Ուսումնական պարապմունք. 4-2 դասարան

Ուսումնական ամառ

1.Կատարիր հետևյալ առաջադրանքները՝ ուսումնական ամառ
2.Մայր դպրոցի գրադարանից գրադարանավարի օգնությամբ ընտրիր գրքեր (գրքեր կարող ես ընտրել ոչ միայն Մայր դպրոցի գրադարանից, այլ քո նախընտրած գրադարանից) և կարդա, կարդացածդ գրքերի մասին պատմիր բլոգում:
3.Կրկնիր տարվա ընթացքում սովորած բանաստեղծությունները՝
Բանաստեղծությունների ցանկը՝

Համո Սահյան
Ձկնիկը
Մշուշների շղարշի տակ
Ամեն, ամեն ինչ ոսկեզծվել է

Հովհաննես Թումանյան
Համերգը
Երկու սև ամպ
Հեյ, կանանչ ախպեր
Պատրանք
Ախ, ինչ լավ են սարի վրա
Սասունցի Դավիթ (հատվածներ)
Քառյակներ ընտրությամբ

Եղիշե Չարենց
Ես իմ անուշ Հայաստանի

Հայ սերմնացանի աղոթքը

Մեսրոպ Մաշտոց
Շարական

Ավետիք Իսահակյան
Գետակի վրա

 

Մայրենիի ստուգատես

Մայիսի 30 — հունիսի 1

  • Բլոգավարության ներկայացում

Սա ընտանեկան նախագիծ է, որը սովորողը կատարում է տանը: Ներկայացնում է իր բլոգը, պատմում իր բլոգավարության մասին, ներկայացնում լավագույն նախագծերը և այլն:

Աշխատանքը ներկայացնել տեսանյութով կամ ռադիոնյութով: Բլոգում բացել Մայրենիի ստուգատես բաժինը, կատարված աշխատանքը տեղադրել բլոգում՝ նշելով այդ բաժինը:

  • Ստեղծագործական աշխատանք. սովորողը գրում է շարադրություն իր նախընտրած թեմայով:  Աշխատանքը լինի երևակայական…

Աշխատանքը ներկայացնել պատումի ձևով՝ դրան կցելով paint  ծրագրով ստեղծված նկար:
Աշխատանքը  տեղադրել բլոգում՝ նշելով Մայրենիի ստուգատես բաժինը:

Մայիսի 27

Ընտրիր որևէ բանաստեղծություն քո սիրած հեղինակից, սովորիր շատ լավ ու արտահայտիչ կարդալ, ապա ձայնագրվիր, պատրաստիր ռադիոնյութ, տեղադրիր բլոգում:

Մայիսի 24

Տեսանյութով կամ ռադիոնյութով ներկայացրու կրթահամալիրի քո սիրելի անկյունը: Պատմիր, նկարագրիր այդ հատվածը, ինչո՞ւ ես սիրում և այլն:
Աշխատանքդ տեղադրիր բլոգում:

Մայիսի 23

Լեզվական խաղ. հաղթում է այն թիմը, որը նշված ժամանակահատվածում ճիշտ կատարում է առաջադրանքները:

ա) Հետևյալ բառերի տառերի վերադասավորումով ստանալ նոր բառեր՝ մշակ, ափսե, ժանր, վիճակ, գավառ, վտակ, մկրատ, պարկ, վկա:

բ) Կազմել նախադասություն 3 և ավելի բառերով, որոնք լինեն միավանկ:

գ) Գրել ա-ով սկսվող բառեր այնպես, որ յուրաքանչյուր հաջորդի հնչյունների թիվը նախորդից մեկով ավելի լինի:

դ) Կազմել այնպիսի նախադասություններ, որ բոլոր բառերը սկսվեն նույն տառով:

Մայիսի 21

Ինքնաստուգում

Մայիսի 20

Ինքնագնահատում

Սիրելի սովորող, շուտով ավարտվում է նաև փետրվարից մայիս ուսումնական շրջանը: Ծրագիր բաժնի վերջում գրված է գնահատման մասին, կարդա, թե ինչ պետք է կարողանա սովորողը համապատասխան միավորի համար:
Փորձիր գնահատել ինքդ քեզ մայրենի լեզվից, թե ինչ ես արել, սովորել փետրվարից մայիս ընկած ժամանակահատվածում, անպայման հիմնավորիր գրածդ՝ կցելով համապատասխան աշխատանքների հղումները: Աշխատանքը կատարիր  word-ի ֆայլում և էլ.հասցեով ուղարկիր ինձ: Հարցերի դեպքում՝ գրիր:

Մայիս 17

Թեստային աշխատանք.  ավարտիր առաջադրանքները, իսկ Եզոպոսի մասին տեքստը սովորիր պատմել:

Մայիս 16

Թեստային աշխատանք

Մայիս 14-15

Տարվա ընթացքում իրականացրած նախագծեր: Ներկայացրու այն նախագիծը, որն ամենաշատն ես հավանել ու մասնակցել: Աշխատանքդ ներկայացրու պատումի տեսքով Power point ծրագրով:

Մեր նախագծերը ամիսներով՝

Մայիս

Կարդում եմ և առաջարկում եմ կարդալ
Մայրենի լեզվից գիտելիքների ստուգման նախապատրաստական աշխատանքներ

Ապրիլ

Արևելյան դպրոցի հրաշալիքները

Մարտ 

Ուսումնական գարուն

Փետրվար

Կարդում ենք Թումանյան

Տիարի մեկշաբաթյա գրի ամփոփում

Հունվար

Ուսումնական ձմեռ 

Դեկտեմբեր՝

Կարդում ենք Ռոդարի
Ամանորյա նվեր
Ձմեռային ընթերցումներ
Տարեմուտի խոստովանություն

Նոյեմբեր

Ուսումնական աշուն. 2018-2019
Սեբաստացու օրեր. կրթահամալիրի տոն
Իսահակյանական օրեր

Հոկտեմբեր

Լրացուցիչ ընթերցանություն
Սահյանական օրեր
Նախագծային ուսուցման շաբաթ

Սեպտեմբեր

Նորից սեպտեմբեր, բարև…
Նախագծային ուսուցման շաբաթ
Սարոյանական օրեր
 Կոմիտասյան օրեր

Մայիսի 13

Մայիսյան 14-րդ հավաք. ամփոփում ենք ուսումնական տարին

Գրիր հաշվետվություն, թե ինչ ես արել տարվա ընթացքում, ամփոփիր այս ուսումնական տարին: Ի՞նչ ես սովորել Մայրենի լեզվից, ի՞նչ նախագծերի ու ճամփորդությունների մասնակցել, առանձնացրու, պատմիր քեզ ամենաշատը դուր եկած նախագծի մասին, ի՞նչ գրքեր ես կարդացել և այլն: Աշխատանքդ կատարիր բլոգում, վերնագրիր:

Մայիսի 10

Կրկնիր ձայնավորների ուղղագրությունը՝

Է-ե-ի ուղղագրությունը
օ-ո-ի ուղղագրությունը
Ը-ի ուղղագրությունը

Մայիսի 8

Թեստային աշխատանք

Մայիսի 6

եմ օժանդակ բայը.  խոնարհիր աղմկել և զարմանալ բայերը ներկա և անցյալ ժամանակով:

Մայիսի 3

Գովազդիր քո կարդացած գիրքը՝ պատում, ռադիոնյութ/տեսանյութ, ֆոտոպատում պատրաստիր գրքի մասին, պատմի՛ր, թե ինչ սովորեցիր, խորհուրդ տուր, որ ընկերներդ էլ կարդան: Պատմիր այնպես, որ ուրիշները կարդալով քո գրածը, իրենք էլ ցանկանան կարդալ այդ գիրքը:

Մայիսի 2

Ընթերցարանից ընտրիր և կարդա այնպիսի ստեղծագործություն, որը դեռ չենք կարդացել: Կարդացածդ վաղը ներկայացնելու ես ընկերներիդ:

Ուսումնական պարապմունք. փետրվար-մարտ-ապրիլ

Ուսումնական պարապմունք. հունվար

Ուսումնական պարապմունք. սեպտեմբեր-դեկտեմբեր

Реклама