Մասնակիցներ՝ 4—րդ դասարանցիներ
Օրը՝ 08. 11.2018
Վայրը՝ Արևելյան դպրոց, Մայրենի լեզվի սենյակ
- Բառքամոցի. պետք է տրված բառի տառերով կազմեք նոր բառեր:
Որ թիմը ավելի շատ բառ կազմի, այն թիմն էլ կհաղթի:
Միաբանություն
2. Խառը տառերով բառեր են տրված, գտեք բառերը:
Որ թիմն առաջինը գտնի, նա կհաղթի:
Հուշում՝ բոլոր բառերն ինչ-որ կերպ առնչվում են կրթահամալիրի տոնին:
ա, հ, ի, ր, ս, ա։
ն, ու, մ, ա, կ։
բ, ե, ս, ս, ա, ց, ի, տ։
ու, թ, դ, թ, ի, կ, ր։
3. Խառը նախադասություններով տեքստ է,
եթե ճիշտ վերականգնեք, կկարդաք Սեբաստացու մասին մի պատմություն
Ծնողները նորից մերժեցին:
Մխիթար Սեբաստացին վաղ տարիքից երազում էր դառնալ քահանա: Նա գտավ մի ընկեր, որի հետ փախան դեպի լեռները։
Մխիթարի ծնողները գտան նրանց և նրան տարան տուն:
Այս դեպքից հետո մոտակա վանքի` Սուրբ Նշանի վանահայրը, Սեբաստացուն առաջարկեց վանքում հասարակական աշխատանքներ կատարել:
Լեռներում ապրեցին որպես ճգնավորներ:
4. Գրել բառեր ուղղահայաց շարքով այնպիսի հերթականությամբ,
որ երկրորդ տառերի հերթական ընթերցումով լինի Սեբաստացի:
5. Ուղղեք սխալները:
Հանձինս Սեբաստացու` մենք ունենք մեծ հայագետ:
Մանուկ ժամանակ Սեբաստացին ընկերոջ հետ փախնում է լեռները:
Բազմիցս անգամ նա իր աշխատություններում անդրադարձել է աշխարհաբարի քերականությանը: Ազգը հպարտանում են Սեբաստացիով:
Լրացուցիչ՝
6. Թիմերով արտասանում ենք:
Հաղթում է այն թիմը, ով ավելի շատ բանաստեղծություն գիտի:
Էջի լուսանկարը՝ Մանե Տոնոյանի