Տարեմուտի խոստովանություն

Posted on Updated on

13342979_1031984086891320_5320706513406507890_n

1.Ի՞նչ կուզենայիր ունենալ 2017 թվին, որ պակասում էր 2016-ին:

-Քանի որ այս տարի իմ սահնակը շարքից դուրս է եկել, 2017-ին  կցանկանամ նոր սահնակ ունենալ: Այն պակասում է իմ ձմեռային առօրյայից:

  1. 2016 թվին ի՞նչ ամսաթիվ միշտ կմնա քո հիշողության մեջ և ինչու՞:

-Հիշում եմ և կյանքում չեմ մոռանա հոկտեմբերի 6-ը , քանի որ քույրս այդ օրը հրաշքով փրկվեց ավտովթարից:

  1. Ո՞րն էր քո ամենամեծ ձեռքբերումը 2016-ին:

-2016 թվականի ամենամեծ ձեռքբերումն այն էր, որ հաճախելով տեկվանդոյի՝  կարողանում եմ շպագատ իջնել:

  1. Ո՞րն էր քո ամենամեծ անհաջողությունը:

-Ամենամեծ անհաջողությունը քույրիկիս վթարի ենթարկվելն էր և պապիկիս մահը:

  1. Ո՞րն էր քո գնած ամենալավ բանը:

-Հայրիկիս հետ գնել եմ մեծ պրոֆեսիոնալ հեծանիվ:

  1. Ու՞մ վարքը կուզեիր գովել:

-Կուզեի գովել հայրիկիս վարքը, քանի որ նա շատ  աշխատասեր է և շատ հոգատար:

  1. Ի՞նչն էր ամենաշատը քեզ ոգևորում:

-Ինձ ոգևորում են իմ տեկվանդոյի պարապմունքները, ռոբոտաշինության դասերը և մայրիկիս ու հայրիկիս ոգևորող խոսքերը:

  1. Ո՞ր երգը քեզ միշտ կհիշեցնի նախորդ տարին:

-Compass Band խմբի  «Sweetie baby» երգը:

  1. 2016թվին ի՞նչ կուզեիր ավելի շատ անել:

-Կուզենայի տարին 12 ամիս  լողալ լողավազանում:

  1. Ի՞նչ կուզեիր ավելի քիչ անել:

-Կուզենայի ավելի քիչ դաս անել:

  1. Սիրահարվե՞լ ես 2016-ին:

-Ոչ, չեմ  սիրահարվել:

  1. Ո՞րն էր քո սիրելի հեռուստահաղորդումը:

-Իմ սիրելի հեռուստահաղորդումներն են՝  «Տնից Հեռու» և «Սեփական փորձով»:

  1. Ո՞րն էր քո կարդացած ամենալավ գիրքը 2016-ին:

-Իմ ամենասիրած գիրքն է  Ջ. Ռոդարիի «Հեքիաթներ հեռախոսով» գիրքը:

  1. Ի՞նչ էիր ուզում և ստացար:

-Ցանկացել եմ և ստացել եմ Jostik :

  1. Ի՞նչ էիր ուզում և չստացար:

-Ցանկացել եմ խաղի սկավառակ և դեռ չեմ ստացել:

  1. Ո՞րն էր քո սիրելի ֆիլմը 2016-ին:

-Իմ սիելի ֆիլմն է  «Հարի Փոթերը»:

  1. Գրիր որևէ երգի բառեր, որոնք ամփոփում են 2016-ը:

-Happy new year

Happy new year

May we all have a vision now and then

Of a world where every neighbour is a friend

Happy new year

Happy new year.

Աղբյուրը՝ Ալեն Թորոսյանի բլոգ

Добавить комментарий

