Ստեղծագործում են սովորողները

Մայիսյան հավաք. յուրօրինակ հաշվետվություն-խոստովանություն սևակյան ոճով

IMG_20170512_123542Ես Մանեն եմ
Ծնվել եմ մայիսի 12 2008թ:
Խոստովանում եմ, որ իմ դպրոցը լավն է:
Ուզում եմ պարուհի դառնալ:
Հանգստանում եմ, երբ ծիծաղում եմ:
Կարծում եմ, որ ես սիրուն  եմ:
Երազում եմ բոլոր երկրներում լինել:
Նախանձում եմ ոչ մեկի
Հայտարարում եմ՝ բոլոր երկրներում խաղաղություն լինի:
Հյուրասիրում եմ բոլորին:
Վիճում եմ տարբեր բաների մասին:
Հիանում –հրճվում եմ ինձնով:
Հավատում եմ հրաշքների:
Տխրում եմ, երբ տխուր բան է լինում:
Խոստանում եմ, որ մեր դասարանը կհաղթի:
Պատկերացնում եմ ապագաս:
Հպարտանում եմ ինձնով:
Ներում եմ բոլոր մարդկանց, ով ինձ նեղացրել է:
Վախենում եմ մարդասպաններից:
Զարմանում եմ յուրահատուկ բաներից:

Մանե Մկրտչյան

Ես Նանեն եմ:
Ծնվել եմ 2007 թ․:
Խոստովանում եմ, որ իմ ընկերուհիներին շատ եմ սիրում:
Հանգստանում եմ Ստամբուլում:
Կարծում եմ, որ մարդիկ բարի են:
Երազում եմ դառնալ բժիշկ:
Նախանձում եմ ոչ մեկին:
Հայտարարում եմ խաղաղություն:
Հյուրասիրում եմ բոլորին:
Վիճում եմ — չեմ վիճում:
Հիանում –հրճվում եմ ծնողներովս:
Հավատում եմ Ծնողներիս:
Տխրում եմ, երբ ինձ նեղացնում են:
Խոստանում եմ, որ լավ կսովորեմ:
Պատկերացնում եմ քայլող տունը:
Հպարտանում եմ իմ տաղանդով:
Ներում եմ բոլորին:
Վախենում եմ օձերից:
Զարմանում եմ ամեն ինչով:

Նանե Ասատրյան

Ես՝ Ժորա Մանուկյանս:
Ծնվել եմ 2007թ. հոկտեմբերի 14-ին՝ Արարատի մարզի Ոսկետափ գյուղում:
Խոստովանում եմ, որ ես մի քիչ չարաճճի եմ:
Ուզում եմ շուտ մեծանամ, որ ոսկերիչ դառնամ:
Հանգստանում եմ, երբ դասերը վերջանում են:
Կարծում եմ, որ սովորելը շատ լավ բան է:                                                                                         Երազում եմ, որ լավ սովորեմ:
Նախանձում եմ երբ ինչ որ մեկը ինձնից լավ է սովորում
Հայտարարում եմ, որ բոլորը լավ սովորեն:
Հյուրասիրում եմ մարդկանց համեղ բաներ:
Վիճում եմ դասընկերոջս հետ:
Հիանում –հրճվում եմ իմ եղբոր հետ:
Հավատում եմ իմ մայրիկիս:
Տխրում եմ, որ մայրիկս հիվանդանում է:
Խոստանում եմ, որ լավ սովորեմ:
Պատկերացնում եմ ինձ հարուստ տեսնելիս:
Հպարտանում եմ ինձնով:
Ներում եմ եղբորս:
Վախենում եմ հանցագործներից:
Զարմանում եմ, թե ինչպես են մարդիկ աշխատում:

Ժորա Մանուկյան

Ես Սոնան եմ:
Ծնվել եմ հունվարի 15-ին 2008թ:
Խոստովանում եմ, որ ես երբեմն սխալ եմ լինում և մեղավոր:
Ուզում եմ դառնալ հագուստ կարող:
Հանգստանում եմ, երբ լռություն է:
Երազում եմ դառնալ հագուստ կարող:
Նախանձում եմ ոչ մեկին:
Հյուրասիրում եմ ընկերուհիներիս ամեն ինչ:
Վիճում եմ բոլորի հետ:
Հիանում –հրճվում եմ իմ դպրոցով:
Հավատում եմ, որ կդառնամ ամենաերջանիկ մարդը
Տխրում եմ, երբ մենակ եմ:
Խոստանում եմ ինձ լավ դրսևորեմ:
Հպարտանում եմ իմ ընկերներով:
Ներում եմ բոլորին:
Վախենում եմ վտանգավոր մարդկանցից:

Սոնա Սահակյան

Ես Գեղամն եմ:
Ծնվել եմ մայիսի քսանմեկին Երևանում:
Խոստովանում եմ, որ անհամբեր սպասում եմ ամառային արձակուրդներին:
Ուզում եմ օդաչու դառնալ:
Հանգստանում եմ, երբ աշխատանքիս արդյունքը տեսնում եմ:
Կարծում եմ, որ պիտի ներողամիտ լինեմ:
Երազում եմ տեսնել Փարիզը:
Նախանձում եմ, ոչ ոքի չեմ նախանձում
Հայտարարում եմ, որ պիտի շատ աշխատեմ
Հյուրասիրում եմ ընկերներիս:
Վիճում եմ ինձ նեղացնողի հետ:
Հիանում –հրճվում եմ իմ ձեռքբերումներով:
Հավատում եմ մայրիկիս:
Տխրում եմ, երբ մայրիկս հիվանդանում է:
Խոստանում եմ, որ չեմ ծուլանա ու ավելի շատ կաշխատեմ:
Պատկերացնում եմ, որ արդեն ունեմ իմ սեփական բիզնեսը:
Հպարտանում եմ իմ մայրիկով:
Ներում եմ ինձ նեղացնողին:
Վախենում եմ մթությունից:
Զարմանում եմ, երբ մարդիկ նախանձում են միմյանց:

Գեղամ Մարգարյան

Ես Ալենն  եմ Թորոսյան:
Ծնվել եմ  Երևանում՝ Մարգարյան հիվանդանոցում:
Խոստովանում եմ, որ  բարկացնում եմ մայրիկիս:
Ուզում եմ, որ պատերազմ չլինի:
Հանգստանում եմ Դիլիջանում:
Կարծում եմ, որ պետք է գրագետ լինել:
Երազում եմ դառնալ ճարտարապետ:
Նախանձում եմ ոչ մի բանի
Հայտարարում եմ ՝ լինել լավ ու բարի մարդ:
Հյուրասիրում եմ ընկերներիս:
Վիճում եմ ընկերներիս հետ:
Հիանում, հրճվում եմ լավ գործ կատարելիս:
Հավատում եմ իմ ուժերին:
Տխրում եմ դժբախտ պատահարից:
Խոստանում եմ, որ ալարկոտ եմ:
Պատկերացնում եմ նախագծեր կազմելիս
Հպարտանում եմ, որ հայ եմ:
Ներում եմ  իմ ընկեր Նարեկին:
Վախենում եմ շնագայլից:
Զարմանում եմ, որ մարդիկ վատություն են անում:

Ալեն Թորոսյան

Ես Նատալիս
Ծնվել եմ 2008 թվականին
Խոստովանում եմ, որ չեմ ստել
Ուզում եմ անվերջ շոկոլադ
Հանգստանում եմ տանը
Կարծում եմ կդառամ նկարչուհի
Երազում եմ ունենալ առանձին տուն
Նախանձում եմ. ո՛չ, ոչ մեկին չեմ նախանձում
Հայտարարում եմ տարբեր լուրեր
Հյուրասիրում եմ բոլորին
Վիճում եմ քույրիկիս հետ
Հիանում –հրճվում եմ գույնզգույն հագուստով
Հավատում եմ  ընկերներիս
Տխրում եմ երբ ընկերներս տխրում են
Խոստանում եմ, որ լավ կսովորեմ
Պատկերացնում եմ կախարդական աշխարհ
Հպարտանում եմ ին ընտանիքով
Ներում եմ բոլորին
Վախենում եմ վայրի կենդանիներից
Զարմանում եմ կախարդանքի գրքերից

Նատալի Նահապետյան

Ես՝ Յանա Խաչատրյանս,
Ծնվել եմ 2008թ.-ին
Խոստովանում եմ, որ ես սիրում եմ նկարել
Ուզում եմ դառնալ նկարչուհի
Հանգստանում եմ, երբ ավարտում եմ իմ դասերը
Կարծում եմ, որ ես լավ եմ նկարում
Երազում եմ լինել համաշխարհային նկարչուհի
Նախանձում եմ Հովհաննես Այվազովսկուն
Հայտարարում եմ, որ ես չեմ անցել Ավրորա մրցույթը
Հյուրասիրում եմ ուտելիք
Վիճում եմ իմ եղբոր հետ
Հիանում –հրճվում եմ Այվազովսկու նկարներով
Հավատում եմ, որ մյուս տարի ես կանցնեմ Ավրորա մրցույթը
Տխրում եմ, որ ես չեմ անցել Ավրորա մրցույթը
Խոստանում եմ, որ ես կլինեմ լավ պարուհի
Պատկերացնում եմ իմ մտքի աշխարհը, երբ ես ազատ ժամանակ ունեմ
Հպարտանում եմ իմ նկարներով
Ներում եմ
Վախենում եմ մթությունից
Զարմանում եմ, որ Գառնիի տաճարը կառուցել են մ.թ.ա. առաջին դարում:

Յանա Խաչատրյան

Ես Շահանեն եմ:
Ծնվել եմ երկու hազար ութ թվականին, նոյեմբերի  տասնիննին:
Խոստովանում եմ, որ մայրիկից և հայրիկից ավելի շատ սիրում եմ մայրիկիս:
Ուզում եմ մեծանամ  ու արագ աշխատանքի անցնեմ:
Հանգստանում եմ Ռուսաստանում
Կարծում եմ, ես այնքան էլ սեր չունեմ  ուսման նկատմամբ:
Երազում եմ դպրոց մի շաբաթ չգնալ:
Նախանձում եմ Ամերիկայում ապրողներին
Հայտարարում եմ, որ բոլորս ուզում ենք, որ երկրում խաղաղություն լինի:
Հյուրասիրում եմ մեր հյուրերին:
Վիճում եմ քույրիկիս հետ:
Հիանում –հրճվում եմ
Հավատում եմ – չեմ հավատում
Տխրում եմ – ուրախանում եմ
Խոստանում եմ – չեմ խոստանում
Պատկերացնում եմ– չեմ պատկերացնում
Հպարտանում եմ – չեմ հպարտանում
Ներում եմ– չեմ ներում
Վախենում եմ– չեմ վախենում
Զարմանում եմ- չեմ զարմանում

Շահանե Հովսեփյան

Ես Նարեկն եմ
Ծնվել եմ  2008 թ  հունվարի 23-ին
Խոստովանում եմ
Ուզում եմ դառնալ ՀՀ նախագահ
Հանգստանում եմ, երբ  իմ սիրած ֆիլմն եմ  դիտում
Կարծում եմ,  որ լավ հաջողությունների կհասնեմ
Երազում եմ  ունենալ լամբորջինի
Նախանձում եմ  ոչ մեկին
Հայտարարում եմ  ողջ աշխարհին, որ Ղարաբաղը հայկական հող է
Հյուրասիրում եմ  հարազատներիս
Վիճում եմ  ճշմարտության համար
Հիանում –հրճվում եմ  իմ ծնողներով
Հավատում եմ  իմ ուժերին
Տխրում եմ,  որ  իմ մի ընկերը գնացել է Մոսկվա և չորս տարի հետո է գալու
Խոստանում եմ,  որ երբ դառնամ նախագահ, աշխատավարձները……
Պատկերացնում եմ
Հպարտանում եմ  իմ ծնողներով
Ներում եմ  ընկերոջս չմտածված քայլը
Վախենում եմ  մենակությունից
Զարմանում եմ  Դուբայի մեծ շենքերով

Նարեկ Հակոբյան

Ես Մհերն եմ:
Ծնվել եմ Երևանում
Խոստովանում եմ, որ ես սիրում եմ մաթեմատիկան
Ուզում եմ ունենալ նոր հեռախոս
Հանգստանում եմ կրիայիս հետ խաղալիս
Կարծում եմ, որ իմ քննությունների գնահատականները բարձր կստանամ:
Երազում եմ լինել լուսնի վրա:
Նախանձում եմ այն մարդկանց, ովքեր չեն կռվում:
Հայտարարում եմ ուրբաթ օրերը՝ ոչ աշխատանքային օրեր:
Հյուրասիրում եմ բոլորին:
Վիճում եմ դպրոցի  մոտ կեսի հետ:
Հիանում –հրճվում եմ Շուշանով…
Հավատում եմ ընտանիքիս և ընկերոջս:
Տխրում եմ, երբ քաղցած եմ լինում:
Խոստանում եմ խելոքանալ:
Պատկերացնում եմ, որ երկրի նախագահը շուն լինի:
Հպարտանում եմ ընտանիքով:
Ներում եմ բոլորին:
Վախենում եմ տոռնադոյից:
Զարմանում եմ մարդկանց չար արարքներից:

Մհեր Գալոյան

Ես Միլի Երանոսյանն եմ:
Ծնվել եմ 2008 թ հուլիսի 1-ին:
Խոստովանում եմ, որ ես քաղցրակեր եմ:
Ուզում եմ այֆոն 7:
Հանգստանում եմ ծովում:
Կարծում եմ,որ աշարը գեղեցիկ է:
Երազում եմ,որ երջանիկ լինեմ:
Նախանձում եմ
Հայտարարում եմ դասադուլ:
Հյուրասիրում եմ տորթ:
Վիճում եմ քրոջս հետ:
Հիանում –հրճվում եմ Արիանա Գրանդեյով:
Հավատում եմ Աստվածին:
Տխրում եմ, երբ մենակ եմ:
Խոստանում եմ լավ սովորել:
Պատկերացնում եմ
Հպարտանում եմ
Ներում եմ
Վախենում եմ
Զարմանում եմ

Միլի Երանոսյան

Ես Արփինե Խաչատրյանն եմ
Ծնվել եմ 2007թվականին, հուլիսի 23-ին
Խոստովանում եմ, որ ուզում եմ դառնալ գերազանցիկ
Ուզում եմ դառնալ Դիզայներ և խոհարար
Հանգստանում եմ Երևանում
Կարծում եմ, Դավիթ շուտով կխոսի
Երազում եմ Դուբայ գնալ
Նախանձում եմ ոչ մեկին
Հայտարարում եմ ժամանակին քնից արթնանալ
Հյուրասիրում եմ իմ պատրաստած խմորեղենը
Վիճում եմ միայն տատիկի հետ
Հիանում –հրճվում եմ ծիածանի գույներով
Հավատում եմ իմ ուսուցիչներին
Տխրում եմ  երբ դպրոց չեմ գնում
Խոստանում եմ երբեք չստել
Պատկերացնում եմ  ինձ Ռուսաստանում
Հպարտանում եմ իմ փոքրիկ եղբորով
Ներում եմ ինձ նեղացնողներին
Վախենում եմ սարդերից
Զարմանում եմ, թե երբ մեծացա:

Արփինե Խաչատրյան

Ես Արայիկ Արշակյանն եմ:
Ծնվել եմ 2007 թվականին:
Խոստովանում եմ, որ մեկ-մեկ սուտ եմ խոսում:
Ուզում եմ շախմատիստ դառնալ:
Հանգստանում եմ Ստեփանավանում:
Կարծում եմ, որ բարի եմ
Երազում եմ հայտնի շախմատիստ դառնալ:
Նախանձում եմ բանակում ծառայող զինվորներին:
Հայտարարում եմ` լավ սովորել:
Հյուրասիրում եմ բոլորին:
Վիճում եմ վատ մարդկանց հետ:
Հիանում –հրճվում եմ ծիծաղելի պատմություններից:
Հավատում եմ, որ երազանքներս կկատարվեն:
Տխրում եմ դասերս չանելուց:
Խոստանում եմ լավ սովորել ու հայրենիքս պաշտպանել:
Պատկերացնում եմ ինձ ծառայելուց:
Հպարտանում եմ ընտանիքովս:
Ներում եմ բոլորին, ով ընդունում է իր մեղքը:
Վախենում եմ ոչնչից:
Զարմանում եմ, որ մարդիկ հանցագործ են դառնում:

Արայիկ Արշակյան

Շարունակելի

Добавить комментарий

