Տարեմուտի խոստովանություն

Posted on Updated on

անի.png1.Ի՞նչ կուզենայիր ունենալ 2017 թվին, որ պակասում էր 2016-ին:

-Ես կուզենայի 2017 թվին ունենալ փոքրիկ կարի մեքենա:

  1. 2016 թվին ի՞նչ ամսաթիվ միշտ կմնա քո հիշողության մեջ և ինչու՞:

ի2016 թվին իմ հիշողության մեջ միշտ կմնա հունիսի 1-ը, որովհետև մեր Դայմոնդ պարի խումբը բարեգործական համերգ էր կազմակերպել, ու այդտեղ ես իմ առաջին պատվոգիրը ստացա:

  1. Ո՞րն էր քո ամենամեծ ձեռքբերումը 2016-ին:

-Երբ ես կարողացա լավ դաշնամուր նվագել:

  1. Ո՞րն էր քո ամենամեծ անհաջողությունը:

-Ես հիվանդացա և չկարողացա դաշնամուրի համերգին մասնակցել:

  1. Ո՞րն էր քո գնած ամենալավ բանը:

-Իմ գնած ամենալավ բանը հեքիաթների գիրքն է,  որը ես ու տատիկս իմ ծննդյան օրը գնեցինք:

  1. Ու՞մ վարքը կուզեիր գովել:

-Ես կցանկանայի գովել եղբորս վարքը:

  1. Ի՞նչն էր ամենաշատը քեզ ոգևորում:

-Ինձ ամենաշատը ոգևորում է, երբ ինձ նվերներ են բերում:

  1. Ո՞ր երգը քեզ միշտ կհիշեցնի նախորդ տարին:

-Նախորդ տարին ինձ միշտ կհիշեցնի Կոմիտասի «Շողեր ջան»ը:

  1. 2016 թվին ի՞նչ կուզեիր ավելի շատ անել:

-Կուզենայի լողավազանում շատ լողալ:

  1. Ի՞նչ կուզեիր ավելի քիչ անել:

-Ես կուզենայի դաշնաուր քիչ նվագել:

  1. Սիրահարվե՞լ ես 2016-ին:

-Ես չեմ սիրահարվել 2016-ին:

  1. Ո՞րն էր քո սիրելի հեռուստահաղորդումը:

-Իմ ամենա սիրելի հեռուստահաղորդումը «Ինչուիկներ»են:

  1. Ո՞րն էր քո կարդացած ամենալավ գիրքը 2016-ին:

-Ամենա լավ գիրքը «Մարդու մարմինը» գիրքն է, որտեղ երեխաների համար  նկարագրվում է մեր օրգանիզմը:

  1. Ի՞նչ էիր ուզում և ստացար:

-Ես ուզում էի ստանալ նորաձև երկարաճիթ կոշիկներ, պայուսակ, ձեռնոցներ ու ստացա:

  1. Ի՞նչ էիր ուզում և չստացար:

-Ես ուզում էի սելֆիի ձող, բայց չստացա:

  1. Ո՞րն էր քո սիրելի ֆիլմը 2016-ին:

-2016-ին իմ սիրելի ֆիլմը «Մոխրոտ» ն էր:

  1. Գրիր որևէ երգի բառեր, որոնք ամփոփում են 2016-ը:

-Դինգ-դոնգ ձռան երկնքում,

Դինգ-դոնգ աստղերն են ժպտում

Դինգ-դոնգ-դինգ,  երկինքն է աստղալից,

Լուռ ժպտում է մեզ հեռվից:

Դինգ-դոնգ-դինգ երկինքն է աստղալից,

Լուռ ժպտում է մեզ հեռվից:

Աղբյուրը՝ Անի Աթոյանի բլոգ

Добавить комментарий

