Հրավիրում ենք

Արևելյան դպրոցի 5-2 դասարանը հրավիրում է մասնակցելու Նոյեմբերի 10-ի Հարիսայի ծեսին…

Հրավիրել է, ով ում ցանկացել է…
Հ. Գ. Հրավերքի գլխավոր պայմանն էր՝ հրավիրել այնպես, որ չկարողանան մերժել:

Լիլիթ

Հրավիրատոմսը՝ Լիլիթ Ղազարյանի

Sergey

Հրավիրատոմսը՝ Սերգեյ Ջուլհակյանի

d5b0d5a1d680d5abd5bdd5a1

Հրավիրատոմսը՝ Միլենա Բաբայանի

d5bfd5a5d680d687

Հրավիրատոմսը՝ Ալեքս Յակովլևի

Միքայել

Հրավիրատոմսը՝ Միքայել Շվագիրի

Մանե

Հրավիրատոմսը՝ Մանե Տոնոյանի

d0b1d0b5d0b7d18bd0bcd18fd0bdd0bdd18bd0b9

Հրավիրատոմսը՝ Անի Շահսուվարյանի

ԱրեգԲարև ձեզ, Վրաստանի նախագահ։ Պարոն նախագահ, եկեք Հայաստանի Երևան քաղաքի «Մխիթար Սեբաստացի» ամենալավ դպրոցը՝ հարիսա փորձելու։ Ես շատ կուզեի, որ դուք Պարոն նախագահ փորձեիք մեր հարիսան և մի քիչ տանեիք Վրաստան։ Այն այնքան համեղ է, որ ոչ ոք մինչև հիմա չի ասել, որ այդ ուտեստը վատն է։ Պարոն նախագահ, եթե ձեզ հարիսան դուր չգա, առաջարկում եմ փորձել մեր դպրոցի թթուն, այն շատ լավն է։ Մոռացա ասել, որ դուք պետք է գաք նոյեմբերի տասին՝ ժամը տասներկուսին։

Արեգ Աբգարյանից

ՄարինաՍիրելի՜ ժողովուրդ, ձեզ հրավիրում եմ նոյեմբերի 10-ին’ ժամը 09:00-ին, «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում նշելու Հարիսայի ծեսը, մասնակցեք, շատ լավ  է անցնելու: Մենք արդեն թթու ենք դրել, որը մատուցելու ենք հարիսայի հետ:

Մարինա Գասպարյան

Սոնա

Հրավիրատոմսը՝ Սոնա-Մարիա Գույումճյանի

d0b1d0b5d0b7d18bd0bcd18fd0bdd0bdd18bd0b91

Հրավիրատոմսը՝ Սոֆի Նահապետյանի

 

22 ответа на “Հրավիրում ենք

  1. Բարև ձեզ, ես Նարեն եմ։ Երբ կարդացի ձեր հրավիրատոմսերը, ինձ ամենաշատը դուր եկավ Միքայել Շվագիրի հրավիրատոմսը, որովհետև այնտեղ նշված էր, որ բոլորին հրավիրում է։

    Нравится

  2. Բարև, ես Հրաչյան եմ, ես կարդացի հարիսայի հրավիրատոմսեր և դրանցից դուր եկավ Մարինա Գասպարյանի հրավիրատոմսը:

    Нравится

  3. Բարև ձեզ, իմ անունը Նարեկ է։ Ես սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում, ինձ դուր եկավ Միքայել Շվագիրի հրավիրատոմսը, որովհետև այնտեղ նշված էր, որ բոլորին հրավիրում է:

    Нравится

  4. Ես կարդացի Միլենա Բաբայանի գրած հրավերը։ Ես հավանեցի, որովհետև նկարը զարդարված էր տերևներով։ Եվ շատ հրաշալի տեսքով էր գրած։

    Нравится

  5. Ինձ շատ դուր եկավ Սերգեյ Ջուլհակյանի հրավիրատոմսը որովհետև սիրուն էր պատկերված եկեղեցին ,Մխիթար Սեբաստացի և հարիսան:

    Нравится

  6. Բարև Ձեզ: Ես Մինասյան Վիկտորյան եմ: Ես ընտրել եմ Սոֆի Նահապետյանի հրավիրատոմսը,
    որովհետև այն գեղեցիկ և հետաքրքիր էր ձևավորված: Եվ նրա հրավիրատոմսը շատ մանրամասն էր կազմված:

    Нравится

  7. Բարև, ես Դավիթն եմ: Ես ընտրեցի Սերգեյ Ջուլհակյանի հրավիրատոմսը, քանի որ հետաքրքիր էր հրավիրատոմսը և նկարն էլ գեղեցիկ էր:

    Нравится

  8. Ինձ շատ էին դուր եկել բոլորինը։Ես չէի կարողանում ընտրել հրավիրատոմսը։ Ինչո՞ւ , որովետև ես կարդացի ձեր բոլոր հրավիրատոմսերը։Չկար այնպիսի բան, որ ինձ դուր չգար։Այս է իմ կարծիքը Բոլորին շատ լավ հրավիրատոմսեր էին։

    Нравится

  9. Շատ լավ միտ էր Վրաստանի նաագահին հրավիրելը, հուսանք Արեգ Աբգարյանի հրավեր տեղ կհասնի և նա կգա:Լիլիթ Ղազարյանի հրավերով սիրով կմասնակցեմ:

    Нравится

  10. Ինձ դուր է եկել Սերգեյ Ջուլհակյանի հրավիրատոմսը։ Որովհետև նկարում պատկերված է մեր «Սուրբ Երրորդություն » եկեղեցին և Մխիթար Սեբստացու նկարը։Դա իմ սիրած եկեղեցին է։

    Нравится

  11. Բոլոր հրավիրատոմսերն էլ ինձ դուր եկան, բայց ամենից շատը ինձ դուր եկավ Մանե Տոնոյանի հրավիրատոմսը, որովհետև Մանեի հրավիրատոմսն ամբողջությամբ ձեռքի աշխատանք էր, շատ գեղեցիկ և հարիսայի ծեսին համապատասխան:

    Нравится

Оставьте комментарий