Օրինակ՝  եղբայր-(ո՞ւմ) եղբոր:
  4. Կազմիր նախադասություններ հետևյալ բառերով՝ ընդամենը, նեղվածք, անօգուտ, խցկվել, հևիհև, աղտոտել, օվկիանոս:

Հոկտեմբերի 24

Կարդա Նադեր Իբրահիմիի «Փոքրիկ սիրտս ում նվիրեմ» ստեղծագործությունը, բառարանի օգնությամբ բացատրիր անծանոթ բառերը:

Հոկտեմբերի 20

Համո Սահյանի «Պապը» բանաստեղծությունը սովորել անգիր:

Դասարանում`
​Փոխադրություն. Պատմում է Նվարդ Թումանյանը:

Հոկտեմբերի 19

Համո Սահյանի «Պապը» բանաստեղծության անծանոթ բառերը սովորել:
Գրել շարադրություն «Իմ պապը» վերնագրով: Աշխատանքը տեղադրել բլոգում, հղումն ուղարկել ինձ:

Հոկտեմբերի 18

Համո Սահյանի «Պապը» բանաստեղծությունը սովորել շատ լավ կարդալ, կատարել առաջադրանքները:

Հոկտեմբերի 17

Կարդա Համո Սահյանի «Պապը» բանաստեղծությունը, կատարիր առաջադրանքները:

Հոկտեմբերի 13

Սիրելի սովորողներ, այսօր հայերենի ֆլեշմոբի օրն է, չմոռանաք մասնակցել:

Կեցցեն բոլոր այն սովորողները, ովքեր այսօր թատրոնի սրահում պատմեցին իրենց կարդացած գիրքը:

Համո Սահյանի «Մայրամուտ»-ը մնում է նույնը: Կարողանաք լավ ու արտահայտիչ արտասանել:

Հոկտեմբերի 12

Համո Սահյանի «Մայրամուտ»-ը սովորել անգիր, իսկ վաղը, ինչպես նախապես հայտարարել էինք, կարդացած գրքերը հավեսով, հետաքրքիր ներկայացնելու օր է:

Դասարանում գրել ենք փոխադրություն`Դրվագ Հովհաննես Թումանյանի կյանքից

Հոկտեմբերի 11

Համո Սահյանի «Մայրամուտ»-ը սովորել շատ լավ ու արտահայտիչ կարդալ, լրացնել կիսատ մնացած աշխատանքները:

Հոկտեմբերի 10

Համո Սահյան «Մայրամուտ»

***

Սիրելի սովորողներ, ձեր ցանկությամբ ընտրում և սկսում եք կարդալ որևէ գիրք մինչև մյուս ուրբաթ օրը: Մյուս ուրբաթ՝ հոկտեմբերի 13-ին, ամեն մեկդ պատմելու է իր կարդացած գիրքը: Հոկտեմբերի 13-ը հայտարարում ենք կարդացած գրքերը հավեսով, հետաքրքիր ներկայացնելու օր:

Հոկտեմբերի 6

Փոխադրություն

Հոկտեմբերի 5

Կրկնել  սովորած բանաստեղծությունները:

Բառ-թելադրություն

աղջիկ, աղքատ, Ամանոր, ամբողջ, ամպ, այսօր, անբիծ, անգամ, անդադար, անընդհատ, անպատճառ, անցորդ, անօգնական, անօգուտ, աշխարհ, առյուծ, անդորր, առաջին, առողջ, արգելել, ավտոմեքենա, արդար, արթնանալ, արհամարհել, արցունք, արձակուրդ, արևելք:

Ստուգել, ուղղել սխալները, սխալ գրված բառերով կազմել նախադասություններ:

Հոկտեմբերի 4

Անգիր սովորիր Համո Սահյանի «Մշուշների շղարշի տակ» բանաստեղծությունը:

Գործնական քերականություն

  1. Ըստ «Մշուշների շղարշի տակ» բանաստեղծության ամբողջացրու նախադասությունները` պատասխանելով հարցերին:

Խաշամն ի՞նչ էր անում:
Քամու ձեռքերն ի՞նչ էին անում:
Ամպն ի՞նչ էր արել:
Ցերեկն ի՞նչ էր արել:
Ձյունն ի՞նչ է անելու:

2. Համառոտիր նախադասությունները՝ թողնելով միայն գլխավոր անդամները:

Աշնանը դեղին տերևները թափվում են ծառերից: Անտառում արջը փնտրում էր իր քոթոթին: Առավոտյան ընդհանուր պարապմունքին մենք արտասանեցինք Համո Սահյանի՝ աշնան մասին բանաստեղծությունը: Բակում ծառերը օրորվում էին մեղմ քամուց:

3. Գրիր հոմանիշները՝

մշուշ-
անբիծ-
հանգրվանել-
անդրանիկ-
թագավոր-
անդորր-

Հոկտեմբերի 3

Համո Սահյան «Մշուշների շղարշի տակ», կարդա բանաստեղծությունը, կատարիր առաջադրանքները:

Սեպտեմբերի 29

Համո Սահյանի «Ամեն, ամեն ինչ ոսկեզօծվել է»բանաստեղծությունը սովորիր անգիր և ավարտիր կիսատ մնացած աշխատանքները:

Դասարանում` Բառ-թելադրություն

ախտ (հիվանդություն), աղջիկ, աղտ (կեղտ), ամպ, ամպամած, անդադար, անդորր(խաղաղ), անցորդ, աշխարհ, աջ, առանձին, առաջնորդ, առողջ, առույգ. ավագ, ավտոբուս, ավտոմեքենա, արագ, արդուկ, արգելել, արձակուրդ, արձան, արտասուք, արջ:

Ստեղծագործական աշխատանք` 
Շարադրիր մտքերդ աշնան թեմայով` ընտրելով հետևյալ վերնագրերից մեկը «Աշուն է», «Աշնան քամին». «Աշնան գույները»: Կարող ես ինքդ նոր վերնագիր մտածել: Աշխատանքը տեղադրիր բլոգում, հղումն ուղարկիր ինձ:

Սեպտեմբերի 28

Համո Սահյան «Ամեն, ամեն ինչ ոսկեզօծվել է»

Սեպտեմբերի 27

Համո Սահյան «Ձկնիկն առվին խուտուտ տվեց» բանաստեղծությունը սովորիր անգիր:

Գործնական քերականություն

1.Կազմի՛ր նախադասություններ ձկնիկ, առու, քար, ծով, երեխաներ, մարդ բառերով այնպես, որ նրանք գործողություն կատարեն, այսինքն լինեն` ենթակա: Ենթական նախադասության այն անդամն է, որը ինչ որ բան է անում կամ լինում, պատասխանում է ո՞վ, ովքե՞ր, ի՞նչ, ինչե՞ր հարցերին: Օրինակ` Տղան նվագում է (ո՞վ է նվագում) : Նախադասության ենթական տղան է, նա է գործողություն կատարում: 

2.Մեկ բառով գրիր`

պար գալ-
լաց լինել-
շատ խոսող-
աստղերով զարդարված-
ձյունով պատված-
արծաթով օծված-

Լրացուցիչ առաջադրանք`

Մարիետ Սիմոնյանի Հայոց լեզու գրքից կատարիր էջ 9-ի առաջադրանքները:

Սեպտեմբերի 26

Համո Սահյան «Ձկնիկն առվին խուտուտ տվեց»բանաստեղծությունը սովորիր անգիր և կատարիր առաջադրանքները:

Սիրելի՛ սովորողներ, Սարոյանական օրերի ամփոփում-լուսաբանումը կարող եք տեսնել մեր կրթահամալիրի գլխավոր կայքում: Կեցցե՛ք:

Սեպտեմբերի 22
Գրավոր աշխատանք`
​Առաջադրանք. 
Համացանցից, այլ աղբյուրներից այս անգամ էլ հանիր տեղեկություններ Արա լեռան վրա գտնվող Ծաղկեվանքի մասին, կարդա, քո բառերով շարադրիր բլոգում:

Սեպտեմբերի 20

Սարոյանական օրերի ամփոփում

Բանավոր պատասխանիր հարցերին:

  1. Թվարկիր Վիլյամ Սարոյանի այն առակները, որոնք անցել ենք այս տարի:
  2. Ի՞նչ է սովորեցնում Սարոյանի «Վիրավոր առյուծն ու կրիան» առակը:
  3. Ի՞նչ խորհուրդներ տվեցիր «Առյուծն ու նապաստակը» առակի հերոսներին:
  4. Ո՞րն է «Երկու արաբների պատմությունը» առակի ասելիքը:
  5. Ինչպիսի՞ մարդ է Սարոյանը, ի»նչ ես կարդացել նրա մասին:
  6. Վիլյամ Սարոյանը ի՞նչն է համարում մարդու երկար ապրելու գաղտնիքը:
  7. Ինչպիսի՞ աշակերտ է եղել Սարոյանը:
  8. Վիլյամ Սարոյանի պատմվածքներից ո՞րն ենք կարդացել:
  9. Պատմվածքից ո՞ր հերոսն է քեզ դուր եկել, ինչո՞ւ:
  10. Պատմվածքից ո՞ր հատվածն է քեզ դուր եկել, ինչո՞ւ:
  11. Ի՞նչ նոր բառեր ես սովորել Վիլյամ Սարոյանի ստեղծագործությունները անցնելիս:

Սեպտեմբերի 23-ին «Անկախության օր. բարձունքի հաղթահարում» նախագծի շրջանակում գնում ենք Արա լեռ:
Գրավոր աշխատանք`
​Առաջադրանք. 
Համացանցից, այլ աղբյուրներից հանիր տեղեկություններ Արա լեռան մասին, կարդա, քո բառերով շարադրիր բլոգում:

Դասարանում

Վիլյամ Սարոյան «Առաջին օրը դպրոցում»

Գրավոր աշխատանք`

1.Բնութագրի՛ր հորը:

Բանավոր աշխատանք`
2.Քո կարծիքով, ինչպիսի՞ն էր միսս Բիննին: Համեմատի՛ր նրան քո ուսուցիչների հետ:
3.Ի՞նչ ես կարծում, ինչպե՞ս կընթանան Ջիմի գործերը դպրոցում:

Սեպտեմբերի 19

Վիլյամ Սարոյան «Առաջին օրը դպրոցում»

Բանավոր աշխատանք`

  1. Թվարկիր հերոսներին:
  2. Ինչպիսի՞ վերաբերմունք ուներ Էմին Ջիմի հանդեպ:
  3. Ի՞նչ էր մտածում Ջիմը՝

ա) մինչ դպրոց գնալը,
բ) հետո:

Գրավոր աշխատանք`

1.Հիշի՛ր այն օրը, երբ դու առաջին անգամ ոտք դրեցիր դպրոց: Գրի՛ր այդ մասին «Իմ առաջին օրը դպրոցում» վերնագրով: Աշխատանքը տեղադրել բլոգում, հղումն ուղարկել ինձ:

Այսօր Էդմոնդը չի մասնակցել բանավոր աշխատանքին, քանի որ դասին եկել էր անպատրաստ. պատմվածքը կիսատ էր կարդացել:

Սեպտեմբերի 15

Կարդա Վիլյամ Սարոյանի «Առաջին օրը դպրոցում» պատմվածքը:

Դասարանում`
Վիլյամ Սարոյան «Երկու արաբների պատմությունը» առակի ընթերցում, քննարկում
Առցանց դաս
Ֆլեշմոբյան առաջադրանքների քննարկում

Սեպտեմբերի 14

Կարդա տրված առակը:
Վիլյամ Սարոյան «Երկու արաբների պատմությունը» 

Փառասիրությամբ ու երազանքներով տարված մարդկանց բթամտությունը ցուցադրելու համար քեռիս պատմում էր նաև երկու արաբների պատմությունը, որոնցից մեկը խելացի էր, իսկ մյուսը՝ հիմար, և նրանք սար էին գնացել արջ որսալու:

-Իմ խփած արջի մորթին արդեն ծախել եմ, – ասում է հիմարը: – Դու քոնը դեռ չե՞ս ծախել:

-Չէ, – պատասխանում է խելացին, – այդ մասին կմտածեմ, երբ արջին սպանած կլինեմ: Բայց ինչպե՞ս է, որ այդքան համոզված ու վստահ ես:

-Նրանից է, – ասում է մյուսը, – որ ես շատ լավ եմ կրակում, արջերի հարցում շատ խելացի եմ, համ էլ հարաբերությունների մեջ խորամանկ եմ:

Նրանք սարը բարձրացան, հետո ձորն իջան և իրար կորցրեցին: Հանկարծ հսկայական ժայռի ետևից հսկայական մի արջ հայտնվեց ուղիղ հիմար արաբի դիմաց, ով մի կողմ նետեց հրացանը, գետնին փռվեց և մեռած ձևացավ: Արջը մոտեցավ, ոտքից-գլուխ հոտոտեց արաբին, լիզեց-թքոտեց նրա դեմքը, ապա հեռացավ դանդաղաքայլ: Երբ արջը բավական հեռացել էր, հիմար արաբը տեղից վեր կացավ և մաքրեց-չորացրեց դեմքը: Այդ ժամանակ մյուս արաբը նրան մոտեցավ և հարցրեց.

-Արջն ականջիդ ի՞նչ ասաց:

Հիմարը, որ արդեն ավելի քիչ էր հիմար, քան առաջ, պատասխանեց.

– Արջն ասաց. «Սրանից հետո մորթիս չվաճառես, մինչև որ ինձ չքերթես»:

Այսօր ակտիվ աշխատել են բոլորը, գերազանց են աշխատել Լիլիթը, Արեգը, Անին, Սոֆին, Մարինան:

Նախադասություն. նախադասության գլխավոր անդամներ

Սեպտեմբերի 13

Ապագայի աղջիկները… Հատված Վահագն Դավթյանի «Բարի հսկան» գրքից, կարդա, կատարիր առաջադրանքները:

Դասաժամին ամփոփել ենք Սարոյանական օրերին մինչև հիմա  անցած նյութերը, ի մի բերել` ինչ ենք սովորել, ինչն է տպավորվել: Պատրաստել ենք ռադիոնյութ:

Սեպտեմբերի 12

Դասապրոցեսին ակտիվ են եղել Միլենան, Սոֆին:

Վիլյամ Սարոյանը սրամտում է…  կարդա, սովորիր պատմել, պատասխանիր հարցերին:

***

Սիրելի սովորողներ, «Խոշորացույց» ամսագրի համար այս անգամ ընտրվել են Լիլիթի, Սոֆիի, Վահանի և Անուշկայի հորինած առակները, կեցցեք, կարող եք կարդալ այս հղումով:

Վաղվա համար կարդում եք Վիլյամ Սարոյանի Նախնիների երկարակեցության գաղտնիքը, բանավոր պատասխանում տրված հարցերին:

Սեպտեմբերի 8

Սիրելի սովորող, այսօր` սեպտեմբերի 8-ին, հայերենի ֆլեշմոբի օրն է: Չմոռանաս մասնակցել, իսկ հանգստյան օրերին առաջարկում եմ կարդալ Վիլյամ Սարոյանի մասին հետաքրքիր պատումներ:

Սրամտում է Սարոյանը
Իր մասին պատմում է Սարոյանը
Բարի հսկան

Վիլյամ Սարոյան «Նապաստակն ու առյուծը», դերերով ընթերցում, քննարկում:

  1. Լրացրո՛ւ բաց թողնված տառերը:

Ի-նել, բար-րանալ, թա-ավոր, մար-, կր-ա, այս-ր, փա-չել, ձե-ք, ան-ամ

  1. Մեկ բառով գրի՛ր:

Զվարթ ձայն ունեցող-
Լրագիր վաճառող-
Զվարճություն սիրող-
Հաց վաճառող-
Միս վաճառող-
Մոր քույրը-
Ժամանակը ցույց տվող-

  1. Գրի´ր տրված բառերի հոմանիշները, կարող ես օգտվել բառարանից:  

Մեծամիտ-
Ուրախանալ-
արքա-

Սրտաճաք լինել-

4.Անապատի նավ, ծովերի տիրակալ, գորշ հսկա, կենդանիների արքա: Ո՞ր կենդանին չնշվեց:

ա) առյուծը բ) փիղը գ) ձին դ )ուղտը ե) կետը

Դասապրոցեսին ակտիվ մասնակցել են Վահանը, Հեղինեն, Միլենան, Լիլիթը և Գաբրիելը:

Սեպտեմբերի 7

Վիլյամ Սարոյան «Նապաստակն ու առյուծը», առակը կարդալ, պատմել, կատարել առաջադրանքները:

Առաջադրանքներ

1. Խորհուրդներ տուր այս առակի հերոսներին:

Լրացուցիչ աշխատանք

1. Խորհուրդներդ մուտքագրի՛ր էջի կարծիքներ բաժնում:

Սեպտեմբերի 6

Վիլյամ Սարոյան «Վիրավոր առյուծն ու կրիան»

Բառ և նախադասություն

Հետևյալ բառերից կազմեք նախադասություններ՝ անհրաժեշտության դեպքում փոխելով բառերի վերջավորությունները:

  1. Որսորդ, գնդակ, վիրավորել, առյուծ:
  2. Կրիա, սողեսող, մոտենալ, առյուծ:
  3. Առյուծ, վիրավորվել, կրիա, խոսքեր:

Լրացուցիչ աշխատանք

  1. Փորձի՛ր ինքդ այսպիսի մի առակ հորինել, նկարազարդել և հրապարակել:

Սեպտեմբերի 5

Վիլյամ Սարոյան «Վիրավոր առյուծն ու կրիան»

  1. Բացատրի՛ր հետևյալ արտահայտությունները. ներողամիտ եղիր, մոտալուտ մահը, օր ու արև չտեսնել, ցավ պատճառել, ձեռք բարձրացնել ինչ-որ մեկի վրա, վերք հասցնել, շունչը փչել:
  2. Ինչո՞ւ կրիայի խոսքերը մեծ ցավ պատճառեցին առյուծին:
  3. Մեկ բառով բնութագրի՛ր՝ առյուծին, կրիային:
  4. Ո՞րն է առակի իմաստը:

Դասարանում կարդացել, պատմել, քննարկել ենք առակը, բոլոր առաջադրանքները բանավոր կատարել ենք, տանը նորից կարդացեք, առակը սովորեք պատմել, իսկ հարցերի պատասխանները գրեք բլոգում՝ տեղադրելով Մայրենի լեզվի բաժնում:

Սեպտեմբերի 4

Դասարանում սովորողները ներբեռնել,  լրացրել և հետ են ուղարկել մեյլերին ուղարկված հարցաթերթիկը:
Շուտ ավարտողները կարդացել են Վիլյամ Սարոյանի «Վիրավոր առյուծն ու կրիան»:
Ովքեր դասարանում չեն հասցրել կարդալ, պետք է  կարդան տանը:

Реклама