Չորրորդ դասարանցիների տարեվերջյան ստուգատեսը մայրենիից

FB_IMG_1543404021836-320x320Կազմակերպումը.

  1. Սովորողը ստուգատեսի գալիս է իր համակարգչով: Ստուգատեսն ընթանում է ճամբարային աշխատակարգով՝ իր մեջ ներառելով հետևյալ փուլերը.

 

  • բանավոր խոսք, բլոգավարության ներկայացում
    Պրոյեկտոր ունեցող սրահում սովորողը ներկայացնում է իր բլոգը, պատմում իր բլոգի, բլոգով աշխատելու իր փորձի մասին։ Սովորողը ներկայացնում է իր կարծիքով իր ամենահաջողված նախագիծը:
  • գրավոր խոսք, ընթերցած նյութի ընկալում (google-ի ձևաթղթով աշխատանք)
    Ձևաթղթի բովանդակությունը.

Անուն-ազգանուն, դասարան

Բլոգի հասցե (հղում)

Առակի ընթերցում և հարցերին պատասխանել

Մտքերը գրավոր շարադրել՝ ընտրելով տրված վերնագրերից մեկը (նկարագրական և երևակայության գործածմանն ուղղված վերնագրեր).

  • օրվա լուսաբանում՝
    պատում
    տեսապատում
    հարցազրույց
    Սովորողը նյութը հրապարակում է իր բլոգում մինչև ուսումնական օրվա վերջը։
  1. Սովորողն իր բլոգում բացում է մայրենիի ստուգատեսի էջ, որտեղ տեղադրվում են այդ օրը արված աշխատանքները:

 

Կազմակեպմանն ուղղված պահանջներ

Սովորողների բլոգների ներկայացումը տեսագրվում է: Տեսանյութը հրապարակվում է youtube-ում, ենթակայքում, հետո նաև սովորողների բլոգներում՝ ստուգատեսի էջում:

Սովորողի բլոգի ստուգատեսի էջում հրապարակվում են նաև՝ google-ի ձևաթղթով աշխատանքը, օրվա իր լուսաբանումը՝ պատումը, տեսանյութը, ձայնագրությունը:

Реклама

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s